Zo vandaag lekker druk dagje weer , zometeen gaan ik boksen ik boks twee x in de week . Het sparren met mensen kan nu nietmeer ivbm me zwangerschap. Maar mag nog wel stoten 1 op 1 zonder echt op elkaar in teslaan . Iedereen weet ook dat ik zwanger ben zodat mensen weten van wat de situatie is. Ik hoop het nog even een tijdje tekunnen doen en dan word het even stoppen. Ik weet ook niet tot wanneer je mag sporten in de zwangerschap en of je nog de buikspiertraininhen mag meedoen want dat durf ik nu niet echt meer tedoen . Mijn trainer zegt dat ik niet de eerste zwangere ben die bokst tijdens de zwangerschap . Maar goed vind het ook wel weer eng om te blijven doen.
Heel veel sterkte Kahlan Ik heb de echo met 9 weken. Hij wordt tussen de 8 en 10 weken gedaan bij ons, dus ongeveer hetzelfde als bij jou
Hier ook nog even een test gedaan gisteren. Ik voel dus nog echt niks dus moet mezelf af en toe echt overtuigen. Verder was vandaag mijn eerste werkdag weer na mijn zwangerschapsverlof. Gek hoor, ga je zwanger weg, kom je zwanger terug haha . Ze moesten eens weten! Maar dat betekent nu wel dat ik hier wat minder meepraat want ik heb het nu weer drukker en hou het niet allemaal meer zo makkelijk bij om te lezen.
Ik heb mijn eerste echo met 7.4. Moet er wel bijzeggen dat ik 26 september laatste menstruatie had en daar gaan ze vanuit maar ik vermoed dat ik een cyclus had van 35 dagen of langer had. Ik denk dat ik op zondag mijn vruchtbare dag had dus mijn banner en uitgerekende datum is daarop gebaseerd. Kan dus zo langer zijn. Hier geen miskraam gehad ofzo. Deze datum zei de verloskundige dus dsn zeg ik geen nee haha. Ik vind de tijd ook veel te langzaam gaan.
Ik heb een vroege echo vanwege miskraam vorig jaar. Lang duurt t als je wacht hihi... Ik heb donderdag mvm, maandag intake vk en dan 1,5 week al later op woensdag echo! Gaat zo voorbij 😊 Hier niet misselijk. S avonds wel gesloopt, flauwvallen gisteravond voor het eerst en de hele dag honger haha! Oh ja.... Ik slaap nauwelijks als m'n benen gewoon op ellaar liggen! Er moet echt een kussen tussen m'n benen... Zo weird, haha! Dan slaap ik nog onrustig, maar herken t beide wel van m'n jongens.
Nee, mar heb wel van elke zwangerschap nog steeds 1 positieve liggen.. Dus ja...ook uit 2007 😄
MvM belde net: volgende week maandag middag afgesproken. Hoprlijk dat er dan ook een mega knaller op de test is Is wel ver een hele week!
Ik mag ook op het lijstje: Dalk, 34 jaar, uitgerekende datum weet ik nog niet exact, maar zet hem nu op 11 juli En ik heb 20 november mijn eerste echo bij mijn fertiliteitsarts in het ziekenhuis. Spannend....kan nu al niet meer wachten.
Dank je wel! Weet het al anderhalve week nu, maar kan het nog steeds niet geloven. Wij zullen blij zijn als het volgende week vrijdag is...we kunnen echt niet wachten. En wanneer is het moment om het te gaan vertellen...vooral ik kan echt niet wachten. Denk dat ik na het ziekenhuisbezoek volgende week het meteen tegen ouders/schoonouders ga zeggen. Maar wanneer dan tegen de rest he! Hoe doen jullie dit?
Gefeliciteerd dalk. Wij vertellen het na de 1e echo aan naaste familie. En met kerst met een foto met kerstmutsje op buik aan de rest
Ik heb 19 nov. Ook alleen een intake. Dan plannen we een datum voor de termijnecho. Hopelijk volgt die niet heel lang daarna. Wachten duurt echt lang.
Leuk elifjuh ik ook! @maani ik heb dr alleen nachtmerries over, net als in die ene reclame.. T zit wel bij beide in de familie dus.. Heb ook wel dat mn buik nu savonds al opzet en dat mn bijna nieuwe spijkerbroek niet lekker meer zit (is een hoge spijkerbroek). Maar ik heb al mn zw kleding uitgeleend aan een vriendin en weet niet hoe deze er nu uitzien na 4 zwangerschappen (ikzelf, zusje en 2 vriendinnen). @tess88 ik heb vandaag met de vk gesproken en het is hier in de regio standaard geworden dat je bij je eerste afspraak een intake met de vk doet, even met de gyn spreekt en een echo krijgt en dat is met 7 of 8 weken. @nathalie gefeliciteerd met je dochter!! @verzekering, ik ben verzekerd bij iak, heb mn verzekering nog niet aangepSt of doorgegeven, wilde ik eigenlijk in het nieuwe jaar doen omdat ik misschien van verzekering wilde wijzigen maar weet niet of dat kan. @testen ik heb de testen de vorige keer wel bewaard, toen deed ik er veel meer dan nu . Heb nu 1 kv 1cb en straks die van mvm xD. @prulletje dat lijkt me wel gek zeg hdb je enig idee hoe ze zullen reageren? @misselijk ja ik werd vandaag wel heel snel misselijk van dingen die niet zo lekker ruiken, helaas pindakaas werk ik op een babygroep van een kdv dus zo'n beetje alles stinkt daar. @dalk welkom en gefeliciteerd!! ik heb nog een nieuwe afspraak voor de lijst.1 december heb ik de intake bij de vk en de eerste echo.
Hoi allemaal, m'n hcg staat op 4w4d op 1110, dus alles in orde! Bij m'n mannetjes op dezelfde termijn had ik 189 en 334, dus nu driemaal hoger. Nu genieten!
Welkom Dalk en proficiat met je zwangerschap. Wij hebben het meteen aan de ouders en broers en zussen verteld en na de 12-wekenecho mag de hele wereld het weten en komt het op Facebook
Moeten jullie trouwens ook al zo vaak plassen? Ik had dat bij de eerste helemaal niet, pas toen mijn buik echt zo groot was en echt op mijn blaas ging drukken op het eind. Maar nu heb ik echt het idee dat ik elk half uur moet!