Thanks voor je lieve bericht! Zal echt m'n best doen om het los te laten en te genieten. Probeer mezelf niet gek te maken. Het valt nog reuze mee in weze, maar door de vervelende ervaring meet je alles 10x breder uit denk ik.. @NathalieD: Jij mag morgen voor echo zie ik! Spannend zeg!! Ben heel benieuwd
Nou, spijtig van de echo hoor! Gelukkig mag je binnen 7 daagjes al terug. Hoe hoog was je bloeddruk dan als ik zo nieuwsgierig mag zijn?
Hopelijk is het niets en mag je deze zwangerschap wel tot het einde uitdragen. Wanneer krijg je een echo? En wanneer is je vorige zwangerschap misgelopen? Ik duim voor je!
Ik had t vanmorgen ook weer een beetje.. Hele ochtend last gehad van wat felle steekjes onderin m'n buik echt thv schaambot.. Nu is t weer weg, de bruine afscheiding. Bij mijn zoon heb ik in de zwangerschap dit ook gehad tot 16wkn. Het hoeft dus idd niks te betekenen maar toch maak ik me ook zorgen.. Ik ga donderdag naar de gyn. Had deze afspraak staan omdat k veel Doorbraakbloedingen had. Gisteren gebeld en mag gewoon komen om even te kijken hoe of wat Hopelijk is er wat te zien op de echo, ben dan 5+5..
Een vraagje: zijn er in Nederland leuke webshops voor zwangerschapskledij? Ik vind het aanbod in Frankrijk echt ouderwets en ik kleed me graag hip (H&M, Zara, Promod, enz.)
Blauwdeb; jammer van de echo.. En wat vervelend van je bloeddruk.. Ben je daar sowieso mee bekend? Hopelijk was het een momentopname.. Dall; welkom en gefeliciteerd!
@Fientje86: Ik hoop het ook ten zeerste! Heb 20 nov de intake bij de VK, dan wordt er pas een verwijzing voor de echo gestuurd. Dit wordt hier in het zh gedaan, ze hebben bij de vk het apparatuur niet (lekker ouderwets haha). Dus nog even afwachten. Mijn vorige zwangerschap kwamen we er achter bij 7wk4, maar voor m'n gevoel is het eerder misgegaan. Maar weet dus niet precies wanneer. @Zustertje2015: Niet fijn dat jij het ook hebt! Maar fijn om ervaringen te delen. Ik weet inderdaad dat het niks hoeft te betekenen, maar is toch lastig om je geen zorgen te maken. Bij mij is het ook een komen en gaan. Is niet elke keer als ik naar de wc ga. Zolang het bij bruin blijft, zal ik het proberen los te laten! Voor jou ook vervelend zeg! Spannend dat je al terecht kan bij gyn. Nog wel erg vroeg om wat te zien op de echo lijkt mij, maar duim voor je!
Ja zeker spannend. Maar ik heb er een goed gevoel over. Vanmorgen was ik misselijk opgestaan. Voor mij een soort bevestiging dat het goed zit. Ben benieuwd wanneer ik de volgende echo krijg. Als het goed is elke 2 weken. De angst voor een miskraam na het te hebben meegemaakt is heel herkenbaar. Vooral met naar de wc gaan. Ik las over steekjes/krampen. Elke morgen bij het opstaan heb ik het. Maar dat is normaal.
Ik schrok er wel een beetje van, mijn bloeddruk is normaal. Ik heb in 2013 wel een periode gehad dat het schrikbarend hoog was, maar dat was werk/stressgerelateerd. Dat is nu niet het geval, dus weet niet waar het aan ligt. Qua voeding eet ik gezond, suikers en te veel zout vermijd ik. Ik hoop echt dat het een momentopname was. Ik heb wel veel last van hoofdpijn, maar dacht dat dat erbij hoorde..
H&M online heeft erg leuke kleding en bezorgen in frankrijk. En bonprix, ook erg leuke hippe kleding.
Me zusje krijgt een jongetje!!! Trotse tante ☺️. Als me oma der statistieken kloppen moet er bij mij nu een klein prinsesje in me buik groeien. Me oma heeft 6 kinderen, 3 jongens 3meiden 14 kleinkinderen. 7jongens 7meiden Nu 6 achterkleinkinderen 3jongens 3meiden Me zusje krijgt een jongen dus moet ik wel een meisje krijgen 😁😁
@Elfjuh; wat mooi in evenwicht haha. Ben benieuwd! Ik heb zelf nog weinig klachten, beetje misselijk en erg moe. Mijn borsten zijn nog niet gegroeid en ook niet echt gevoelig, dat maakt me wel eens onzeker. Maar iedereen is anders, denk ik dan maar. Ik duim echt voor iedereen dat we een mooie zwangerschap zullen hebben en volgend jaar en gezond kind zullen krijgen. Positief denken
Ja mooi in evenwicht hé. Nu vertelde ze laaytst dat het dus al generaties lang bij ons zo gaat in de familie.