Ik ben ook echt heel moe en dan werk ik niet veel uurtjes op een dag. Ivm met ziektewet vanwege andere dingen. Ik heb het gevoel dat mijn borsten groter zijn en ik had al niets te klagen! Toch zegt manlief van niet. En een buik, tja ik heb overgewicht dus daar kan ik niks over zeggen! Voor de rest blijven de kwaaltjes lekker aanwezig. Ook mvm heb ik mijn draai in gevonden gelukkig. Al bijna 1 week erop zitten!
Ik kom uit de achterhoek Vanavond voor het eerst echt misselijk. Bah niks aan Hoop dat dit niet zo blijft. Wat fijn die goede echos!! Duurt bij mij nog 22 dagen voordat we mogen gluren.. Kan iemand even de dagen doorspoelen. Duurt me te lang hihi Heb vandaag afspraak gemaakt met mvm, die komen woensdag de 18e langs. Ben benieuwd.. Kwa buikje. Ik merk dat ik savonds mijn buik niet zo goed meer in kan houden. Heb ook overgewicht dus echt iets zien is het niet.
Ik heb al bijna 2 weken een darmenbuikje, kan m'n eigen broeken niet meer dicht. Ben ook slank, dus draag nu vesten om het een beetje te verhullen
Leuk!! Heel veel plezier! Ik heb s avonds ook een darmenbuikje. Ik heb een gewoon postuur en m'n knoop knalt s avonds open. Dus dan maar m'n lekkere broek aan en m'n spijkerbroek uit. Tis dat ik t voorlopig op m'n werk nog geheim wil houden. En daar werkt de aankomende kou met vesten en truien perfect aan mee moet ik zeggen! T is de 3e bij mij en dan groeit t allemaal wat sneller uit de voegen Gisteravond gevreeën met manlief.... Was heel fijn, maar wat een tranenvloed daarna bij mij. Jeetje zeg! Hoe ervaren jullie dit? Ik mag nog precies 14 nachtjes wachten tot de echo. Vorige week moest ik ook ruim 21 wachten en deze week is voorbij gevlogen. Zeker nu de Sint aankomt en er met onze kinderen Sint activiteiten te wachten staan, vliegt de tijd voorbij denk ik. Voor je t weet lig je met je benen wijd voor inwendige echo en zie je je kindje zwemmen!
Ooh ja een darmenbuikje heb ik in de loop van de dag ook! Best een flinke ook.. Vandaag vergadering, en zo geen zin in!
Succes vandaag NathalieD !! Leuk Bij mij zit savonds de broek ook niet meer lekker.. Heb een zittende baan en dan drukt ie op een gegeven moment ook goed in m'n buik! Wat ik nog wel eens doe is m'n knoop los en dan met een elastiekje er tussen.. Op deze manier ziet niet direct iedereen dat je je broek los hebt
Leuk nathalie. Veel plezier. Ook wel spannend. Hier ook wel darmenbuikje. Eigenlijk heb ik die de hele dag en word erger in de loop van de dag. Doe dan ook mijn knoop los en riem iets losser. Valt ook niemand op
Ik voel me behoorlijk rot, de afgelopen 2 dagen. Mijn lichaam is echt hard aan het werk, heb echt soms het gevoel dat ik geen lucht krijg. Darmen zijn erg van streek.. Ben erg misselijk, maar ook weer niet, zo'n raar gevoel.
Succes NathalieD! En vooral er lekker van genieten Darmenbuikje heb ik ook. Heb normaal gesproken ook al last van m'n darmen en dus 's avonds ook een 'darmenbuikje'. Nu is het nog iets erger Dus gaat best hard zo! O en ik weet niet meer wie het vroeg maar ik kom ook uit Groningen! Vroeg me ook al af of ik de enige was haha