Top Nathalie!! Fijn dat je een hartje hebt kunnen zien @JL2015 ik kom uit Hoogezand.. Maar wel in de planning om te verhuizen.. Niet helemaal onze place to be jij? Ik zou eerder naar de huisarts gaan om te kijken of je ergens te kort aan hebt, voordat je zelf gaat aanvullen..
Ik ben idd op advies van de apotheek bij de huisarts binnengelopen en ik moet morgen ff bellen naar de huisarts. Ik vermoed dat hij me wel bloed laat prikken. We zullen het zien. Ik hoop dat ik bloed mag prikken. Heb ik tenminste duidelijkheid.
Ik heb het de huisarts wel verteld toen ik belde voor een verwijsbriefje. Nou ben ik vandaag gebeld om nog even langs te gaan voor aanvullende vragen.. Geen idee waarom, dus zal mij benieuwen. Ik heb van de verloskundige een recept gekregen voor 5 mg foliumzuur, en bij de apotheek hebben ze dat wel meteen in het systeem gezet.
Thanks allemaal!! Op naar nog meer mooie echo's voor iedereen! Babykamer: waren we al een beetje mee begonnen. De kast en het ledikant stonden er al. De commode staat nog bij dochter op haar kamer. Als het een jongen word komt er een andere kleur op de muur. Verder wat accessoires neerzetten/hangen en nieuwe gordijnen en dan is het al klaar.
Gefeliciteerd Nathalie top voor jullie geniet ervan. Wilde vandaag van me bank af want werd asociaal aangebeld en ik sta verkeerd op ofzo en het schiet in me lies of igg onderin het voelt nog steeds een beetje rot iemand wel is gehad?
Ik besloot gisteren dat het te saai was om gewoon te lopen, dus ik ging door mn enkel en toen lag ik op de grond met schaafwond aan mijn knie en hand... En nou super veel pijn aan mijn enkel, ben helemaal ingezwachteld en slecht geslapen!
Aii dat is niet mooi Nicole.. Beterschap!! Beide shirtjes zijn erg leuk zeg!! Die ga ik wel even onthouden voor ons duurt het alleen nog even hahaha eerst maar eens 1 lieve beeb
Oei Nicole dat is niet zo fijn. Doe maar rustig aan. Hier wordt ik met de dag beroerder helaas. Ik blijf hongergevoel hebben maar krijg niet veel weg. Ben benieuwd wat de huisarts zegt over de duizeligheid.
Mijn kinderen zijn 6 en bijna 8... Denk niet dat ik ze een T-shirt aan doe haha. Bij de oudste wel gedaan toen hij grote broer werd, maar hij was toen 1 jaar. Eerst de echo maar afwachten om het hun te vertellen. Dan hebben we een mooie foto van brusje! Zo'n zin in!!
Ah leuk, das hier niet zo ver vandaan! Waar willen jullie naartoe verhuizen dan? Ik woon in Spijk. Gezellig dorp! @NathalieD: Wat gaaf zeg! Fijn dat alles er goed uitzag en dat het hartje mooi klopt! Erg blij voor jullie @NicoleAM: Ai niet best! Beterschap en voorzichtig doen Huisarts: Ik was in de veronderstelling dat de VK de huisarts inlicht bij ons, maar nu begin ik ook te twijfelen.
Leuke shirts!! Nicole: Beterschap! Hier vanmorgen misselijk opgestaan maar ik voel me nu weer wat beter. Zo fijn dat ik niet weer zo extreem misselijk ben. Nu gaat de tijd tenminste ook wat sneller voor mijn gevoel. Alweer richting de 7 weken
Hiero slecht nieuws denk ik; sinds gisteravond wat bloedverlies... Weet niet goed wat ik ervan moet denken. Ben erg verdrietig.. Heb in april een miskraam gehad, maar dit zou dan de tweede keer zijn achter elkaar.. Als het door zet. Ik lees zoveel verhalen over bloedingen bij dit termijn, maar ik denk dat ik me dan alleen maar vast probeer te houden aan iets positiefs terwijl het niet goed af gaat lopen. Bahh.. Voel me echt super onzeker nu en rot 😢 Het komt ook echt zo totaal uit t niets, begrijp er niks van.