Het bloeden is inmiddels meer geworden en ook krampjes erbij. 😢 Heb de VK weer gebeld en ze blijft erbij dat het vandaag af te raden is omdat het beeld vanwege het bloed minder duidelijk zou zijn... Na een lang gesprek heeft ze t nu naar morgen verzet. Maar ik weet het antwoord eigenlijk al. Als er na dit bloedverlies dat ik heb (veel rood maar nog steeds zonder stolsels), nog iets zou blijven zitten dan is t wel echt een enorm wonder. Zoals het er nu naar uit ziet is het einde verhaal. Ik heb er zelf geen vertrouwen meer in. Ben er erg verdrietig om.. Gewoon 2x achter elkaar.. Morgen na de echo laat ik jullie nog even weten hoe t verlopen is. Mocht t inderdaad weer een miskraam zijn, dan krijg ik wel onderzoeken naar evt verklevingen in de baarmoeder (of een niche ivm keizersnede die ik heb gehad) waarbij met het opnieuw zwanger worden de bevruchting wel lukt maar het innestelen niet goed lukt. Ik wens jullie een hele goede zwangerschap toe en absoluut geen verhalen van bloedverlies he dames. 💋
Gatsie Maani, wat treurig allemaal! Het is zeker niet eerlijk dat je dit gewoon 2x achter elkaar moet meemaken! Fijn dat je toch morgen terecht kan voor de echo, heel goed dat je doorgezet hebt hoor. Ik denk aan je!
Dankjewel lieverd! Zeker niet eerlijk.. Als het morgen bevestigd wordt (miskraam), dan mogen jullie mij van het lijstje afhalen. En dan gaan we gewoon weer opnieuw beginnen na de onderzoeken.
Ik heb net een bericht ontvangen van de VK dat ik alsnog vanavond terecht mag voor een echo. Dan heb ik tenminste straks al duidelijkheid.
Ohh maani ! Wat vind ik dit super naar voor je! Ik duim ook voor je, ik hoop dat dat wat mag uitmaken. Fijn dat je toch vanavond mag komen.. Dan is het maar duidelijk. In elk geval een dikke knuffel voor je!
Veel sterkte vanavond Maani! Fijn dat je toch nog terecht kan. Wij hopen toch nog op een positief antwoord voor je!
Ohnee Maani..wat erg! We leven met je mee. Succes zometeen...we horen wel van je. Keeping my fingers crossed Dikke virtuele knuffel
Ook hier draaien mijn duimen, hoop zo op goed bericht meid! En idd zo gemeen als het 2x na elkaar mis moet gaan. Succes vanavond!
Bedankt dames voor alle lieve berichten! Net echo gehad.. helaas... Toch weer een miskraam. 😭😢 Krijg een verwijzing voor onderzoeken en verder nu eerst dit weer een plekje zien te geven. Jullie mogen me van t lijstje afhalen. Hele goede zwangerschappen toegewenst! Dikke kus 💋
Oh, Maani, wat vreselijk. Het is bij mij ook mijn grote angst dat het een tweede keer zou gebeuren! Laat je snel iets weten? Ik duim voor toch positief nieuws! Ik zag twee leuke t-shirtjes passeren, echt tof gedaan!