1 t/m 15 juli 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NathalieD, 20 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaM8910

MaM8910 Bekend lid

27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Wat een verhaal Maani! Hopelijk zijn al die operaties niet nodig maar mocht het wel zo zijn hoop ik dat ze helpen!!

2. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    ♥Bevallingslijst 1 t/m 15 juli 2016♥

1 juli
    Blauwdeb – 41 jaar – 4e kindje
    Kyra77 – 38 jaar – 2e kindje
    JL2015 – 29 jaar – 1e kindje
    Mieke1989 – 26 jaar – 1e kindje
    Mariomama – 34 jaar – 3e kindje

2 juli
    Divine88 – 27 jaar – 1e kindje
    Kdenboer90 – 25 jaar – 1e kindje

3 juli
    NathalieD – 24 jaar – 4e kindje
    Linne – 27 jaar – 2e kindje
    Tonks – 32 jaar – 2e kindje

4 juli
    Linda19841 – 31 jaar – 1e kindje
    Paulinemama – 28 jaar – 3e kindje

5 juli

6 juli
    Formidable2016 – 27 jaar – 2e kindje
    Piena – 29 jaar – 3e kindje

7 juli
    Liekj – 27 jaar – 2e kindje
    Big Wish – 35 jaar – 1e kindje
    Tess88 – 27 jaar – 1e kindje
    Elfjuh – 28 jaar – 1e kindje

8 juli
    Petrsj – 28 jaar – 1e kindje
    Mdsn – 29 jaar – 1e kindje
    Preggers87 – 28 jaar – 2e kindje
    Mama Vai – ? jaar – 2e kindje

9 juli
    Mel2104 – 30 jaar – 2e kindje
    Zustertje2015 – 28 jaar – 2e kindje
    Prulletje2 – 30 jaar – 2e kindje
    Fleurtjej – 23 jaar – 1e kindje

10 juli
    Janssuhh – 28 jaar – 1e kindje
    Ninii01 – 25 jaar – 3e kindje
    Plk – 27 jaar – 3e kindje
    Daantje87 – 28 jaar – 2e kindje

11 juli
    Patty86 – 29 jaar – 2e kindje
    Dalk – 34 jaar – 1e kindje

12 juli
    Love en hope – 28 jaar – 2e kindje

13 juli
    NicoleAM – 28 jaar – 1e kindje

14 juli
    Lindaatje22 – 34 jaar – 3e kindje
    Lievekleine – 23 jaar – 2e kindje
    Fientje86 – 29 jaar – 3e kindje

15 juli
    Ntje – 27 jaar – 2e kindje

0 meisjes, 0 jongens en 0 verrassingen

Afspraken november
    16: Divine88 – Intake Gyn
    16: Lindaatje22 – Intake Vk
    17: Kyra77 – Echo en intake Vk
    17: Tonks – Echo
    17: Petrsj – Echo en intake Gyn
    17: Ntje – Mvm komt
    17: Blauwdeb – Echo
    18: Kdenboer90 – Echo
    19: Big Wish – Intake Vk
    20: JL2015 – Intake Vk
    20: Dalk – Echo
    22: Prulletje2 – Echo
    23: Linne – Echo
    23: Piena – Echo
    23: Elfjuh – Echo
    24: Liekj – Echo
    24: Linda19841 – Echo en intake Vk
    24: Mieke1989 – Echo
    25: Linne – Intake Vk
    25: Lindaatje22 – Echo
    25: NathalieD – Echo
    26: NicoleAM – Echo
    26: Janssuhh – Echo en intake Vk
    26: Plk – Echo en intake Vk
    29: Fientje86 – Echo
    30: Mel2104 – Echo en intake Vk
    30: Divine88 – Echo
    30: Lindaatje22 – Echo Vk

Afspraken december
    1: Lievekleine – Echo en intake Vk
    1: Ntje – Echo en intake Vk
    2: Love and hope – Echo
    2: Liekj – Intake Vk
    2: Ninii01 – Echo en intake Vk
    3: Daantje87 – Echo en intake Vk
    3: Zustertje2015 – Intake Vk
    3: Patty86 – Echo
    7: Tess88 – Echo en intake Vk
    7: Fleurtjej – Echo
    8: Mariomama – Echo
    14: Zustertje2015 – Echo
    15: Love and hope – Intake Vk
    16: Mdsn – Echo en intake Vk
    30: Patty86 – Intake Vk

☆☆☆ die helaas niet bij ons mochten blijven
    Kahlan83, Maani, Padmee

Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het in kleur aangeven. Dan pas ik (NathalieD) het aan. Je mag natuurlijk ook zelf de lijst aanpassen!

3. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Padmee: Heel veel sterkte. Ik begrijp dat je afstand wil nemen van dit forum.
    Maani: ik hoop dat het jullie de 3e keer gegund is. Sterkte

Ik had vannacht gedroomd dat we een meisje kregen. Had ik bij onze eerste dochter ook en dat klopte. Maar mijn gevoel zegt juist dat we een jongen krijgen :)

4. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Och heel veel sterkte Padmee!! :(

5. janssuhh

janssuhh Actief lid

12 nov 2007
    482
    255
    63
    Limburg
    Ownee heel veel sterkte padmee! Het komt wel binnen hoor al 3 sterretjes in onze groep!

Hier wordt de misselijkheid met de dag erger helaas. Nog niet echt overgeven maar wel kokhalsneigingen. Ik moet eigenlijk naar de winkel maar kan me niet oppakken. Even een hele vieze vraag misschien maar is jullie ontlasting ook veranderd. Die van mij is erg donker geworden. Heel vreemd.

6. MaM8910

MaM8910 Bekend lid

27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Ik had juist gedroomd dat ik een bloedtest had laten doen en daaruit bleek dat het een jongetje is! Mijn gevoel zegt (al jaren) dat onze eerste een jongen wordt :)

7. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    @fientje

ow oke! ik heb nooit hcg laten prikken dus ik heb geen idee. zou wel leuk zijn een meisje voor je. ik zou een jongetje wel leuk vinden, maar gezondheid is het belangrijkste natuurlijk^^.

Ik vind de collectie van de H&M wel leuk, ook van de prenatal is wel leuk, heb daar een aantal zakelijke outfits gezien die ik misschien wel aan wil schaffen.

ik heb ook alle babykleertjes verkocht en mn positiekleding zo vaak uitgeleend dat ik denk dat het niet heel mooi meer is. zal zeker ook is bij newlook kijken^^

@blauwedeb stom zeg van die vk! niet leuk! gelukkig mag je snel weer voor een echo!

@JL2015 ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, hoe is het nu?

@elfjuh wat grappig dat het zo in evenwicht is in jullie familie! ben heel benieuwd of het zo blijft:p.

je mag me wel pb'en anders, ik ga weer naar mn oude vk, zijn echt toppers. misschien kan je nog overstappen:).

en dat beroerde wordt als het goed is nog wel minder hoor;). en als je je kindje voelt schoppen in je buik dan weet je precies waarom je er ook alweer aan bent begonnen;). word er gewoon emotioneel van als ik het schrijf xD.

@mieke1989 gefeliciteerd met het zien van het kloppende hartje!! zo mooi is dat!!

@bigwish mooie knaltest! ben benieuwd of die van mij ook zo mooi is dinsdag:D

@ninii01 ja ook al een beetje, vooral de onderkant van mn buik steekt echt een beetje uit, heel gek xD. hopelijk trekt het weer een beetje bij. ik heb een normaal postuur.

@lindaatje22 ik heb ineens ook veel last van mn rug, ik moet momenteel veel tillen dus dat helpt ook niet echt.

@nathalieD mooi ook een hartje gezien!!

@nicoleAM ownee niet leuk! beterschap!@fientje

ow oke! ik heb nooit hcg laten prikken dus ik heb geen idee. zou wel leuk zijn een meisje voor je. ik zou een jongetje wel leuk vinden, maar gezondheid is het belangrijkste natuurlijk^^.

Ik vind de collectie van de H&M wel leuk, ook van de prenatal is wel leuk, heb daar een aantal zakelijke outfits gezien die ik misschien wel aan wil schaffen.

ik heb ook alle babykleertjes verkocht en mn positiekleding zo vaak uitgeleend dat ik denk dat het niet heel mooi meer is. zal zeker ook is bij newlook kijken^^

@blauwedeb stom zeg van die vk! niet leuk! gelukkig mag je snel weer voor een echo!

@JL2015 ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, hoe is het nu?

@elfjuh wat grappig dat het zo in evenwicht is in jullie familie! ben heel benieuwd of het zo blijft:p.

je mag me wel pb'en anders, ik ga weer naar mn oude vk, zijn echt toppers. misschien kan je nog overstappen:).

en dat beroerde wordt als het goed is nog wel minder hoor;). en als je je kindje voelt schoppen in je buik dan weet je precies waarom je er ook alweer aan bent begonnen;). word er gewoon emotioneel van als ik het schrijf xD.

@mieke1989 gefeliciteerd met het zien van het kloppende hartje!! zo mooi is dat!!

@bigwish mooie knaltest! ben benieuwd of die van mij ook zo mooi is dinsdag:D

@ninii01 ja ook al een beetje, vooral de onderkant van mn buik steekt echt een beetje uit, heel gek xD. hopelijk trekt het weer een beetje bij. ik heb een normaal postuur.

@lindaatje22 ik heb ineens ook veel last van mn rug, ik moet momenteel veel tillen dus dat helpt ook niet echt.

@nathalieD mooi ook een hartje gezien!!

@nicoleAM ownee niet leuk! beterschap!

@paulinemama en @mariomama welkom!

@maani ow nee toch:(! heel veel sterkte gewenst meis!! dikke knuffel!!

@padmee ook voor jou heel veel sterkte <3!

Kwaaltjes: Ik heb vooral een permanent katergevoel, je weet wel dat weëige gevoel, vind het normaal al vervelend en nu heb ik nog niet eens gedronken;):p. Ook heb ik al enorme last van mn borsten en gaat mn buik met de dag meer uitzetten. wordt nog wat xD.

Kamertje:

wij moeten nogal wat verbouwen aan ons huis, wij moeten een andere kamer, even kijken of we dat bij laten bouwen of dat we de kantoorruimte op de vide gaan ombouwen. onze dochter krijgt dan onze kamer en de baby krijgt haar kamer.

ik hoef me dus niet te vervelen de aankomende maanden:p.

8. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Ik ben even onder de indruk van Padmee....al 3 sterretjes...:(
    Dikke knuffel!!

9. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Bedankt meiden. Hoop dat er geen sterretjes meer volgen.

@maani. Nee ik heb geen echo gehad. Met zoveel bloedverlies met stolsels en krampen weet ik genoeg...
    Hoop dat je snel een goede zwangerschap hebt.

Voor de zwangere. Geniet ervan! Dat jullie over een aantal maanden een gezond kindje in jullie armen morgen hebben.

10. Mieke1989

Mieke1989 Actief lid

1 sep 2014
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh, Padmee, jij ook al! Heel veel sterkte gewenst!

Zustertje, heel spannend voor jou nu! Hopelijk is het niet ergs en wie weet is het wel een tweeling! zou je dat erg vinden?

Mijn ontlasting is inderdaad ook wel anders: ook heel donker en erg hard, heb moeite om het eruit te krijgen (sorry voor de details).

Verder heel weinig last hier. Helemaal niet misselijk, enkel heel moe. Baart me wel soms zorgen, zeker gezien mijn voorgeschiedenis...

11. dalk

dalk Actief lid

10 okt 2014
    425
    0
    16
    Hier ook wel moeite met ontlasting...moet veel minder vaak dan normaal.
    Vooral 's nachts erge gevoelige borsten als ik eruit moet om te plassen, komt dit omdat ik dan op mijn zij lig? Wie heeft dit ook?
    Daar straks steken aan de linkerkant....maar ga me er niet druk over maken, zal er wel bij horen. Hebben jullie ook last van meer witte afscheiding?

Moet natuurlijk nog cadeautjes verzinnen voor in de december maand...heeft iemand toevallig dit bovenste invulboek? Zo ja, kan je dan mij vertellen of dit een leuk boek is?
    bol.com | Het negen maanden invulboek, Eva Reinders | 9789021553733 | Boeken
    bol.com | Mijn 9 maanden dagboek, Pauline Oud | 9789059648555 | Boeken

Of welke van de twee lijkt jullie het leukste?

12. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    #912 mariomama, 13 nov 2015
    Laatst bewerkt: 13 nov 2015
    Zo, eindelijk bijgelezen. Maani en Padmee heel veel sterkte!

Ontlasting is nu zeg maar ingedikt, ik heb er ook last van. Ik heb ook last van bloedingen (daardoor dacht ik dat ik ongesteld was afgelopen maand) vooral bij moeilijke ontlasting. Ik maakte me daar wel zorgen over maar volgens de gyn was er niets bijzonders te zien.

Ik heb al wat last met kleding, strakke broeken zitten niet meer lekker. Ik heb niks meer aan positiekleding dus kan aan de shop. Vandeweek eerst online gekeken en toen gaan passen bij h&m, maar vond het minder dan op de plaatjes, veel erg wijde tenten. Of er hingen alleen kleine maatjes. De vorige keren ben ik helaas 20+ kilo aangekomen, toen had ik meerdere maten nodig. Heb nu eea online besteld. Ook leuke dingen van mamalicious gezien. Viel dat nou klein? Aan de andere kant is het nog zo pril dat ik nog niet veel durf te shoppen. En ik kan nog wel even met mijn tops, had er wel die wijd vallen.

13. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    En hoe ik me voel, ja, instabiel en slapjes, ik kwam eigenlijk achter de zwangerschap omdat ik buikgriep had, dat dacht ik want mijn dochter was ook aan het spugen. Maar ik had het vooral in de ochtend. Bij vorige zwangerschappen was ik ook steeds ziek in het begin. Nu ik weet wat er is houd ik er rekening mee: goed ontbijten, regelmatig kleine porties eten anders wordt ik dus flauw en misselijk. Ik vraag me nu af of ik bij de eerdere zwangerschappen geen zwangerschapsdiabetes had? Want toen had ik dit ook zo erg. Bij mijn eerste at ik het liefst Mac donalds hamburgers of kroketten, dat hielp het best tegen de misselijkheid. ;) Nu heb ik gelukkig gezondere trek, vaak in coolbest aardbei sinaasappelsap, crackers met leerdammer light kaas en havermout :p

14. Petrsj

Petrsj Actief lid

11 nov 2014
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    In eerste instantie padmee heel veel sterkte !! Wat weer een naar bericht :(

Ehhhm all of the above !! :$ haha heb precies hetzelfde. Ontlasting minder vaak, maar soms wil het ook haast niet.. Borsten die zijn megagevoelig en tepels al helemaal. Ml masseert ze savonds heeeeel voorzichtig. Dat is toch wel fijn hoor :) en afscheiding is behoorlijk.. Dit kan ik me alleen niet zo herinneren van de vorige keer.. Is dat wel iets wat erbij hoort of kan het ergens anders aan liggen??

Verder durf ik nog niet verder te kijken, voor m'n gevoel jinx ik mijzelf daarmee.. Dus dat komt wel na de 8 weken als die goed is..

15. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    Ik durf ook nog niet zo ver vooruit te kijken eerst de eerste echo maar eens afwachten.. En na de 12 weken voel ik me toch wat zekerder ook al kan er dan ook nog van alles gebeuren toch ben je uit de eerste weken

16. fientje86

fientje86 Actief lid

4 nov 2015
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om onszelf eens voor te stellen zodat we wat meer over elkaar te weten komen nu we hier toch nog zeker 8 maanden samen op onze babietjes zullen wachten :)

Ik zal beginnen! Fien, 29 jaar en mama van Noah (4 jaar) en Mathis (3 jaar). Mijn vriend en ik leerden elkaar in 2004 kennen op een camping in Zuid-Frankrijk en we zijn sindsdien onafscheidelijk. We hebben eventjes in België gewoond, maar we droomden allebei van de zon en zijn in 2010 naar Zuid-Frankrijk verhuisd, op een uurtje van de plek waar we elkaar hebben leren kennen.

Onze zoontjes volgden kort daarna en zijn ons grootste geluk. Mijn eerste bevalling was een inleiding met epidurale die 6!!! dagen heeft geduurd, mijn tweede bevalling was een eitje zonder epi én zonder pijn. Deze derde bevalling wil op opnieuw geen epi en gewoon naar mijn lichaam luisteren. Dit wordt ons laatste kindje en het is opnieuw even spannend, maar oh zo mooi om mee te maken.

Ik werk voltijds als vertaler Frans-Engels-Spaans-Nederlands in mijn kantoor in ons eigen huisje. Het voordeel is dat ik er altijd kan zijn voor de kindjes als het nodig is en dat ik mijn eigen baas ben. Het nadeel? Ik mis collega's, maar de nadelen wegen niet op tegen de voordelen.

Sinds een jaar en een half wonen we in ons huis dat we hebben gebouwd en is ons gezinsgeluk compleet. Er is nog plaats genoeg voor dit derde kindje, want daar hebben we rekening mee gehouden bij het bouwen.

Ziezo, ik denk dat ik het belangrijkste heb verteld :) Nog even een fotootje van onze spookjes :cool:

Bijgevoegde bestanden:

17. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Heel veel sterkte Maani en Padmee. Wat een verdrietig nieuws.
    Gefeliciteerd met je mooie echo Nathalie.

Wat een schatjes Fientje

Wel veel gebeurd in de 2 dagen dat ik hier niet ben geweest. Was erg moe (nog steeds wel) en gisteravond ineens heel misselijk en in de nacht overgegeven. Dacht dat het door de zwangerschap kwam, maar op mijn werk had gister nadat ik weg was ook een kindje 2x overgegeven en collega vertelde dat zij ook een rommelende buik had. Vandaag wat minder en lichtere dingen gegeten en lekker veel thee gedronken. Gaat nu wel beter gelukkig.

Merk wel dat ik nu ik zwanger ben helemaal niet meer zoveel behoefte heb om te snoepen. terwijl ik er daarvoor soms niet mee kon stoppen en altijd wel zin had in wat lekkers. Wel fijn voor de lijn nu het hardlopen even niet gaat.

18. MaM8910

MaM8910 Bekend lid

27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Ik kreeg gisteren maagzuur naar een paar chocolade munten... Dat doen we dus voorlopig niet meer. Ook erg goed voor de lijn!

19. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang

Had ik van de week ook van chocolade pepernoten

20. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Leuk Fientje! Maar ben je niet bang herkend te worden? Ik vertel liever nog even niet teveel openbaar. Nu zal iemand die mij kent mij toch wel herkennen als je de geschiedenis van mijn berichten e.d. terugzoekt, maar ik ga het ze niet te makkelijk maken haha.

Ik weet ook niet of er binnen nu en een aantal weken nog mensen bij gaan komen, maar die hebben het dan ook allemaal weer gemist misschien?
    Ik wacht nog even tot we een iets 'vaster' clubje hebben en mijn omgeving het ook weet denk ik.

Met de juli mama's van vorig jaar zijn we uiteindelijk naar een fb groep overgegaan. Daar zit ik nu nog bij. Hele leuke groep! We hebben ook al een babymeeting gehad. Echt leuk al die baby's bij elkaar haha! En de fb groep is afgeschermd dus lekker prive. Misschien is dat voor ons over een tijdje ook nog wel een idee?

Deel Deze Pagina