Wat een schatjes fien! @bigwish lukt hardlopen bij jou niet? Ik ben vanmiddag nog geweest. Wel rustig aan een een stukje korter maar dat geeft niet. Ik heb juist wel de behoefte om lekkere dingen te eten dus ben blij dat ik nog kan sporten anders groei ik nog dicht xD. Ik zal ook nog wat meer vertellen. Ik ben 27 jaar en ben ondanks mijn zwangerschap nog op zoek naar een leuke baan in de administratieve/ commerciële sector. Ben nu terug naar de kinderopvang maar vind het niet zo leuk. Mijn dochter is 2 jaar en een heerlijk moppie. Wij wonen in een rijtjeshuis met genoeg verbouwingsmogelijkheden en die gaan we de aankomende maanden even overleggen met de bank en eventuele aannemers. Ik zal zo ook een foto van m'n dochter erbij zoeken.
@dalk wij hebben die van oei ik groei. Die vind ik ook wel leuk! @prulletje ik doe maar even een foto. Haal hem morgenochtend weer weg. Ben heel lang onder m'n eigen naam actief geweest en nu nog niet heel anoniem maar wel iets meer sinds we voor een 2e gingen.
Wat een lieve foto's allemaal! 😍 Zoo schattig. Zijn jullie ook zo geschrokken van die toestand in Frankrijk? Al dat terrorisme lijkt zo ver weg.. Tot het ineens dichtbij is. Ik vind het heel verdrietig :'-(
Vreselijk inderdaad wat er in Parijs is gebeurd! Toe Ik daarnet de nieuwsbeelden zag, werd ik echt zo verdrietig... 120 onschuldige mensen...
Afgrijselijk wat er in Frankrijk gebeurd. Toch probeer ik er maar niet teveel bij stil te staan. Hier ook ontzettend veel afscheiding.
Verbouwen, wij hebben een hoekhuis vrij ruim maar maar 3 slaapkamers en die zitten vol wij hebben zelf wel een mega slaapkamer met soort hoekje /uitbouw er aan vast. Ik denk dat we dat voorlopig als babyhoekje gaan inrichten. Anders kunnen de twee oudsten samen op zolder met een stapelbed. Maar dat kan later ook nog. Ze hebben nu allebei een lekkere speelplek op de slaapkamer, en om dat te delen is minder leuk voor ze aangezien het een jongen en meisje is. Een baby heeft niet veel ruimte nodig en in de buurt hebben is wel handig. Ik kan een grote commode en bedje kwijt op onze kamer en ook nog wel een relax stoel.
Wij hebben een rijtjeswoning met 4 kamers. Boven hebben we 2 slaapkamers omdat 1 slaapkamer de badkamer is geworden. Mijn dochter verhuisd naar de zolder. Daar maken we voor haar een leuke peuterkamer. Ze krijgt ook een peuterbedje. Ik wil haar zo rond maart overdoen. Want ik wil niet dat ze een link legt tussen haar verhuizing en de baby. We moeten de zolder eerst nog opknappen. Vloer leggen, schoorsteen eruit, stuccen en dan nog behangen. Werk aan de winkel dus!
Wij hebben een rijtjeswoning met 3 slaapkamers. De kleinste daarvan word de babykamer. Daar hoeft niet heel veel te gebeuren. 1 muur verven. En dan kunnen de meubels er al in. Commode heb ik al. Paar jaar geleden gekregen van oppasgezin die hem niet meer nodig hadden. Nu in gebruik voor ondergoed en sokken. Bedje die ik wil (van Bambam) is alleen 2e hands te krijgen. En we willen een paxkast van ikea kopen. Zodat we hem zelf kunnnen indelen naar wens en wat voorraad erin kunnen leggen.
Wij wonen in een 2 onder 1 kapper. 3 slaapkamers. We hebben vorig jaar dakkapellen geplaatst dus ruimte genoeg. Moet alleen nog afgewerkt worden. Wij hebben ook een lieve hond van 4 jaar en we betrekken hem nu al met alles. Nu gebeurd er nog vrij weinig natuurlijk maar toch. Hij is ook aanhankelijk bij mij. Toen ik mijn eisprong had was er 1 dag dat hij me continu volgde. Alsof hij het in de gaten had. Haha
t Die groep bestaat! Juli2016 mama's, uk ben er lid van. Als jr ook wilt stuur mij dan een pb! Gezellig!!
We hebben sinds vorig jaar een nieuw hoekhuis met 4 slaapkamers. Ieder kind heeft straks een eigen slaapkamer. Op 1 juli zijn we 10 jaar samen, het zou bijzonder zijn als deze baby dan word geboren. Die kans is wel aanwezig Verder hebben wij er bewust voor gekozen dat ik in ieder geval nog het komende jaar thuis blijf voor de kinderen. Ik ben sinds zomer 2012 thuisblijfmama. In de toekomst ben ik wel weer van plan te gaan werken. Morgen 7 weken zwanger en ik voel me prima. Af en toe een beetje misselijk en moe. Zooo blij mee. Vorige zwangerschap had ik HG en lag ik de hele dag op bed.
Pfff ik ben echt moe! Kan om de domste dingen janken en werk in de horeca, dus behoorlijk fisiek zwaar werk en houd een werkdag bijna niet vol zo moe.. Ben gelukkig niet misselijk maar heb het gevoel dat ik dagelijks de marathon gerend heb haha
Leuk! Maar hoe is die ontstaan dan, vanuit hier? Is dat niet al een vast groepje? Want ik vind het niet zo leuk om erbij te gaan als de rest elkaar al kent.
Dat vind ik ook wel leuk om bij dat groepje te komen! Heb vandaag seaband gehaald maar ik zeg nog geen wauw! En ook floradix toch maar gehaald. De huisarts zegt dat het vanuit hyperventilatie komt. Dat kan idd best maar niet zo erg denk ik zelf. Ik sta er mee op en ga er mee naar bed. Ben bang als dit nog erger gaat worden dat ik in ziektewet kom. En dat is op dit moment niet ideaal.