1 t/m 15 juli 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NathalieD, 20 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.562
    2.859
    113
    Vrouw
    Ik heb ook een pb gestuurd

2. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik wil er ook wel bij:D! Ik stuur je een pb lindaatje22.

3. Piena

Piena Actief lid

7 nov 2012
    208
    0
    0
    Mijn dochtertje en tweede kindje in aantocht
    Beverwijk
    Is dit een tweeling de gyn denkt van wel maar ze klonk niet overtuigend en ik zit in de rats

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      36,7 KB
      Weergaven:
      20
  4. Piena

Piena Actief lid

7 nov 2012
    208
    0
    0
    Beverwijk
    .....

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      35,1 KB
      Weergaven:
      14
  5. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Jeetje wat schrikken piena!!!

Kan me goed voorstellen dat je in de rats zit!!

Ik heb geen verstand van tweeling echo's maar zie wel overal 2 "puntjes" zitten.

Anders maandag bellen en vragen of je terug mag voor nog een echo bij een andere gyn ofzo? Lijkt me niet leuk om zo in de rats te zitten.

Wat zei ze verder?

6. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Oh wat spannend!! Wat gek dat de gyn het niet wist! Tja, nog maar even afwachten dan vrees ik. Als de gyn het niet weet dan weten wij het denk ik al helemaal niet! Maar je zou eventueel nog een second opinion kunnen laten doen bij iemand anders of naar een pretecho bureau gaan. Waar wij altijd gaan bij het pretecho bureau hebben ze veel betere apparatuur dan in het ziekenhuis. Daar kunnen ze namelijk al vanaf 5w3d uitwendig een hartje zien kloppen en in het ziekenhuis niet. Dus zou misschien net verschil kunnen maken. Ik zie dat je ook al over de 6w bent, dus je zou dan 2 hartjes moeten zien! Als je berekening klopt en ze allebei nog leven uiteraard.

7. Piena

Piena Actief lid

7 nov 2012
    208
    0
    0
    Beverwijk
    Ja indd en dat zag ze niet snap er niks van de 1 zegt een vruchtzakje met dooierzak

8. Piena

Piena Actief lid

7 nov 2012
    208
    0
    0
    Beverwijk
    Hier een duidelijke

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,5 KB
      Weergaven:
      12
  9. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Mooie echo, maar even afwachten of t er 1 of 2 zijn...

Ik voeg jullie, als je je echte naam doorgeeft, morgen even aan, ik heb het weekend loges hier in huis ☺️

10. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Ohh ja het is een echt nieuw groepje van een paar dagen oud, gestart vanuit zwangerschapsclub juli 2016. Gehele maand dus.
    Want al ben je begin jullie uitgerekend, je kan zomaar veel later bevallen of weken eerder... Dus "vast" ligt t niet.
    Wel een prachtmaand om naar uit te kijken 😃

11. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    #951 NathalieD, 15 nov 2015
    Laatst bewerkt: 15 nov 2015
    Ik zou het aan andere tweeling mama's hier op het forum laten zien.

Vandaag 7 weken zwanger :)
    We weten nu ook dat we de eerste uitgebreide echo krijgen tussen kerst en oud en nieuw. Met 13 a 14 weken. Dan gaan ze kijken naar het hartje, de maag, nieren en de rug.

12. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    @ pina als ik dit zo zie kan het een tweeling zijn MAAR dit is een 1 eiige tweelingzwangerschap met zo te zien geen tussenschotje of met een mega dunne ( die ze heel laat in de zwangerschap pas zullen kunnen ontdekken )

Lijkt beetje op mijn tweeling echo ( geen tussenschot) uit 2012

13. MaM8910

MaM8910 Bekend lid

27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Nathalie, is die afspraak nog niet gemaakt dan? Of heb je een afspraak ertussen gepland staan?

14. Petrsj

Petrsj Actief lid

11 nov 2014
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb je ook een berichtje gestuurd lindaatje!

Piena ik zou het ook niet durven zeggen.. Lijkt er wel op dat het 2 zijn.. Maar hoe verder... Vraag inderdaad anders ergens een second opinion aan! Succes meis

15. Mieke1989

Mieke1989 Actief lid

1 sep 2014
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaat iedereen op fb verder kletsen? Ik vond het wel fijn eigenlijk om hier anoniem wat lief en leed te kunnen delen... Zijn er nog meiden die hier blijven verderkletsen of eventueel in een clubje op zwangerschapspagina zelf willen?

16. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Ik heb nog geen datum voor de echo. Maar we weten wel dat die echo er komt

Ik blijf hier ook gewoon kletsen. Ik heb het groepje nog niet kunnen vinden

17. Linda19841

Linda19841 Actief lid

26 okt 2015
    171
    61
    28
    Ik blijf ook gewoon hier kletsen hoor, al heb ik ook een privé berichtje gestuurd voor de FB pagina. Alweer 7 weken zwanger! :) begin inmiddels wel wat meer te merken, s ochtends beetje misselijk, behoorlijk moe en moet echt meer plassen (vannacht 4x!). Ben aan het aftellen tot de eerste echo. Wat een rotweer is t vandaag hè, echt zo'n 'bank hang dag' :) Ben vorige week de hele week ziek geweest, morgen weer aan de slag. Ben wel benieuwd hoe het zal gaan, merken jullie al dat het wat meer moeite kost met werken door vermoeidheid of misselijkheid ofzo? Moet ook m'n wijde kleren gaan opzoeken, want dat darmen buikje slinkt niet ;) fijne zondag dames!

18. MaM8910

MaM8910 Bekend lid

27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Ik blijf sowieso ook hier kletsen hoor :)

Ik ben ook al best veel last van vermoeidheid. Aan het eind van een lange dag werken heb ik echt geen zin meer. Ik werk meestal halve dagen, alleen op dinsdag een hele dag. Deze week heb op dinsdag na het werk afgesproken om wat te gaan drinken met de afdeling. Ik heb het zelf georganiseerd dus kan niet afzeggen..

19. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik blijf ook gewoon hier hoor. Wel zo gezellig:).

20. dalk

dalk Actief lid

10 okt 2014
    425
    0
    16
    Ik blijf ook liever hier anoniem kletsen hoor!
    Vandaag ook een erg rustige luie zondag met dit weer...vannacht ook pas om kwart voor 3 thuis en merk dat dit er ook wel inhakt nu.
    Voor de rest moet ik het afkloppen, want heb echt nog niet veel last van zwangerschapskwaaltjes.

Deze week een hele drukke werkweek. Normaal is mijn werkweek 4 dagen, maar deze week 5 en ook nog een keer 's avonds vergaderen. Maar wel iets leuks om naar uit te kijken, want a.s. vrijdagmiddag de 1e echo.

Deel Deze Pagina