Ik blijf zeker ook hier nog kletsen hoor. Hier alleen maagzuur en verder voel ik me prima! Nog 17 dagen tot de echo.....
Ik blijf ook zeker hier kletsen. We hebben al een gezellig groepje vind ik! We hebben dadelijk gekke jen en soort van surprise met vrienden. Met gourmetten, nou lekker met die misselijkheid haha!
Patty, ik denk dat je onderschrift uitgerekend in 2016 moet zijn . Dat was mijn uitgerekende datum afgelopen jaar haha.
Ik blijf ook hier! Lekker anoniem Gister naar een groot feest geweest, zag er wel tegen op aangezien ik sinds een week volle dagen misselijk ben.. Maar t viel me mee! 'S ochtends is het toch wel een stuk erger.. Lastig met t werk idd ook!
Ik blijf ook lekker hier hoor.. Heb 3,5jr terug met de mei2012 mama's ook altijd gezellig meegekletst op het forum. Uiteindelijk zijn we met dat clubje naar fb gegaan en uiteindelijk ook whats app. Nu hebben we nog een clubje van 6 meiden waar we geregeld mee afspreken, erg leuk! Kwaaltjes: onwijs moe! En de hele dag door misselijk.. Weet dan niet of k wel of juist niet moet eten.. Verder last van obstipatie en brandend maagzuur.. Verder voel ik me prima hoor Hebben jullie ook wel is felle steken onderin je buik? Kijk uit naar vrijdag, opnieuw een echo en dan weten we zeker of het er 2 zijn of een hematoom wat in m'n baarmoeder zit. Het bloedverlies is nu zo goed alsgestopt.. Wel steeds wat licht bruine afscheiding..
Ik heb een vraag: gebruiken jullie nu alleen foliumzuur of ook nog iets anders daarnaast? Ik gebruik de foliumzuur tabletjes van de Etos, maar vraag me af of dit alleen genoeg is?
@ Janssuhh; Ik heb gisteren ook gegourmet, maar dat ging verrassend goed. Juist doordat het kleine stukjes zijn, met wat fruit en groente erbij. Was heerlijk! Ik merk dat ik de laatste tijd veel minder trek heb, maar dit was precies goed haha. Net nieuwe beha en zwangerschapsbroek gekocht, kan m'n eigen broeken echt niet meer dicht. En waarom mezelf kwellen (of knellen ), die broek moet er vroeg of laat toch komen. @dalk, ik slik nog vitamine D naast foliumzuur. Misschien dat ik over ga op de mama mix ofzo van Davitamon als deze op zijn.
Ik slik de davitamon mama pillen met visolie. En daarnaast nog een extra foliumzuurtabletje van etos erbij en nog een magnesium pil. De magnesium omdat ik in mijn eerdere zwangerschappen enorm kramp had en me dit aangeraden werd door de gyn. Ik weet niet of het echt helpt maar baat het niet dan schaadt het niet toch? Bij mijn miskraam slikte ik andere pillen en sinds ik de davitamon ben gaan slikken ging het goed, ondanks veel kramp en veel bloedverlies. Ook een collega van mij had 5 miskramen gehad, zelfs 1 kindje moeten begraven, en is daarna ook op deze pillen over gegaan en heeft nu een gezond kindje. Is misschien allemaal bijgeloof hoor, maar ik durf daarom nu niets anders meer te gebruiken haha.
Ik blijf ook hier, met de september 2013 mamas idd nog steeds een whats app groepje. Ik slik vit D en foliumzuur. Stap hierna over naar een multivitamine. Hebben jullie ook van die huilbuien? Hier echt de een na de ander.. ga morgen mijn leidinggevende bellen, het werken gaat nu even niet zoals zou moeten. Even overleggen wat wel haalbaar is. Heb fysiek en mentaal zwaar werk, merk dat dat nu gewoon even niet gaat.. wel moeilijk om toe te geven hoor!
Ja! Ik doe net wen kastdeur dicht met mn vinger ertussen. Gelijk mega huilbui.. Wat een onzin. Zoveel hormonen
Ben wel benieuwd wat voor soort werk je doet Liekj.. Ik vind mijn werk al lastig op het moment en ik ben alleen administratief medewerker!
Hey meiden, ik heb diverse verzoeken gehad om jullie toe te voegen aan de FB groep van juli 2016 mamas. Jullie krijgen eerst een vriendschapsverzoek van mij eer ik je aan kan melden. Mijn achternaam begint met een Z enM. Dus accepteer en ik voeg je toe. Verder blijf ik ook hier kletsen, maar ik vind een fb makkelijker fotos plaatsen en dingen delen. Ik ben hier verder niet weg te slaan hoor hihi... Ik jank ook de hele dag. Druk weekend gehad en de visite is weg (bleven slapen) en ik kon de hele middag wel janken. Al met al heb ik 2 uurtjes geslapen en ging het weer een beetje. Maar tjonge jonge wat een emoties!! Verder verandert mijn ontlastig en knallen mn borsten nog steeds uit elkaar. Ik geniet er wel van. T zegt in ieder geval dat de hormonen nog steeds hun werk doen hihi... Nog ruim een week tot de echo...joepie!
Ja, oei, daar had ik niet bij stilgestaan. Aangezien ik van België ben en het al mijn derde kindje is, ben ik niet bang dat ze mij zullen herkennen. Iedereen verwacht dat we voor een derde gaan en niemand zou er bewust naar op zoek gaan ofzo Maar in jouw geval snap ik dat je hier geen persoonlijke dingen kwijt wil.
Hier neem ik 0,4 mg foliumzuur per dag. Dat is zeker voldoende als je daarnaast een evenwichtig voedingspatroon aanhoudt.
Hoi allemaal, Hier gaat alles goed. 's Avonds staat m'n buikje al een beetje bol, maar dat had ik bij m'n tweede kindje ook redelijk snel. Hopelijk kan ik het nog eventjes verstoppen, zeker tot na de eerste echo met kloppend hartje. Vandaag een dagje heerlijk genoten met ons gezinnetje. Deze ochtend gaan zwemmen, deze namiddag pannenkoeken gebakken en daarnet een wandeling van 1,5 uur in het bos. En nu voel ik me DOODMOE! Maar weer vroeg naar bed vanavond...
Ik werk als intensieve begeleidster bij autisten met gedragsproblemen. Echter is hun indicatie zojoog, dat wij ook mee gaan naar hun werk. Ze werken buiten met hout en kruiwagens, en.omdat ze zelf niet heel hard werken komt dat vooral op mij aan haha. Daarnaast dagelijks veel agressie, dus mentaal ben ik nu echt gesloopt na een dienst.. Wel echt jammer, want het is zo n leuk werk!
Oef! Dat klinkt inderdaad als een hele zware baan Liekj! Ik ben van plan om na de bevalling (voorlopig) te stoppen met werken. Zijn hier nog meer thuismoeders? Of dames due ook thuismoeder willen worden?
Het gourmetten ging idd erg goed. Was gewoon niet misselijk en duizelig. Maar ik denk aangezien ik veel thuis zit dat ik er thuis meer last van heb. Je denkt alleen maar aan de baby en zwanger enzo. Dus een hele gezellige middag gehad. Ik draag altijd leggings en rokjes. Broeken vind ik niet fijn en reageer heel erg op de knopen. Gelijk jeuk en uitslag op mijn buik. Dus hopelijk kan ik het nog gewoon een tijdje redden met mijn eigen kleding. Linda ik heb je geaccepteerd..maar die groep dat zien mijn vriendjes niet toch als ik me daar toevoeg?