Nee dit is geen blaasontsteking , ik was al erg misselijk en bij mijn vorige zwangerschappen was ik ook vroeg met testen voor de Nod, en ik herken me lichaam ermee. en me borsten deden zo zeer en ik dacht niet aan zwanger worden maar de laatste dagen had ik weer oude vertrouwde symptomen .
Ik durf mij hier nu ook wel aan te sluiten. Zondag een licht positieve test, die gister als donkerder was. Morgenochtend weer een, ben benieuwd. Volgens mijn eigen berekening is de uitgerekende datum rond 7 Juli. De linker is van zondag, de rechter is van gister.
♥Bevallingslijst 1 t/m 15 juli 2016♥ 1 juli Blauwdeb 41 jaar 4e kindje Kyra77 38 jaar 2e kindje 2 juli Divine88 27 jaar 1e kindje 3 juli NathalieD 24 jaar 4e kindje Linne 27 jaar 2e kindje 4 juli Linda19841 31 jaar 1e kindje 7 juli Liekj 27 jaar 2e kindje Big Wish ? jaar 1e kindje 9 juli Mel2104 30 jaar 2e kindje 14 juli Piena ? jaar 3e kindje 0 meisjes, 0 jongens en 0 verrassingen Afspraken november 9: Blauwdeb Echo en intake Gyn 11: NathalieD Echo en intake Gyn 16: Divine88 Intake Gyn 17: Kyra77 Echo en intake Vk 23: Linne Echo 24: Liekj Echo 24: Linda19841 Echo en intake Vk 25: Linne Intake Vk 30: Divine88 Echo Afspraken december 2: Liekj Intake Vk ☆ Molly1984 (v.mk) Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het in kleur aangeven. Dan pas ik (NathalieD) het aan. Je mag natuurlijk ook zelf de lijst aanpassen!
He dames.. Ik meld me hier ook graag! 27 jaar en nog pril zwanger maar zooooo spannend! 7 december echo.. Pfff wat duurt dat lang! 1 dag voor nod (eergisteren) waren deze testen op de foto. Gisteren op nod weer een kv test gedaan en die is wat lichter Ik heb de afgelopen dagen heel veel getest naar ben er wel achter gekomen dat ik geen ochtendtester ben, ze zijn dag een stuk lichter als in de middag. Maar ben zo bang dat het misgaat. Wanneer hadden jullie een knaltest??
Hey Tess< gefeliciteerd! Ik testte 4 dagen voor nod, en die was al heel duidelijk. De testen daarna werden steeds donkerder, Met 1 dag voor Nod een superknal test. Ik test zelfs de ovulatietesten met een knaller.
Ik herken het wel tess. Ik heb ook nog geen knaller. Wil die ook zo graag. Ik ga iig zaterdag en maandag nog testen met de predictor express en woensdag met de cb digitaal met weken. En misschien haal ik nog een k2v5. Wil na de cb de verloskundige bellen en me opgeven voor mvm. Dit is foto met test van vanmorgen erbij. De onderstecis van vanmorgen.
Welkom en gefeliciteerd nieuwe meiden! Dit is mijn test 1 dag na mijn NOD. Dus jullie zijn natuurlijk ook nog vrij vroeg
♥Bevallingslijst 1 t/m 15 juli 2016♥ 1 juli Blauwdeb 41 jaar 4e kindje Kyra77 38 jaar 2e kindje 2 juli Divine88 27 jaar 1e kindje 3 juli NathalieD 24 jaar 4e kindje Linne 27 jaar 2e kindje 4 juli Linda19841 31 jaar 1e kindje 7 juli Liekj 27 jaar 2e kindje Big Wish 35 jaar 1e kindje Tess88 27 jaar 1e kindje 9 juli Mel2104 30 jaar 2e kindje 14 juli Piena 29 jaar 3e kindje 0 meisjes, 0 jongens en 0 verrassingen Afspraken november 5: Piena Echo 9: Blauwdeb Echo en intake Gyn 11: NathalieD Echo en intake Gyn 16: Divine88 Intake Gyn 17: Kyra77 Echo en intake Vk 23: Linne Echo 24: Liekj Echo 24: Linda19841 Echo en intake Vk 25: Linne Intake Vk 30: Divine88 Echo Afspraken december 2: Liekj Intake Vk 7: Tess88 Echo en intake Vk ☆ Molly1984 (v.mk) Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het in kleur aangeven. Dan pas ik (NathalieD) het aan. Je mag natuurlijk ook zelf de lijst aanpassen!
Waarom zo vroeg een echo? Je bent dan nog geen 5 weken? Dan is er nog niets te zien. Tenminste als je uit gaat van je menstruatie op 6 oktober.
Hallo dames! Ik zou ook graag mee kletsen ☺️ Gefeliciteerd allemaal! Gister 8 dpo licht positief getest (zie NOD forum) en vandaag weer getest en is gelukkig al wat donkerder geworden ☺️ Maani, 33 jaar, 1e ronde, 2e kindje (Vroege miskraam gehad in april). Waarschijnlijk uitgerekend rond 12 juli. De komende dagen test ik nog door. Op een mooie zwangerschap allemaal dames! 👍
Gefeliciteerd en welkom nieuwe meiden! hier gisteren cb met 2-3 nadat ie maandag nog 1-2 aangaf, dus ik ben blij! verder heb ik vooral last van duizeligheid.. jullie? Oja, en heel erg darmenbuikje..
Gefeliciteerd nieuwe meiden! Ik heb nog geen last van kwaaltjes, alleen echt een opgeblazen buik. En begin iets gevoeligere borsten te krijgen en ben sneller moe. Maar mag geen naam hebben.
Nog niet zoveel kwaaltjes, Bij vlagen licht misselijk, niet noemenswaardig. Vandaag hoofdpijn maar ben deze week wel van 75c naar 75d gegaan haha! Vandaag laatste x getest omdat ik graag een donkere test wilde zien voor mijn gevoel..
ik ook gisteren positief getest. .. had het nier verwacht was pas ronde 1 .. 27 jaar en 2e kindje . ben denk ik rond 5 a 7 juli uitgerekend,
♥Bevallingslijst 1 t/m 15 juli 2016♥ 1 juli Blauwdeb 41 jaar 4e kindje Kyra77 38 jaar 2e kindje 2 juli Divine88 27 jaar 1e kindje 3 juli NathalieD 24 jaar 4e kindje Linne 27 jaar 2e kindje 4 juli Linda19841 31 jaar 1e kindje 6 juli Formidable2016 27 jaar 2e kindje 7 juli Liekj 27 jaar 2e kindje Big Wish 35 jaar 1e kindje Tess88 27 jaar 1e kindje 9 juli Mel2104 30 jaar 2e kindje 12 juli Maani 33 jaar 2e kindje 14 juli Piena 29 jaar 3e kindje 0 meisjes, 0 jongens en 0 verrassingen Afspraken november 5: Piena Echo 9: Blauwdeb Echo en intake Gyn 11: NathalieD Echo en intake Gyn 16: Divine88 Intake Gyn 17: Kyra77 Echo en intake Vk 23: Linne Echo 24: Liekj Echo 24: Linda19841 Echo en intake Vk 25: Linne Intake Vk 30: Divine88 Echo Afspraken december 2: Liekj Intake Vk 7: Tess88 Echo en intake Vk ☆ Molly1984 (v.mk) Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het in kleur aangeven. Dan pas ik (NathalieD) het aan. Je mag natuurlijk ook zelf de lijst aanpassen!