Ik ben gestopt met foliumzuur 5 mg. Volgens de gyn hoef ik helemaal geen foliumzuur meer. De neurale buis is al voor de 6e week af. Daarna heeft het slikken van foliumzuur minder zin. Gewoon als extra.
Dat lijkt me heerlijk NicoleAM, ik blijf gewoon werken. Werk nu 28 uur, misschien dat ik 4 uur ouderschapsverlof op ga nemen..
Ik blijf ook werken. Alhoewel het allemaal een beetje onzeker is of we onze baan kunnen houden! Maar daar wijd ik niet teveel over uit! En hoeveel uren het dan zullen zijn ook nog geen idee. Hebben jullie die gratis dozen al aangevraagd? Ik durf het nog niet aan tot sowieso de eerste echo. Hetzelfde met kraamzorg, dat moet ook al vroeg geregeld worden...
Ik blijf ook gewoon werken.. Werk 24u en onregelmatig.. Al heb k veel weken dat k 32u werk.. Aankomende week zelfs 40u en ga nog savonds een keer naar een symposium.. Zie d'r nu al tegen op, ben zo moe steeds... De dozen aanvragen durf k ook nog niet, als k de 12wkn voorbij ben dan ga ik dat aanvragen.. Kraamzorg doe k na de termijnecho, 14dec..
Het lijkt me heerlijk om even niet te werken, maar dat is niet de planning. Ik wil wel even onbetaald verlof opnemen, als dat mag van m'n werkgever. Verlof stopt rond half september, lijkt me lekker om in november of misschien nog later te beginnen. En wil wel minder werken, ik werk nu 32 uur, maar wil max 24 uur gaan werken.
Gisteren dagje shoppen met moeder en zus. Heb het nieuws verteld en moest meteen veel positiekleding van ze passen en savonds uit eten, sushi, was laat geworden. Gisteren voelde ik me prima maar vandaag moet ik het bekopen, erg misselijk en moe. Qua eten moet ik echt regelmatig kleine porties nemen en ik kan geen vet eten verdragen. Ben benieuwd naar jullie eet schema? Mijn dag: Smorgens eerst een glas multivitamine of Hero fruit ontbijt voordat ik ga douchen/aankleden, anders red ik dat al niet Ontbijt soja havermout met bosbessen en wat honing en van puur mama pil, kopje thee 10 uur sapje en een cracker met 30+ kaas Lunch weer cracker of boterham met optimel drink Tussendoor wat fruit Later op de middag weer een cracker of taaitaai oid Avondeten heb ik geen trek in, vanavond bloemkool en wat aardappel, kipkluifjes gingen er niet in Avond weer cracker of wat vruchtenyoghurt oid Ben vooral gek op crackers en sapjes....... Ik ga nog even niet mee naar fb, heb er al clubjes van mijn twee kinderen maar wacht nu liever nog een poosje, misschien kom ik later.
Ik werk op het moment niet, zit in ww en op zoek naar werk. Dat lukte al niet erg maar zal nu nog moeilijker worden. Voor het moment ben ik blij dat ik niet werk, maar op termijn wil ik geen thuisblijfmama zijn.
Ik blijf ook hier kletsen. Ik werk 2 dagen per week en heb 2 kinderen. En blijf met de derde ook 2 dagen werken en de andere 5 lekker met de kids. Toch beetje afwisseling
@natalie 7 weken al!! Snel hoor! Is er een speciale reden dat jullie die uitgebreide echo krijgen? @dalk hier ook een luie zondag, man en kind zijn ziek (man is echt nooit ziek dus het zegt nogal wat) kon vannacht mn bed helemaal afhalen terwijl ik al zo misselijk was. Dus vandaag veel gewassen en verder lekker niks! Ook wel is lekker. Ow dat is wel een leuk einde van je week/begin van je weekend! Ik heb de alles in 1 zwanger vitamines van de ah. Als die op zijn ga ik wel voor andere kijken want deze zijn nogal groot. @zustertje hoop op goed nieuws vrijdag voor je. Wel fijn dat het bloeden is gestopt. @linda19841 wat voor broek heb je gekocht? En waar? Ik heb mn kleren uitgeleend maar wil het eerst aan de familie vertellen en voordat we daar allemaal zijn langsgeweest.. Dus maar even wat nieuws kopen ook. @liekj wat vervelend dat je zo'n last van huilbuien en dat het niet lekker loopt op je werk! Hopelijk heb je een goed gesprek met je leidinggevende. @fientje ah dankjewel^^! Klinkt als een gezellig drukke dag bij jou! Lekker vroeg naar bed inderdaad dat maar! @nicoleAM ik ben mijn droombaan toen ik zwanger was van mijn dochter kwijtgeraakt omdat het bedrijf failliet ging, omdat ik daar via via was terecht gekomen en in de functie ben gerold kan ik zoiets niet meer vinden/krijgen. Ik ben bijna een jaar werkloos geweest en heb daarna steeds klote slecht betaalde baantjes gehad. Had recentelijk wel weer een leuke baan maar met weinig kansen en een bar slecht salaris, dus ben ik terug naar een kdv gegaan (heb ik ooit voor gestudeerd) maar ben met mooie praatjes en valse voorwendselen daar heen gegaan en vind het echt helemaal niet leuk en ben er doodongelukkig van dat ik dit nu moet doen. Maar van thuisblijven werd ik ook niet gelukkig, dus ik kijk hoe het straks met mn man en zn bedrijf gaat en hoop nu snel wat anders te vinden en anders na de zwangerschap weer vol aan de bak iets anders zoeken, of gewoon om te blijven werken of om echt carriere te maken maar dat zie ik dan wel weer.
@Ntje: balen dat je je droombaan kwijt bent geraakt zeg, ik hoop voor je dat je iets vindt waar je het weer helemaal naar je zin hebt. Met tegenzin naar je werk gaan is echt ontzettend vervelend Ik heb m'n broeken bij Prenetal gekocht, 1 van eigen merk (prijs viel me erg mee, 30 euro en hij zit heerlijk) en 1 van mammalicious. En zag ook een hele leuke jurk die ik niet kon laten hangen haha. Was in de uitverkoop
Heey meiden, Beter laat dan nooit maar ik kom mezelf aansluiten. Ik ben ook zwanger en waarschijnlijk uitgerekend op 13 juli! Ik ben 21 jaar en het word mijn eerste kindje. Dus allemaal nog best eng en nieuw! Ik ben denk ik de jongste hier? 30 november heb ik mn intake bij vk en een vaginale echo. Ik heb 2 maanden geleden een miskraam gehad op 4.5 weken. Daar ben ik nu al voorbij dus dat is voor mij al een overwinning! Deze zwangerschap voelt ook wel anders en fijner. Ik kan echt niet wachten tot de echo om iets meer zekerheid te krijgen!
Welkom Jessika, dan zijn we even ver Ik heb mijn eerste echo 26 november. Heb vorig jaar ook ren miskraam gehad, heeft meer dan een jaar geduurd om weer zwanger te worden.
Hah heerlijk toch Linda19841, lekker shoppen.. Ooh Ntje wat vervelend van je droombaan. Mariomama, klinkt als een gezellig dagje. Ik doe vandaag helemaal niks, lekker met dochter pyjamadagje en bankhangen. Oh ja en mn baas bellen.. spannend!
We hadden een dochter met een chromosoom afwijking en een open ruggetje. Vandaar de extra echo's. Met 18 weken krijgen we ook een uitgebreide guo en met 20 weken nog een keer volgens mij. Daarna mag ik terug naar een Vk. Welkom Jessica
♥Bevallingslijst 1 t/m 15 juli 2016♥ 1 juli Blauwdeb 41 jaar 4e kindje Kyra77 38 jaar 2e kindje JL2015 29 jaar 1e kindje Mieke1989 26 jaar 1e kindje Mariomama 34 jaar 3e kindje 2 juli Divine88 27 jaar 1e kindje Kdenboer90 25 jaar 1e kindje 3 juli NathalieD 24 jaar 4e kindje Linne 27 jaar 2e kindje Tonks 32 jaar 2e kindje 4 juli Linda19841 31 jaar 1e kindje Paulinemama 28 jaar 3e kindje 5 juli 6 juli Formidable2016 27 jaar 2e kindje Piena 29 jaar 3e kindje 7 juli Liekj 27 jaar 2e kindje Big Wish 35 jaar 1e kindje Tess88 27 jaar 1e kindje Elfjuh 28 jaar 1e kindje 8 juli Petrsj 28 jaar 1e kindje Mdsn 29 jaar 1e kindje Preggers87 28 jaar 2e kindje Mama Vai ? jaar 2e kindje 9 juli Mel2104 30 jaar 2e kindje Zustertje2015 28 jaar 2e kindje Prulletje2 30 jaar 2e kindje Fleurtjej 23 jaar 1e kindje 10 juli Janssuhh 28 jaar 1e kindje Ninii01 25 jaar 3e kindje Plk 27 jaar 3e kindje Daantje87 28 jaar 2e kindje 11 juli Patty86 29 jaar 2e kindje Dalk 34 jaar 1e kindje 12 juli Love en hope 28 jaar 2e kindje 13 juli NicoleAM 28 jaar 1e kindje Jessika94 21 jaar 1e kindje 14 juli Lindaatje22 34 jaar 3e kindje Lievekleine 23 jaar 2e kindje Fientje86 29 jaar 3e kindje 15 juli Ntje 27 jaar 2e kindje 0 meisjes, 0 jongens en 0 verrassingen Afspraken november 16: Divine88 Intake Gyn 16: Lindaatje22 Intake Vk 17: Kyra77 Echo en intake Vk 17: Tonks Echo 17: Petrsj Echo en intake Gyn 17: Ntje Mvm komt 17: Blauwdeb Echo 18: Kdenboer90 Echo 19: Big Wish Intake Vk 20: JL2015 Intake Vk 20: Dalk Echo 22: Prulletje2 Echo 23: Linne Echo 23: Piena Echo 23: Elfjuh Echo 24: Liekj Echo 24: Linda19841 Echo en intake Vk 24: Mieke1989 Echo 25: Linne Intake Vk 25: Lindaatje22 Echo 25: NathalieD Echo 26: NicoleAM Echo 26: Janssuhh Echo en intake Vk 26: Plk Echo en intake Vk 29: Fientje86 Echo 30: Mel2104 Echo en intake Vk 30: Divine88 Echo 30: Lindaatje22 Echo Vk 30: Jessika94 Echo en intake Vk Afspraken december 1: Lievekleine Echo en intake Vk 1: Ntje Echo en intake Vk 2: Love and hope Echo 2: Liekj Intake Vk 2: Ninii01 Echo en intake Vk 3: Daantje87 Echo en intake Vk 3: Zustertje2015 Intake Vk 3: Patty86 Echo 7: Tess88 Echo en intake Vk 7: Fleurtjej Echo 8: Mariomama Echo 14: Zustertje2015 Echo 15: Love and hope Intake Vk 16: Mdsn Echo en intake Vk 30: Patty86 Intake Vk ☆☆☆ die helaas niet bij ons mochten blijven Kahlan83, Maani, Padmee Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het in kleur aangeven. Dan pas ik (NathalieD) het aan. Je mag natuurlijk ook zelf de lijst aanpassen!
Ooh wat vervelend zustertje2015! Had het bij mijn dochter van 5,5 week tot 40 weken, hoop dat het na de 12 weken weer wat afneemt voor je!
Hier ook bah.. en het lijkt sinds gisteren wat erger geworden. Ik ben begonnen met Emesafene slikken.
K hoef gelukkig niet te spugen.. Maar gewoon steeds een misselijk gevoel.. Hoop dat t bij de eerste 3 maanden blijft ja 😏