1 t/m 15 juli 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NathalieD, 20 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janssuhh

janssuhh Actief lid

12 nov 2007
    482
    255
    63
    Limburg
    Ik duim voor je meid! Hopelijk zit het nog goed.
    Hier gaat het opzich goed alleen beetje ziekjes nu! Achja gaat ook wel over.

2. fientje86

fientje86 Actief lid

4 nov 2015
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn duimen draaien overuren voor je! Ik hoop op een plakkertje :)

3. fientje86

fientje86 Actief lid

4 nov 2015
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een hoop dames met een echo vandaag. Ik wens jullie allemaal een kloppend hartje toe! Kom hier straks maar een mooi fotootje posten.

4. MyLady

MyLady Actief lid

19 aug 2011
    101
    0
    0
    Docent
    Noord Brabant
    Hallo dames, ik zou me graag bij jullie aan willen sluiten. Ik lees al een tijdje mee, maar wilde nog heel even wachten met meeschrijven.

Ik ben zwanger van mijn tweede kindje. Morgen zes weken! Het heeft bij mijn dochter een jaar geduurd voordat ik zwanger was en nu was het in één keer raak. Ik ben zó ontzettend blij!
    Ik heb altijd gedacht dat ik het bij één kjnd zou houden, maar door veranderingen in mijn privé-situatie hebben we toch besloten voor een tweede te gaan.

Tot nu toe gaat het redelijk: wel al heel moe en vreselijk misselijk, maar dat gaat over.. Ik heb wel al bloedverlies gehad, maar omdat het maar een klein beetje is en ik het bij mijn dochter ook had (bijna op de dag hetzelfde) maak ik me niet té druk. Ik doe ook mee met MvM overigens.

Mag ik ook op de lijst?
    Uitgerekend 13 juli, tweede kindje
    Afspraken: 25 nov eerste echo, 15 dec termijnecho en intake vk

Jessika: ik hoop dat je echo positief nieuws brengt!

5. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Welkom mylady!

6. jessika94

jessika94 Lid

5 sep 2015
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet echt goed nieuws. Ze zag een bloeding in mn baarmoeder.. ze zag wel mn zwangerschap zitten.. een dooier zakje maar kon nog geen vruchtje erin zien. Dat kon komen omdat het misschien nog te klein is of al paar dagen geleden is gestopt met groeien.
    Ze zei dat het een miskraam in wording was en 0.05% kans dat het nog goed zou komen. Volgende week terug komen om te kijken of de bloeding goed weg is. En zo niet dan moet ik een handje geholpen worden.

7. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes bij de echo's dames!

8. MyLady

MyLady Actief lid

19 aug 2011
    101
    0
    0
    Docent
    Noord Brabant
    Wat erg Jessika! Veel sterkte!

9. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn echo van 8 dec is verzet naar 1 dec. Voor de lijst.

10. jessika94

jessika94 Lid

5 sep 2015
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mn baarmoederdinges (weet even niet hoe dat heet) dat meten ze op om te kijken hoe ver je bent die was voor 5w5d dus dat klopte weer wel

11. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Ah nee jessika :( heel veel sterkte meid..

12. Blauwdeb

Blauwdeb Actief lid

14 sep 2015
    109
    0
    0
    Goedemorgen dames,
    vanmorgen mijn echo gehad, hartje klopte met 174 p/m. Ik ben wel wat verder dan ik had berekend. Uitgerekende datum adhv echo is 27 juni.

13. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Wat fijn Blauwdeb! Gefeliciteerd!!
    Ik mag vanavond!

14. janssuhh

janssuhh Actief lid

12 nov 2007
    482
    255
    63
    Limburg
    Ahnee Jessika! Heel veel sterkte.

Blauwdeb wat fijn een mooie echo. Wel heel dubbel zo om dit te typen. Ik praat ook al over volgende week donderdag.

Ik heb wel sterk het gevoel van kan ik het wel aan straks als ukkie er is. Het benauwd me een beetje. Maar mede ook denk ik omdat ik gewoon helemaal niet lekker eraan ben. Moet er ook niet aan denken om nu door de stad te slenteren bahbah.

15. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    ahnee, Jessika! Wat balen meid! Heel veel sterkte!

16. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Ik heb wel sterk het gevoel van kan ik het wel aan straks als ukkie er is. Het benauwd me een beetje. Maar mede ook denk ik omdat ik gewoon helemaal niet lekker eraan ben. Moet er ook niet aan denken om nu door de stad te slenteren bahbah.[/QUOTE]

Gaat goed komen! Je hebt nog een paar maanden te gaan..
    en deze gevoelens horen er ook bij.
    Dus spui ze hier maar lekker!

17. JL2015

JL2015 Lid

2 nov 2015
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw wat gaaf! Blij voor je :) Zag dat je dezelfde laatste menstruatiedatum hebt als ik! Wat fijn dat je iets verder bent dan je dacht, op deze manier gaan de eerste 12 weken toch iets sneller ;)

@Jessika: Wat vervelend zeg! Klinkt niet echt hoopvol idd. Duim voor alsnog goed nieuws volgende week!

18. Tonks

Tonks Bekend lid

5 jul 2014
    519
    53
    28
    Wij hebben zojuist de echo gehad en we zagen een kloppend hartje! Voor nu is de termijn 7 weken en dat klopt ook ongeveer met wat we zelf berekend hadden. 7-12 Met 10 weken mag ik weer voor een echo deze wordt weer inwendig dat is wat minder maar ik ben allang blij dat ik zo snel weer mag :) Zo voor nu heb ik rust haha.

Pfff Jessika dat is allemaal niet niks :( heb even terug gelezen, heel veel sterkte meid. (staat zo stom onder mijn blije berichtje maar is niet minder gemeend)

19. Mdsn

Mdsn Lid

17 okt 2015
    84
    0
    6
    NULL
    Heel veel sterkte Jessika!

20. MaM8910

MaM8910 Bekend lid

27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Heel vervelend Jessika! Blijf toch voor je duimen!

Ik heb echt een inzinking vandaag. Heb een lange dag voor de boeg en alles gaat fout en wil alleen huilen en in bed blijven liggen.

Morgen heb ik een dag vrij gevraagd zodat ik lekker in bed kan blijven!

Deel Deze Pagina