Big wish, wat een ontzettend grappige droom! Van rare dromen heb ik voorlopig geen last. Ik ga er iedere nacht ook één keer uit om te plassen, echt vervelend. En dan inderdaad door die storm een slechte nacht gehad! Ninii, ik denk ook niet dat het iets te betekenen heeft. Duimen dat het niet erger wordt! Ik heb een zwangerschapsbroek van queen mum (een slim fit). Zit heel goed eigenlijk!
Lief al jullie reacties !! Ik hoop dan ook maar een bloedvaatje hoop dat vandaag niks meer komt dan ben ik weer wat meer gerustgesteld. Was wel echt rood geen bruin. Ik hou jullie op de hoogte.
Vanmorgen voelde ik me een stuk minder 'dik' dan gisteravond. Ik pas nu mijn wijdste jeans nog goed, maar een aantal strakke skinnys niet meer (in elk geval savonds). Maar savonds doe ik het liefst een joggingbroeken aan..... Lig er savonds ook vroeg in, ben dan moe en na het avondeten misselijk, denk dat ik dat maar even oversla en een cracker neem ofzo...... Vanmorgen juist minder misselijk, daar maak ik me dan juist ook weer zorgen over pffffff! Gek ik had vannacht ook de droom dat de baby er al even uit was en ik hem later terug in de buik kon stoppen? Gek toch. Heb pas foto's van een baby die te vroeg geboren was gezien, dacht dat het daardoor kwam?
Ja vanaf moment van innesteling gehad.. Vorige week 2dgn tussendoor gestopt toen begon t weer en nu is t weer sinds 2dgn gestopt.. Doordat het lijkt dat er 2 vruchtzakjes zitten maar de 2e kan ook een hematoom zijn die t bloedverlies verklaard. Vrijdag zal ik het weten. Gelukkig is het voor nu even gestopt..
Ik heb vandaag een vrije dag genomen van werk en ik kan mezelf echt niet brengen om iets te doen.. Van bed naar de bank. Wel gewoon eten maar had gedacht vandaag te gaan zwemmen ofzo, beetje beweging.. Maar heb echt een zin!! En ik ben niet eens zo moe meer vandaag. Hoe voelen jullie je vandaag?
Mvm is vandaag langs geweest. Heb een mooie test al zeg ik het zelf hihi Ik heb ook geen rare dromen. Droom wel veel maar niks geks ofzo. Kwa positie kleding heb ik nog wat van de vorige keer. Heb wel wat nieuws besteld bij h&m.. verder draag ik graag jurkjes dus daar red ik me voorlopig wel mee.
Mooie test hoor! Ben nog niet gebeld door MvM. Maar even afwachten nog... Dromen heel herkenbaar! Vooral heel levendig... Ben dan ook erg onrustig aldus manlief. Ook schijn ik zwaarder te ademen. Voor op de lijst: ik ben 30 jaar... Positiekleding heb ik nog wat, maar vorige keer een winterkindje, dus er zal wel weer eea aangeschaft moeten worden... (Niet erg😉 Merk echt dat ik nu een stuk relaxter ben dan met m'n eerste zwangerschap. Toen zoveel twijfels en onzekerheid... Nu ik het al een keer heb ervaren ben ik veel rustiger merk ik. Heel fijn!
Gaan jullie een pretecho doen met geslachtsbepaling? Ik twijfel. We krijgen al veel echo's maar een pretecho is ook weer veel leuker dan de echo's in het ziekenhuis.
Ik denk het wel Nathalie. Het is mijn laatste zwangerschap en ik heb van m'n 2 zoontjes ook een video van een vijftiental minuutjes, dus ik zou nu graag weer hetzelfde doen. Rond 28 weken ofzo.
Ik heb deze week een zw broek bij H&M besteld.. Hopelijk komt ie vandaag of morgen binnen.. Mijn broeken beginnen nu toch ook wel wat te knellen.. Gelukkig loop ik op het werk in uniform en dat zit niet zo straks, 's avonds lekker trainingsbroek aan.. Ik doe 's avonds ook echt niks.. Ik kom weer van het werk, ik ga koken en wil dan nog wel de vaatwasser uit en inpakken maar dat was het dan weer voor de rest van de avond.. M'n vriend doet de rest gelukkig Vannacht ook erg slecht geslapen met die storm.. Vanavond weer storm he? Zal mij benieuwen of ik dan wel slaap.. Als het nou droog is vanavond ga ik even een stukje wandelen denk ik, knap ik misschien wat van op..
Wij gaan sowieso met 16 weken een geslachtsbepaling echo doen. Misschien deze keer ook wel een 3D echo, later. Dat hebben we bij ons eerste kindje niet gedaan.
Wij gaan ook de geslachtbepaling doen met 16weken. Als het aan mij lag deden we die vandaag al haha. Nog 2 weken en dan eindelijk de eerste echo. Duurt zo lang. Ben aan het aftellen, heb zelfs een aftel app haha
Met de 20 weken echo kun je toch ook zien wat het is? Of is dat gewoon een puntje van ongeduld hihi... Dat zou idd nog maar 10 weken zijn en zelfs af te tellen haha. Vandaag lekker aan de diaree en compleet energieloos. Oudste zoon ligt heerlijk bij mij rn jongste zoon heeft een vriendje mee die ik nauwelijks zie omdat zr boven zijn, haha. Ik heb zelfs even geslapen op de bank. Zo lekker relaxe woensdagmiddag! Ik heb m'n invalwerk van morgenochtend afgezegd. Ik trek dat niet. Al zou t maar 3 uurtjes zijn; t kost mij nu veel te veel energie pfff Vandaag begonnen met plassen vpor mvm ...is wel maf: alsof de klok 6,5 jaar heeft stilgestaan hihi
Mijn jongste slaapt en m'n oudste is hier net naast mij op de bank in slaap gevallen en nu hoor ik hem lekker ronken Heerlijk, zo even tot rust komen.
Ik ben ook al zo moe.. Heb m'n zoontje voor een dvd van brandweerman Sam gezet en betrap mezelf erop dat k ook steeds in slaap val.. Vindt t zo naar me zo energieloos te voelen..