@paulinemama Hoe is het nu? Hopelijk zet het niet door... Ik heb de laatste dagen ook wel eens wat buikpijn, kan het zijn dat dit gewoon door het geen komt wat er allemaal in je buik gebeurd. Zo morgen mijn echo...kan nu echt niet meer wachten...spannend. Ik herken de vermoeidheid ook goed en overdag ook flinke last van zware ogen....pfff! Op het werk zeiden ze van de week ook dat ik er moe uitzag. Nou heb echt al moeite met de juiste bovenkleding uit mijn kast te zoeken en broeken gaan ook al strakker zitten. Ik zoek echt alleen de wijdvallende bovenkleding uit, anders ben ik echt bang dat je het al ziet. Nou komt daar ook bij dat ik ontzettend moeilijk naar de wc kan, dit wil ik morgen wel even aan kaarten in het ziekenhuis. Is misschien al wel 5 dagen geleden dat ik ontlasting heb gehad.....pfff...heb ook echt een opgeblazen gevoel.
Paulinemama hoop echt voor je dat het niet doorzet, wat een onzekerheid Ik kom net terug van de manege, het ging voor geen meter. Merk toch dat ik nu veel voorzichtiger of misschien wel angstig ben, en dat werkt voor geen meter, paard voelt dat gelijk natuurlijk... Volgende keer probeer ik een ander paard en als het dan nog niet lukt dan moet ik toch maar een pauze gaan pakken, hoe erg ik het ook ga missen. Baal er toch wel een beetje van had liever nog wat langer doorgereden. Zijn er nog meer mensen die al met een sport of iets gestopt zijn? Of doen jullie sporten die nog wel even vol te houden zijn? Mijn volgende echo is trouwens op 7 December als iemand zo lief wilt zijn om dat in de lijst te zetten
ik ben ook (tijdelijk) gestopt met hardlopen. Werd er alleen maar misselijk van. Ik hoop dit wel weer op te kunnen pakken. Voel me nu al minder misselijk steeds. Moet wel echt op tijd wat eten.
@paulinemAma.. Nog nieuws? Bah wat spannend ook! Ik rijd zelf ook paard, zo'n 2 a 3x per week. Paard is heel betrouwbaar en haalt geen gekke dingen uit. Ik ben van plan om gewoon door te rijden totdat mijn buik in de weg gaat zitten en zolang ik me goed voel. Ik ga nu alleen even niet meer springen of een buitenrit maken, dan wil hij nog weleens fris worden of angstig bij grote landbouwvoertuigen. Ben de laatste weken wel wat minder fanatiek, maar dat komt omdat ik zo ontzettend moe ben! Wandel zelf ook dagelijks een uur met de hond en werk fulltime ongeveer 45 uur in de horeca dus lichamelijk ook vrij intensief. Merk nu echt dat dat teveel is even en doe echt rustiger met paard. Ook op mijn werk pakken mijn collega's ook wat meer op. Kan de hele dag wel slapen en dat zou ik soms liever ook doen haha
Ik heb ook wel wat moeite met ontlasting. Veel water, fruit en vezels helpen natuurlijk. Ik heb ook de tip gehad om 2 eetlepels lijnzaad per dag te eten. Daar ben ik gisteren mee begonnen dus ben benieuwd! Omdat ik in de activiteitencommissie zit op mijn werk ben ik morgen heel de ochtend aanwezig bij het Sinterklaas feest. Ik heb er opzich wel zin in. Ik heb iets minder last van extreme vermoeidheid als eerder deze week en vorige week. Maar ik doe ook veel rustiger aan! Hebben jullie een druk weekend voor de boeg?
Oh leuk NicoleAM! hier ook minder vermoeid door het rustig aan kunnen doen.. maakt het meteen een stuk draaglijker he? wij hebben een rustig weekendje, zaterdag als het lukt mee naar optreden van mn vriend. En zondag even op de koffie bij schoonmoeder.
Ik liep hard en zit bij een sportschool waar k vooral combat lessen deed. Maar nu al paar weken niet gedaan, word echt misselijk van inspanning.. Hopelijk straks wel weer oppakken.. Heb deze week 5 diensten.. Nu nog 2 nachten en dan 1 dag vrij.. Dus even rustig aan doen zit er niet in.. Straks echo, spannend!!
Rustig aan doen helpt wel ja. Gisteren kunnen doen en vandaag ook. Morgen Sint feest bij m'n man op z'n werk met de kids en s ochtends gaan ze naar scouting; dan kan jk even liggen. Meer niet, t wordt ma rn di, do en vrij drukker. Woensdag kan ik in de ochtend bijtanken en middag de echo hihi...
Mijn beginnend buikje Ik probeer het nog eventjes te verstoppen, maar dan moet dit jurkje helaas in de kast blijven hangen. Bij een derde kindje gaat het echt veel sneller dan bij een eerste.
♥Bevallingslijst 1 t/m 15 juli 2016♥ 27 juni Blauwdeb 41 jaar 4e kindje 1 juli Kyra77 38 jaar 2e kindje JL2015 29 jaar 1e kindje Mieke1989 26 jaar 1e kindje Mariomama 34 jaar 3e kindje BellaDS 31 jaar 2e kindje 2 juli Divine88 27 jaar 1e kindje Kdenboer90 25 jaar 1e kindje 3 juli NathalieD 24 jaar 4e kindje Linne 27 jaar 2e kindje Tonks 32 jaar 2e kindje 4 juli Linda19841 31 jaar 1e kindje Paulinemama 28 jaar 3e kindje 5 juli 6 juli Formidable2016 27 jaar 2e kindje Piena 29 jaar 3e kindje 7 juli Liekj 27 jaar 2e kindje Big Wish 35 jaar 1e kindje Tess88 27 jaar 1e kindje Elfjuh 28 jaar 1e kindje 8 juli Petrsj 28 jaar 1e kindje Mdsn 29 jaar 1e kindje Preggers87 28 jaar 2e kindje Mama Vai ? jaar 2e kindje 9 juli Mel2104 30 jaar 2e kindje Zustertje2015 28 jaar 2e kindje Prulletje2 30 jaar 2e kindje Fleurtjej 23 jaar 1e kindje 10 juli Janssuhh 28 jaar 1e kindje Ninii01 25 jaar 3e kindje Plk 27 jaar 3e kindje Daantje87 28 jaar 2e kindje 11 juli Patty86 29 jaar 2e kindje Dalk 34 jaar 1e kindje 12 juli Love en hope 28 jaar 2e kindje 13 juli NicoleAM 28 jaar 1e kindje MyLady ? jaar 2e kindje 14 juli Lindaatje22 34 jaar 3e kindje Lievekleine 23 jaar 2e kindje Fientje86 29 jaar 3e kindje 15 juli Ntje 27 jaar 2e kindje Boemer 30 jaar 2e kindje 0 meisjes, 0 jongens en 0 verrassingen Afspraken november 21: Patty86 Echo 22: Prulletje2 Echo 23: Linne Echo 23: Piena Echo 23: Elfjuh Echo 24: Liekj Echo 24: Linda19841 Echo en intake Vk 24: Mieke1989 Echo 25: Linne Intake Vk 25: Lindaatje22 Echo 25: NathalieD Echo 25: MyLady Echo 26: NicoleAM Echo 26: Janssuhh Echo en intake Vk 26: Plk Echo en intake Vk 27: Dalk Intake Vk 29: Fientje86 Echo 30: Mel2104 Echo en intake Vk 30: Divine88 Echo 30: Lindaatje22 Echo Vk Afspraken december 1: Lievekleine Echo en intake Vk 1: Ntje Echo en intake Vk 1: Mariomama Echo 2: Love and hope Echo 2: Liekj Intake Vk 2: Ninii01 Echo en intake Vk 3: Daantje87 Echo en intake Vk 3: Zustertje2015 Intake Vk 3: Patty86 Echo 3: Petrsj Echo 7: Tess88 Echo en intake Vk 7: Fleurtjej Echo 7: Tonks Echo 9: Boemer Echo 14: Zustertje2015 Echo 14: BellaDS Echo 15: Love and hope Intake Vk 15: MyLady Echo en intake Vk 16: Mdsn Echo en intake Vk 30: Patty86 Intake Vk ☆☆☆☆ die helaas niet bij ons mochten blijven Kahlan83, Maani, Padmee, Jessika94 Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het in kleur aangeven. Dan pas ik (NathalieD) het aan. Je mag natuurlijk ook zelf de lijst aanpassen!
@Paulinemama: hopelijk alles in orde met jullie kleintje. Roze verlies klinkt nog niet echt zorgwekkend, maar ik hoop dat het snel ophoudt. Heb je de vk gebeld? @Bigwish: bij m'n eerste kindje was ik ook niet zo ongeduldig om het geslacht te weten, maar nu vind ik het stiekem wel spannend. Word ik mama van 3 zoontjes of toch van een gemengde kroost? Zo benieuwd! @lindaatje: ik heb ook een sterk voorgevoel dat het een meisje is. Ik kijk alleen naar meisjesspulletjes en meisjesnamen. Vreemd hoor! Zeker na 2 jongens. Dan zou je eerder denken dat ik ervan uitga dat het weer een jongen wordt. @plk: ja, ik ben ook zo moe! Weinig tijd voor dutjes overdag en 's avonds druk met mijn mannetjes, dus ik ga om 22 uur slapen, maar om 5 uur 's ochtends lig ik vaak al wakker... @dalk: veel echoplezier vandaag!
Ik heb tegenwoordig standaard een kat op mijn buik als ik op de bank lig. Dat was voorheen niet zo! Lekker hoor
@Fientje86, gaat echt veel sneller he met een 3e, begin ook al wat uit te dijen deze week heeft mijn buik echt een sprong gemaakt! Ook hier wil ik het nog even verbergen @paulinemama hoe is het? Hier geen sport of dieren, ja ik trainde me buikspieren maar daar ben ik mee gestopt voelde niet goed
Ook met een 2e gaat het hier een stuk sneller merk ik. Echt al een buikje.. Veel plezier dalk met de echo!
♥Bevallingslijst 1 t/m 15 juli 2016♥ 27 juni Blauwdeb 41 jaar 4e kindje 1 juli Kyra77 38 jaar 2e kindje JL2015 29 jaar 1e kindje Mieke1989 26 jaar 1e kindje Mariomama 34 jaar 3e kindje BellaDS 31 jaar 2e kindje 2 juli Divine88 27 jaar 1e kindje Kdenboer90 25 jaar 1e kindje 3 juli NathalieD 24 jaar 4e kindje Linne 27 jaar 2e kindje Tonks 32 jaar 2e kindje 4 juli Linda19841 31 jaar 1e kindje Paulinemama 28 jaar 3e kindje 5 juli 6 juli Formidable2016 27 jaar 2e kindje Piena 29 jaar 3e kindje 7 juli Liekj 27 jaar 2e kindje Big Wish 35 jaar 1e kindje Tess88 27 jaar 1e kindje Elfjuh 28 jaar 1e kindje 8 juli Petrsj 28 jaar 1e kindje Mdsn 29 jaar 1e kindje Preggers87 28 jaar 2e kindje Mama Vai ? jaar 2e kindje 9 juli Mel2104 30 jaar 2e kindje Zustertje2015 28 jaar 2e kindje Prulletje2 30 jaar 2e kindje Fleurtjej 23 jaar 1e kindje 10 juli Janssuhh 28 jaar 1e kindje Ninii01 25 jaar 3e kindje Plk 27 jaar 3e kindje Daantje87 28 jaar 2e kindje 11 juli Patty86 29 jaar 2e kindje Dalk 34 jaar 1e kindje 12 juli Love en hope 28 jaar 2e kindje 13 juli NicoleAM 28 jaar 1e kindje MyLady ? jaar 2e kindje 14 juli Lindaatje22 34 jaar 3e kindje Lievekleine 23 jaar 2e kindje Fientje86 29 jaar 3e kindje 15 juli Ntje 27 jaar 2e kindje Boemer 30 jaar 2e kindje 0 meisjes, 0 jongens en 0 verrassingen Afspraken november 21: Patty86 Echo 22: Prulletje2 Echo 23: Linne Echo 23: Piena Echo 23: Elfjuh Echo 24: Liekj Echo 24: Linda19841 Echo en intake Vk 24: Mieke1989 Echo 25: Linne Intake Vk 25: NathalieD Echo 25: MyLady Echo 26: NicoleAM Echo 26: Janssuhh Echo en intake Vk 26: Plk Echo en intake Vk 27: Dalk Intake Vk 29: Fientje86 Echo 30: Mel2104 Echo en intake Vk 30: Divine88 Echo 30: Lindaatje22 Echo Vk Afspraken december 1: Lievekleine Echo en intake Vk 1: Ntje Echo en intake Vk 1: Mariomama Echo 2: Love and hope Echo 2: Liekj Intake Vk 2: Ninii01 Echo en intake Vk 3: Daantje87 Echo en intake Vk 3: Zustertje2015 Intake Vk 3: Patty86 Echo 3: Petrsj Echo 7: Tess88 Echo en intake Vk 7: Fleurtjej Echo 7: Tonks Echo 9: Boemer Echo 14: Zustertje2015 Echo 14: BellaDS Echo 15: Love and hope Intake Vk 15: MyLady Echo en intake Vk 16: Mdsn Echo en intake Vk 30: Patty86 Intake Vk ☆☆☆☆ die helaas niet bij ons mochten blijven Kahlan83, Maani, Padmee, Jessika94 Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het in kleur aangeven. Dan pas ik (NathalieD) het aan. Je mag natuurlijk ook zelf de lijst aanpassen!
Ja dat herken ik! M'n buik groeit ook al...tis immers de 3e nu, maar ja als je leest dat je kindje nu maar ongevee 1 cm is, vraag ik mij af: waarom gaat m'n lichaam nu al in de dik zijm modus? We hebben nog ff haha De kat op mijn buik herken ik. 1 van de 2 van onze poezen kruipt elke keer als ik er lig tegen mij aan op de bank. Tegen mijn buik het liefst...zo mooi!
Hier is de hond ook heel aanhankeljk, ik heb 1 dag gehad dat ik meende honing aan mijn kont te hebben. Werkelijk overal volgde hij mij. Ik vermoed rond mijn innesteling. En nu ligt hij continu bij me maar ik kan de geur die aan hem hangt niet altijd hebben! Niet zo leuk dus. Gisteren kwam mvm de kratjes ruilen. Heb duidelijk gezegd achterom, wat doet die gast, komt voor om en wou ze daar neerzetten. Maar goed dat ik thuis was. Hier stress vanwege werk. Faillisement is aangevraagd helaas. Dus ben straks werkeloos!