Moe moe en moe vooral ja! En verder heb ik volgens mij last van nachtmisselijkheid ipv ochtendmisselijkheid haha. Mijn zoontje slaapt nog niet door dus ik was vannacht wakker en toen was ik echt super misselijk! Maar 's ochtends was het eigenlijk wel weer over. Nouja over... heb de hele dag nu al een beetje zo'n misselijkheidszweem ofzo. Dat het wel ergens hangt maar het zet niet door en hoef gelukkig verder ook niet over te geven ofzo, maar echt lekker is het niet. En dan ben ik de hele tijd maar dingetjes aan het eten om het proberen weg te krijgen, want vaak helpt eten juist, maar nu natuurlijk helemaal niet zul je zien...
Fijn al die goede echo's super meiden!!! @ jessika: ik ga heel hard voor je duimen as maandag! Super spannend! @jansuhh, jeetje dat is balen! Hopelijk vind je snel een nieuwe baan! @paulinemama: ik hoop dat het bloeden inmiddels is gestopt! Hier: halverwege de middag en ik ben er nu al klaar mee ;( vandaag echt minder energie. Mijn buik begint ookal wel te groeien. Broeken beginnen strakker te zitten..
Dit herken ik ook Mijn grootste kater kwam van de week naast me in de zetel liggen met enkel zijn hoofdje op mijn buik. Zijn oortje er echt tegen gedrukt . Vond het geweldig want hij is normaal degene die "te stoer is" om bij zijn mensen te komen liggen, haha! De andere volgt me dan weer overal, als ik de trap oploop gaat hij helemaal gelijkmatig mee, als ik op een tree stil blijft staan blijft hij ook daar juist stil staan <3 wat een schatjes .
Heeft er nog iemand last van heel vergeetachtig zijn? Gisteren naar mijn werk vertrokken zonder eten. Merkte het pas toen ik er was. Voor de rest een paar keer willen vertrekken zonder bril, terug naar binnen lopen en dan weer iets anders vergeten .
Haha dat heb ik ook moest vannacht ook een flesje geven stond echt kotsmisselijk die fles te geven brrr
@ninni: hoe oud is je jongste kindje? @Zustertje: proficiat met het kloppend hartje @Fleurtje: ja, ik ben ook vergeetachtig!
Vanochtend met de verloskundige gebeld. Ik mocht vandaag meteen voor een echo. Maar helaas,... Het was al gestopt met 5 weken. Er voor gekozen dat mijn lichaam het zelf moet afstoten ipv een curettage. Ook omdat ik al stolsels heb verloren. Ik wil iedereen een hele fijne zwangerschap wensen !