Vandaag einde middag positief getest...ik zit nog wel voor m'n NoD, maar hij was mij al te duidelijk. Ben er nog helrmaal van in de war, vol ongeloof... Vorig eind van t jaar was ik ook zwanger maar werd een miskraam, maar nu is t eindelijk raak en zo welkom! Na de CB test op NoD ga ik afspraken maken... 😊 14 juli is de datum volgens de berekening nu....
Jaa ik mag er ook bij! Na 1.5 jaar eindelijk positief nadat 2 weken geleden de dokter zei dat ik eerst moest afvallen. Mijn cyclus is nooit gelijk maar vermoed op zondag mijn eisprong te hebben gehad en dus 10 juli uitgerekend te zijn. Banner klopt ook nier dan maarja. Ben zelf 28 jaar! Groetjes
@ Nathalie; Wil jij een afspraak in de lijst voor me toevoegen? 😉 17 november: intake VK en vroege echo 6 wk (ivm miskraam april) Thnx! 💋
Ik had ook even duidelijkheid nodig maar dat lukt zo wel.. Hebben jullie ook zeurende buikpijn soms? Dan denk ik echt ga zo ongesteld worden.. Zal er allemaal bij horen maar t maakt me zo onzeker..
Gefeliciteerd zustertje. Ziet er goed uit. Ik herken het wel. Heb dat gevoel ook. Word daar soms ook wel onzeker van. Had vanmorgen weer een megaknaller. Dus geen zorgen nodig
Zustertje , ik begrijp je zorgen. Maar geloof dat het heel normaal is. Ik heb er nu geen last van, dat maakt ook weer onzeker .. Hahaha het is ook nooit goed hè
Welkom nieuwe meiden! Ik zie weer mooie testen voor bij komen. Gefeliciteerd allemaal! Dat we allemaal een mooie zwangerschap mogen hebben en in juli een mooi gezond kindje in onze armen mogen sluiten! @buikpijn/menstruatieachtige klachten: dat had ik vorige week ook wel. Vandaag en gisteren niet meer. Wel merk ik dat ik het nu al niet meer fijn vind om strakke broeken te dragen Hier: moe, moe, moe. Zoonlief wou er vanochtend om 7:30 uur echt uit Zeer mooie tijd. Wij sliepen gisteren ook echt voor 23:00uur, maar ik ben er om 8:00uur mooi nog weer 2 uurtjes in gekropen Vandaag staat er ook niet veel op stapel. Mijn schoonzusje komt vanmiddag en verder heerlijk niets! Fijne dag allemaal!
Ja ook bij mij lopen ze op! Gelukkig. Heb me online aangemeld voor de verloskundige dus daar krijg ik komende week bericht van. En heb me aangemeld voor moeders voor moeders! Iemand vroeg van die menstruatiekrampjes daar heb ik ook last van. Echt bij de eierstokken voel ik het.
Mooie testen. Ik heb me gister ook aangemeld bij moeders voor moeders. Ze komt ip 10 november langs. Kreeg gelijk in de avond al een sms van diegene. En me net ook online ingeschreven bij de verloskundige. Nu ook afwachtend op een telefoontje. Best spannend merk ik.
Verloskundige vandaag ook online ingeschreven.. Zullen ergens deze week wel contact opnemen.. Moeders voor moeders zal k zo ook ff inschrijven.. Kunnen we vanaf 6wkn mee beginnen toch?
Ja volgens mij wel rond de 6 weken. Dat is snel als je al gelijk een sms krijgt. Ik kon aangeven ochtenden middaen of avonden dus ben benieuwd wanneer ze bellen. Ik vind het ook heel spannend. Gisteren hadden we ehboles op het werk. Nou niet fijn met die misselijkheid. Heb het reanimeren ook fijn niet gedaan!