7 december hebben wij de 10 weken echo. Wil je dit op de lijst zetten? Hier gaat verder alles goed. Heb eigenlijk bijna nergens last van. Soms een zwaar gevoel op m'n maag en ik krijg het zuur van sommige dingen, maar dat is het ook wel..
Dag allemaal, Hier ben ik ook weer eens. Heb een heftige periode achter de rug wegens het overlijden van mijn schoonmoeder afgelopen zondag. Heb hier ook verdrietige berichten voorbij zien komen van meiden die helaas hun kindjes verloren zijn. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit verlies! Verder gaat het redelijk met me. Erg vermoeid en soms totaal geen zin in eten, gek genoeg lust ik ineens vooral geen vlees. Ik zie erg uit naar mijn 1e echo. Wil graag zien wat er in mijn buikkie groeit. Groetjes
Omdat ik vorig jaar een miskraam heb gehad en niet echt veel symptomen aan het ontwikkelen ben, wordt ik elke dag een stuk nerveuzer. Moet elke dag wel huilen (dat is dan het enige wat ik kan aanwijzn als symptoom). Ivm verloskundige mag ik morgen langskomen ipv donderdag voor de eerste echo. Ik ben echt heel bang dat de baby al gestopt is met groeien.. Ik heb een paar dagen vrij moeten nemen van werk omdat ik het niet trek
♥Bevallingslijst 1 t/m 15 juli 2016♥ 27 juni Blauwdeb 41 jaar 4e kindje 1 juli Kyra77 38 jaar 2e kindje JL2015 29 jaar 1e kindje Mieke1989 26 jaar 1e kindje Mariomama 34 jaar 3e kindje BellaDS 31 jaar 2e kindje Dalk 34 jaar 1e kindje 2 juli Divine88 27 jaar 1e kindje Kdenboer90 25 jaar 1e kindje 3 juli NathalieD 24 jaar 4e kindje Linne 27 jaar 2e kindje Tonks 32 jaar 2e kindje 4 juli Linda19841 31 jaar 1e kindje 5 juli 6 juli Formidable2016 27 jaar 2e kindje 7 juli Liekj 27 jaar 2e kindje Big Wish 35 jaar 1e kindje Tess88 27 jaar 1e kindje Elfjuh 28 jaar 1e kindje 8 juli Petrsj 28 jaar 1e kindje Mdsn 29 jaar 1e kindje Preggers87 28 jaar 2e kindje Mama Vai ? jaar 2e kindje 9 juli Mel2104 30 jaar 2e kindje Zustertje2015 28 jaar 2e kindje Fleurtjej 23 jaar 1e kindje 10 juli Janssuhh 28 jaar 1e kindje Ninii01 25 jaar 3e kindje Plk 27 jaar 3e kindje Daantje87 28 jaar 2e kindje 11 juli Patty86 29 jaar 2e kindje 12 juli Love en hope 28 jaar 2e kindje 13 juli NicoleAM 28 jaar 1e kindje MyLady ? jaar 2e kindje Jessika94 21 jaar 1e kindje 14 juli Lindaatje22 34 jaar 3e kindje Lievekleine 23 jaar 2e kindje Fientje86 29 jaar 3e kindje 15 juli Ntje 27 jaar 2e kindje Boemer 30 jaar 2e kindje Prulletje2 30 jaar 2e kindje 0 meisjes, 0 jongens en 0 verrassingen Afspraken november 25: Linne Intake Vk 25: NathalieD Echo 25: MyLady Echo 26: NicoleAM Echo 26: Janssuhh Echo en intake Vk 26: Plk Echo en intake Vk 27: Dalk Intake Vk 29: Fientje86 Echo 30: Mel2104 Echo en intake Vk 30: Divine88 Echo 30: Lindaatje22 Echo Vk Afspraken december 1: Lievekleine Echo en intake Vk 1: Ntje Echo en intake Vk 1: Mariomama Echo 2: Love and hope Echo 2: Liekj Intake Vk 2: Ninii01 Echo en intake Vk 3: Daantje87 Echo en intake Vk 3: Zustertje2015 Intake Vk 3: Patty86 Echo 3: Petrsj Echo 7: Tess88 Echo en intake Vk 7: Fleurtjej Echo 7: Tonks Echo 7: Kdenboer90 Echo 9: Boemer Echo 11: Liekj Echo 14: Zustertje2015 Echo 14: BellaDS Echo 14: Big Wish Echo 15: Love and hope Intake Vk 15: MyLady Echo en intake Vk 16: Mdsn Echo en intake Vk 30: Patty86 Intake Vk ☆☆☆☆☆☆ die helaas niet bij ons mochten blijven Kahlan83, Maani, Padmee, Paulinemama, Piena Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het in kleur aangeven. Dan pas ik (NathalieD) het aan. Je mag natuurlijk ook zelf de lijst aanpassen!
Probeer niet direct het ergste te denken. Hoewel ik geloof dat dit heel erg moeilijk zal zijn. Veel succes morgen, ik duim voor jullie !
Vandaag nog een echo gehad bij de gyn. Ik had gewoon een eenling en de andere zwarte vlek op te echo was een hematoom van mn laatste bloeding. Ik hoefde me er geen zorgen over te maken het was geen gevaar voor mn kindje.. en over 2 weken terug komen om te kijken of het al is opgenomen door me baarmoeder. Het kan ook zijn dat ik weer bloedingen krijg door de hematoom. Maar hij zei dat de kans klein is dat er door de hematoom iets met mn kindje gaat gebeuren. Dus ik ben benieuwd...
Oh en mijn datum is : 6 juli ipv 7 NicoleAM, hier ook ineens weinig kwaaltjes, maar toch een kloppend hartje.. blijkbaar zegt het niet zo veel.. probeer wat moed te hebben dat het goed.is.. hoewel dat heel lastig is soms.. Fijn dat je morgen al terecht kunt.. wachten duurt lang he?
Ja, ik kan er zo slecht tegen. Ik praat mezelf slechte gedachten aan en dan blijf ik daarin hangen.. Hoop echt zooooo erg op een goede scan morgen!
Moe-er dan moe momenteel! En net nu ik een verschrikkelijk drukke week heb! Maar vooruit... En make-up doet wonderen 😀 Wat mooi nieuws weer en helaas ook minder goed nieuws...zo niet leuk!
Mijn echo was gelukkig ook helemaal goed 15 december staat de volgende echo gepland. Voorlopige schatting is dat ik 2 juli ben uitgerekend, maar ik denk zelf dat dit iets later is. Dat hoor ik over 3 weken.
Ik heb nu ook echt wel de echo nodig... Ik heb bevestiging nodig. Ik wil zien dat het goed is. Vorig jaar na MA op de echo is het nu de tijd lm t positief bevestigt te zien. Nog 6 daagjes... Maar ook ik kan wel eens negatief denken, maar dat duurt wel van korte duur. Manlief helpt mij daarin gelukkig!
Ik heb een hele lijst gedownload: - pregnancy ++ - sprout pregnancy - zwanger & zo -gezond groeien - zwangerapp - what to expect Deze vond ik leuk genoeg om te bewaren op mijn tel. Vooral de eerste heeft heel veel info en mooie graphics. (Wel Engelstalig)
Ik heb ook nog de volgende apps: The bump, Nurture en tuurlijk schatje (is eigenlijk voor aanstaande vader )
NicoleAM hoe laat heb je morgen de echo? Jeetje Daantje ik lees nu pas het bericht over je schoonmoeder... wat heftig zeg.. heel veel sterkte!