Oke maar het blijft een antibraakmiddel. Doordat ik minder braakneigingen heb ben ik er ook minder misselijk door. Bepaalde geuren kan ik beter verdragen. Het weeïge gevoel blijft wel de hele dag.
@ kwaaltjes: vervelend die misselijkheid en spugen! Hopelijk wordt dat met een paar weken beter?! Hier: ik heb deze week al behoorlijk last van mijn bekken: pijn aan de binnenkant van mijn rechterbil. Nog meer dames met nu al bekkenpijntjes? En wat doen jullie er tegen? @ echo's: super al die goede echo's. hier aan het aftellen: nog ruim een week en dan hebben we de termijn echo.
Wij hebben ook volgende week de termijnecho....toch weer spannend hoor! Ik moet echt alles afkloppen, want ik heb ondanks vermoeidheid geen last van zwangerschapskwaaltjes!! Gisteren de intake bij de VK gehad....pfff veel informatie op me af gekomen hoor. En het lijkt net of ik de helft alweer vergeten ben... Veel regelen de komende tijd heb ik het idee. Eerst maar eens de verzekering bellen volgende week om misschien toch wel een aanvullende verzekering te nemen...
Veel sterkte aan de zieke en misselijke dames! Hopelijk gaat het snel over! Hier valt het heel goed mee. Ook het kokhalzen heb ik nog amper. De vermoeidheid blijft wel en mijn tepels zien er helemaal anders uit . Van mijn bekken nog geen last. Wel is het vanonder allemaal erg gevoelig. Hoe voel je bekkenpijn? Volgende week staat het bezoek aan een aantal onthaalouders op het programma. Hebben jullie al opvang vastgelegd? Fijn weekend!
Ik voel me vandaag top. Omdat het verschil zo groot is met van de week, vind ik dat toch ook wel weer spannend.... ik ga maar gewoon uit van een goede dag. Ik ben 29. Ah de kleur wil niet veranderen op mijn telefoon.
Regelen.....ben ik nog niet zo mee bezig eigenlijk. Ook inkopen doen niet, al begin ik wel een idee te krijgen. Denk dat ik nog even wacht tot na de 20 weken.
Ik voel me steeds ellendiger worden. Maandag bel ik de vk dat ik dit niet trek zo. Dan maar medicijnen. Mijn beste vriendinnetje kwam er woensdag achter dat ze zwanger is. Heeft al een zoontje van bijna 20 maanden. Gisteren echo gehad en ze is gewoon 2 dagen minder ver dan ik. Zo raar! Gewoon bijna tegelijk uitgeteld. En zij voelt zich helemaal prima. Das dan wel een beetje gemeen maarja ach we kunnen niet alles hebben.
Ik zit bij de kids playground, valt me mee hoe ik me voel, net patatje op dat ging er gewoon goed in (y)
Ik ben sinds deze week opeens niet echt meer misselijk. Toch wel vreemd vind ik het... wel moe moe moe moe.. ik kan echt niet zonder mn middag dutje.
Ik was het grootste deel van week 7 ook niet erg misselijk meer. Maar dan gisteren kwam alles eruit wat erin ging. Wil niet zoveel zeggen denk ik . Vandaag is het misselijk zijn ook weer een beetje beter.
Bij mij wisselt het ook af vandaag weer een goede dag en gister veel misselijk geweest. Vooral als ik snachts wakker word ben ik misselijk
Ninii dat herken ik heel erg.. snachts heb ik dat ook! en wanneer ik te weinig heb geslapen ben ik de dag daarna meer ziek zeg maar.
Hoi allemaal, mag ik er ook op? Ik ben nu 8 weken en 3 dagen zwanger. Afgelopen maandag eerste echo gehad bij de vk. Alles goed, mooi kloppend hartje gezien. Uitgerekende datum is 7 juli. Ik ben 35 en dit is mijn eerste kindje. De termijnecho op precies 12 weken staat gepland op 24 december.
Nou ik heb mn eerste blaasontsteking alweer tepakken... pff vind ik zo iritant... Voor mn zwangerschap al gevoelig voor... Heb het weekend uit kunnen zingen met veel water drinken en cranberry tabletten maar morgen gauw naar de dokter hollen voor een kuurtje voordat het straks een heftigere ontsteking word... Had echt geen zin om dit weekend weer uren bij de hap te zitten voor een kuurtje dus morgen kan ik eindelijk naar de dokter.