Darmkrampen heb ik ook last van! Voor mijn gevoel ook omdat de darmen nu een beetje naar voren zijn geduwd........vooral na een zware / warme maaltijd, dat sla ik ook over als het kan. Gisteren pakjesavond bij familie met traditiegetrouw erwtensoep. Heb ik echt afgeslagen en broodje kaas genomen.
Wat vervelend he, die krampen. Ik kan soms ook dagen niet naar de wc, maar als ik dan wel moet... echt een minibevalling.. niet leuk hoor! welkom nieuwe meiden!
Herkenbaar van de darmkrampen! En ik kijk ook ontzettend uit naar beweging, zodat ik me niet meer de hele tijd afvraag of alles nog goed gaat. M'n tweede zoontje voelde ik al op 11w5d, dus ik hoop nu weer zo vroeg
vind het wel fijn te horen, dat ik niet de enigste ben die dat heeft fientje, dat is wel vroeg met 11 wk maar wel heerlijk! ik voelde mijn jongste met 15 wk vond dat al vroeg haha
Toch wel fijn dat ik niet te enige ben die soms onzeker is. Voel me soms zo stom als ik bij elk pijltje bang ben dat het mis gaat van mij mag wel weer echo komen
Ik ben zo onwijs benieuwd hoe dat voelt zo'n kleintje in mn buik.. tis mn eerste dus ik weet totaal niet wat ik moet verwachten... Zou me wel veel rust geven. Ook ik ben vaak bang dat er iets mis is door een eerdere mk en al bloedingen tijdens deze zwangerschap en de hematoom in mn baarmoeder. Morgen heb ik weer een controle echo bij de gyn om te kijken hoe het met de hematoom gaat. Mij gaat het er alleen om dat ik morgen weer een kloppend hartje zie... ben er echt weer zo nerveus van!!
Wij hebben het vanavond m'n schoonfamilie verteld tijdens pakjesavond... Heel erg leuk!! Nog 1,5 week tot de echo
Het voelt heel bijzonder. In het begin plopjes/gekietel en later echt schopjes. Het mooist vind ik rond de 30 weken als de baby groot is maar ook nog genoeg ruimte heeft om te draaien. Ik begrijp je zorgen/angsten. Hopelijk zien ze morgen of de hematoom kleiner is. Dat zou fijn zijn.
Oh wat leuk Msdn, op pakjesavond! Ik kijk ook zo uit naar het bewegen! En ook naar de dag dat mijn misselijkheid en moeheid wat minder zijn Vond het de afgelopen dagen echt even niet meer leuk. Contstant bijna overgeven/overgeven en om 20:00 in slaap vallen op de bank, nergens trek in... Maar het heeft een goed doel
Hier komt vandaag een vrouw van moeders voor moeders. Had nog test liggen dus zelf ook ff getest. Hij is net zo donker als mijn eerste test. Is dat raar?? Zou hij niet donkerder moeten zijn?
Ja ik ook, dat gekriebel weer voelen is echt zo fijn, kan niet wachten! verder heb ik in bed echt flink last van mn heupen, meerdere hier last van?
@ kindje voelen: ben benieuwd wanneer ik deze baby voor het eerst voel. Bij m'n eerste was dat met 16 wk @testen: geen zorgen : dikke streep is een dikke streep! @ heupen: geen last van. Had vorige week wel veel pijn aan de binnenkant van mijn re bil. Os na rustig rustig weekend gelukkig over. @ echo's ik hoop vandaag weer mooie echo's langs te zien komen! Ik mag morgen weer!
De berichtjes van afgelopen weekend even bijgelezen, is weer lekker gekletst ! Ook ik pas mijn normale broeken niet meer, heb van mijn vorige zwangerschap nog soort van treggings/positiebroeken en draag veel leggings met jurkjes. Dat zit tenminste lekker, bij mijn zoontje ging je het ook pas laat zien, nu had ik met 5/6 weken echt al dikkere buik door mijn darmen. Lastig geheim houden zo. En ook ik heb soms echt flink last van darmkrampen, het hoort er allemaal bij helaas. Ik voelde mijn zoontje ook al met 11 weken net als Fientje86, wel erg vroeg maar het is een druk ventje toen en nu ! Niemand geloofde me toen ook helaas, maar je merkt echt verschil tussen je kindje of je darmen . En Liekj dat pijn in de heupen herken ik wel van de vorige keer, normaal slaap ik op mijn buik en tijdens zwangerschap op mijn beide zijdes en kreeg daardoor soms echt pijn in mijn heupen. Nu nog geen last van gelukkig. Ben ook weer reuze benieuwd naar alle komende echo's van iedereen!
Nogal een schrale troost; je bent niet alleen..!Hier ook kots- en kotsmisselijk, kan letterlijk niets meer )-: Word s nachts wakker van misselijkheid. Zie erg uit naar echo vrijdag!
Niets om je zorgen over te maken hoor. Het verschil tussen 4 weken zwanger en 5 weken zwanger zie je duidelijk op een zwangerschapstest, maar vanaf een bepaalde termijn is je hormoongehalte zo hoog dat de test een beetje op hol slaat en dit niet meer duidelijk kan bepalen. En bij 10 weken is dat dus het geval
Net echo gehad. Ik moet morgen om 14.00 uur bij de gynaecoloog zijn, hartje van het vruchtje is vorige week gestopt met groeien met 8w4d en moeten morgen kijken of het met medicijnen eruit wil of dat ik gecuretteerd moet worden.. Bah wat een k dag pfff helemaal verdrietig