Oh nee Tess, wat een verdrietig nieuws! Een dikke knuffel en hopelijk verloopt alles vlot en raak je snel weer zwanger.
Hallo lieve meiden! Ik ben even een tijdje afwezig geweest, had het druk met mezelf en alle dingen die er gebeurden. Heb intussen wel een beetje meegelezen. Wat treurig van alle meiden die hun kindje hebben verloren. Veel sterkte met het verwerken hiervan en ik duim voor jullie dat jullie snel weer zwanger mogen zijn! Ik heb ongeveer 2 weken geleden op donderdag een beetje helder rood bloed verloren. Ik schrok natuurlijk en was bang dat dit niet goed zou zijn. Volgende dag moest ik toevallig al naar de VK dus maar niet gebeld. Volgende dag heeft VK me direct doorgestuurd voor een echo, want je kan het maar beter zeker weten. Tot onze verbazing was daar een prachtig kloppend hartje! Wel 8 dagen teruggezet, maar dat mag de pret niet drukken! Maandag daarop weer helder rood bloed en naar mijn idee best wel veel. Ik was natuurlijk direct in paniek en overstuur. Spoednummer gebeld van VK en kan de dag daarop terecht voor een echo. Weer tot onze verbazing een prachtig kloppend hartje en goeie groei! Jeetje wat waren wij opgelucht. Inmiddels is het bloeden weer gestopt en hield ik alleen wat bruine afscheiding. Toch blijft het super spannend! Heb gelukkig mn kwaaltjes nog, dat stelt me gerust. Komende vrijdag 11 dec mogen wij weer kijken, dan is het twee weken geleden dat we gekeken hebben. Hopen op een mooi kloppend hartje en dat we een mooi klein mensje kunnen bewonderen! En wat betreft de zwangerschapsbroeken: die draag ik ook al. Heerlijk!
JL2015, je hebt ook spannende weken gehad zo te lezen. Wat fijn dat alles toch gewoon goed is Ik heb ook bloedverlies gehad met 7+5 wk. Ook wij mogen vrijdag weer gaan kijken of alles ook nu goed is.. toch spannend!
Ja echt een opluchting. Maar toch blijft het spannend, merk ik. Ben er pas geruster op als de 12 weken voorbij zijn denk ik. O dan zit je direct in de rats he? Ik had dat in ieder geval wel. Heb je toen ook een echo gehad? Spannend, zelfde dag dus! Jij bent 3 dagen verder dan ik zie ik Zal voor je duimen vrijdag!
Ja dat is echt even schrikken dan inderdaad! Ja we hebben toen ook gelijk de dag erna echo gehad, was gelukkig allemaal goed.. maar merk dat ik toch nog niet helemaal gerust ben nu.. Ik ga ook voor jou duimen!!
♥Bevallingslijst 1 t/m 15 juli 2016♥ 25 juni Mariomama 34 jaar 3e kindje 27 juni Blauwdeb 41 jaar 4e kindje 28 juni Divine88 27 jaar 1e kindje Dalk 34 jaar 1e kindje 1 juli Kyra77 38 jaar 2e kindje Mieke1989 26 jaar 1e kindje BellaDS 31 jaar 2e kindje 2 juli Kdenboer90 25 jaar 1e kindje 3 juli NathalieD 24 jaar 4e kindje Linne 27 jaar 2e kindje Tonks 32 jaar 2e kindje Elphaba1981 34 jaar 1e kindje 4 juli Linda19841 31 jaar 1e kindje 5 juli 6 juli Liekj 27 jaar 2e kindje Formidable2016 27 jaar 2e kindje 7 juli Big Wish 35 jaar 1e kindje Elfjuh 28 jaar 1e kindje Plk 27 jaar 3e kindje Tessss 35 jaar 1e kindje Rosalieb 39 jaar 2e kindje RosanneMarie 24 jaar 1e kindje 8 juli Petrsj 28 jaar 1e kindje Mdsn 29 jaar 1e kindje Preggers87 28 jaar 2e kindje Mama Vai ? jaar 2e kindje 9 juli Mel2104 30 jaar 2e kindje Zustertje2015 28 jaar 2e kindje Fleurtjej 23 jaar 1e kindje JL2015 29 jaar 1e kindje 10 juli Janssuhh 28 jaar 1e kindje Ninii01 25 jaar 3e kindje Daantje87 28 jaar 2e en 3e kindje 11 juli Patty86 29 jaar 2e kindje Amber86 ? jaar 2e kindje 12 juli Love en hope 28 jaar 2e kindje 13 juli MyLady 31 jaar 2e kindje Jessika94 21 jaar 1e kindje 14 juli Lindaatje22 34 jaar 3e kindje Lievekleine 23 jaar 2e kindje Fientje86 29 jaar 3e kindje 15 juli Ntje 27 jaar 2e kindje Boemer 30 jaar 2e kindje Prulletje2 30 jaar 2e kindje NicoleAM 28 jaar 1e kindje 0 meisjes, 0 jongens en 0 verrassingen Afspraken december 8: Mieke1989 Echo 8: Kyra77 Echo 9: Boemer Echo 9: NathalieD Echo 9: NicoleAM Echo 11: Liekj Echo 11: Rosalieb Echo 11: JL2015 Echo 14: Zustertje2015 Echo 14: BellaDS Echo 14: Big Wish Echo 14: Linne Echo 15: Love and hope Intake Vk 15: MyLady Echo en intake Vk 15: Linda19841 Echo 15: Janssuhh Echo 15: Mel2104 Echo 16: Mdsn Echo en intake Vk 18: Plk Echo 18: Elphaba1981 Echo 21: Fientje86 Echo 21: Ninii01 Echo 24: Mieke1989 Echo 24: Tessss Echo 29: NathalieD Echo (GUO) 30: Patty86 Intake Vk Afspraken januari 5: Mariomama Echo 8: Fientje86 Echo 13: NathalieD Echo geslachtsbepaling Afspraken februari 3: NathalieD GUO ☆☆☆☆☆☆☆ die helaas niet bij ons mochten blijven Kahlan83, Maani, Padmee, Paulinemama, Piena, Tess88 Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het in kleur aangeven. Dan pas ik (NathalieD) het aan. Je mag natuurlijk ook zelf de lijst aanpassen!
Tess, wat een verdrietig nieuws, ik leef met je mee, veel sterkte! Hier sinds dit weekend een borstontsteking. Grote, rode, warme en pijnlijke plek op mijn borst. Naar gynaecoloog gebeld en die zei dat ik ibuprofen moest innemen. Nu lees ik overal dat dat niet mag tijdens de zwangerschap. Zondag het dus nog even uitgesteld, maar omdat het vandaag nog niet beter was toch al 2 keer 300 mg genomen. Gyn zal wel weten wat ze zegt zeker, maar maakt me toch bang...
Mieke1989 wat pijnlijk zeg! ik snap je gevoel, maar als je gyn zegt dat het kan.. anders gewoon nog keer bellen en vragen of het echt geen kwaad kan?
Pff ik ook vannacht een stuk of 4 keer! Ik moet nog wachten tot de 22e voor de 2e echo, duurt wel lang hoor. Zou het liefste elke week even zien hoe het gaat daarbinnen!
Oh, nee Tess! Wat ontzettend verdrietig! Heel veel sterkte! Ik hoop dat wanneer het goed voor je is je snel weer zwanger bent en dat t dan een plakkerdje mag zijn!
sterkte Tess, wat erg zeg! Ik maak me ook wel bang dat we volgende week geen kloppend hartje meer zien. Maar ben echt nog heel beroerd eraan. Vind het zwanger zijn soms ook niet meer leuk. En dan kijk ik naar de echo en denk, voor jou doe ik het!