Vandaag de echo gehad.. ik was echt ff aant zoeken naar het kloppende hartje.. pff maar gelukkig jaaa hij klopte nog steeds prachtig. Bewoog zelf met het hoofd heen en weer zooo lief.. zo bijzonder dat je al gelijk verliefd ben op zo'n kleintje!! De hematoom was echt zo goed als weg getrokken! De gyn was ontzettend positief en zei dat ik maar een geboortekaartje moest sturen over paar maanden! Ik ben zo gelukkig! Na al die ellende elke keer toch weer goed nieuws!
Lindaatje: wil je mij nog toevoegen op Facebook? Ik zag dat je een verzoek had gedaan op mijn oude profiel, maar ik heb jou een verzoek gedaan met mijn nieuwe profiel (de naam die ook in mijn pb staat) Bedankt alvast!
Ja, het is echt heel pijnlijk! Morgen gelukkig nog een echo bij de Gyn, dus dan kan ik het nog eens allemaal goed navragen. Jessica, mooie echo en goed dat het hematoom aan het verdwijnen is!
Tess; wat super rot zeg! Had je zelf al een vermoeden dat het niet goed zat of helemaal niet? Sterkte iig! Ik zelf heb mijn termijnecho vandaag vervroegd van 24 naar 18 dec. Dit omdat ik graag voor de nipt een echo wilde zodat ik zeker weet dat we niet voor niets zoveel geld aan een test gaan uitgeven. Wil iemand de datum in de lijst aanpassen? Thans.
Wij hebben vandaag onze eerste echo gehad! Alles met ons kleintje was goed. Hartslag, de grootte etc. Enkel mijn schildklier werkt sinds ik zwanger ben te traag. Hiervoor hebben ze bloed getrokken en als het niet goed is belt de gynaecologe me daar nog voor op. Best eng. Ook gaan wij een NIPT test laten doen. we mochten kiezen maar zijn voor de zekerheid gegaan ook al is dit duur en wordt dit niet terug betaald. Zal er even een foto van de echo erbij zetten. De puntjes bovenaan zijn de teentjes en de gynaecologe had dit zelf zo vroeg nog niet zo duidelijk gezien . Super schattig!
Wat verdrietig Tess. Heel veel sterkte. Mooie echo's weer dames. Er is veel gekletst. Ik heb de laatste dagen niet zoveel puf ervoor. Nog een kleine week tot onze termijnecho. Gaat wel goed hier. Moet alleen echt steeds op tijd eten wil ik de echte misselijkheid voor blijven. Vermoeidheid valt op zich mee.
Hallo allemaal, Ik heb vanmorgen een echo gehad en het hartje klopt heel duidelijk. We zijn zo blij. Wij hebben deze week een fotoshoot bij m'n beste vriendin (die is fotograaf) om een kerstkaart te maken die we versturen naar iedereen om het bekend te maken!
Wat een mooie echo's bij de andere meiden. Allemaal schattige gummibeertjes met die kleine handjes en beentjes.