Ja ik vind het ook akelig idd. Vooral omdat ik met kids werk. Dus ranja en opkikker mee en juh. Zou iemand mij ook op de lijst kunnen zetten Janssuhh 28 jaar 10 juli uitgerekend. Dankje...
♥Bevallingslijst 1 t/m 15 juli 2016♥ 1 juli Blauwdeb 41 jaar 4e kindje Kyra77 38 jaar 2e kindje 2 juli Divine88 27 jaar 1e kindje 3 juli NathalieD 24 jaar 4e kindje Linne 27 jaar 2e kindje Tonks 32 jaar 2e kindje 4 juli Linda19841 31 jaar 1e kindje 6 juli Formidable2016 27 jaar 2e kindje 7 juli Liekj 27 jaar 2e kindje Big Wish 35 jaar 1e kindje Tess88 27 jaar 1e kindje 9 juli Mel2104 30 jaar 2e kindje Zustertje2015 28 jaar 2e kindje 10 juli Janssuhh 28 jaar 1e kindje Ninii01 ? jaar 3e kindje Plk 27 jaar 3e kindje 11 juli Patty86 29 jaar 2e kindje 12 juli Maani 33 jaar 2e kindje 13 juli NicoleAM 28 jaar 1e kindje 14 juli Piena 29 jaar 3e kindje Lindaatje22 34 jaar 3e kindje 0 meisjes, 0 jongens en 0 verrassingen Afspraken november 5: Piena Echo 9: Blauwdeb Echo en intake Gyn 11: NathalieD Echo en intake Gyn 16: Divine88 Intake Gyn 17: Kyra77 Echo en intake Vk 17: Tonks Echo 17: Maani Echo en intake Vk 23: Linne Echo 24: Liekj Echo 24: Linda19841 Echo en intake Vk 25: Linne Intake Vk 30: Divine88 Echo Afspraken december 2: Liekj Intake Vk 7: Tess88 Echo en intake Vk Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het in kleur aangeven. Dan pas ik (NathalieD) het aan. Je mag natuurlijk ook zelf de lijst aanpassen!
Heeft iemand hier ervaring mee? Sinds gisteren na een hele dag werken en lopen (horeca) ontzettend last van mijn rug. Echt elke pas doet pijn! Klinkt miss stom maar precies net boven mijn bilspleet haha. Nu lig ik in bed en voel ik niets! Vreemd hoor
Ohhh die onderrug herken ik! Ook weer zo'n last van! T hoort erbij ben ik bang... Ik weet niet goed wat je eraan kunt doen. Hier vanmorgen op 11 dpo (ofzo, ik weet t niet precies vanwege onregelmatig) deze (onderste) test gedaan. Bovenste was m'n eerste zaterdag einde middag:
Tess, inderdaad die onderrug, dat heb ik ook na een dienst werken. (Veel lopen, bukken etc.) Slapen jullie ook zo onrustig?
Loopt mooi op lindaatje. Ik heb alleen heel erg last van mijn rug gehad de week na de (weet ik nu) bevruchting. Nu gelukkig maar af en toe een beetje. Slaap idd wel ook een beetje onrustiger dan normaal. Het enige wat blijft bij mij is de diarree. Niet altijd, maar mijn darmen zijn nog het meesr van slag
Hey ladies! Ook ik wil me hier wel graag aanmelden.. Ben een bbz en ma verder, dus vind het echt dood eng! Vandaag gyn bellen voor een afspraak over 2 weken.. Mega spannend allemaal!! MvM mag ik jammer genoeg niet aan mee doen.. Heb een auto-inmuunziekte die m'n nieren licht hebben aangetast (niet erfelijk of overdraagbaar gelukkig) Ze wilden het liever niet riskeren, wat begrijpelijk is natuurlijk. Maar wel zonde! Want plassen doe ik als een gek hahaha Verder eifenlijk weinig kwalen.. Wel wat misselijk, zelfs m'n borsten zijn nog niet echt pijnlijk.. Pfff hoop dat de weken voorbij vliegen, zodat ik er wat rustiger om kan worden! Iedereen gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap gewenst!!
♥Bevallingslijst 1 t/m 15 juli 2016♥ 1 juli Blauwdeb 41 jaar 4e kindje Kyra77 38 jaar 2e kindje 2 juli Divine88 27 jaar 1e kindje 3 juli NathalieD 24 jaar 4e kindje Linne 27 jaar 2e kindje Tonks 32 jaar 2e kindje 4 juli Linda19841 31 jaar 1e kindje 6 juli Formidable2016 27 jaar 2e kindje 7 juli Liekj 27 jaar 2e kindje Big Wish 35 jaar 1e kindje Tess88 27 jaar 1e kindje 8 juli Petrsj - 28 jaar - 1e kindje 9 juli Mel2104 30 jaar 2e kindje Zustertje2015 28 jaar 2e kindje 10 juli Janssuhh 28 jaar 1e kindje Ninii01 ? jaar 3e kindje Plk 27 jaar 3e kindje 11 juli Patty86 29 jaar 2e kindje 12 juli Maani 33 jaar 2e kindje 13 juli NicoleAM 28 jaar 1e kindje 14 juli Piena 29 jaar 3e kindje Lindaatje22 34 jaar 3e kindje 0 meisjes, 0 jongens en 0 verrassingen Afspraken november 5: Piena Echo 9: Blauwdeb Echo en intake Gyn 11: NathalieD Echo en intake Gyn 16: Divine88 Intake Gyn 17: Kyra77 Echo en intake Vk 17: Tonks Echo 17: Maani Echo en intake Vk 23: Linne Echo 24: Liekj Echo 24: Linda19841 Echo en intake Vk 25: Linne Intake Vk 30: Divine88 Echo Afspraken december 2: Liekj Intake Vk 7: Tess88 Echo en intake Vk Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het in kleur aangeven. Dan pas ik (NathalieD) het aan. Je mag natuurlijk ook zelf de lijst aanpassen!
Hier ook last van mijn onderrug idd. Gisteren even boodschappen doen maar viel nog niet mee. Ook ik slaap heel onrustig. Ben al 3 dagen om 5 uur half 6 wakker. Achja hoort erbij. Loopt inderdaad mooi op Linda!
Welkom Petrsj ! Gefeliciteerd ! Inderdaad Lindaatje loopt mooi op. Is ook zo dat het erbij hoort , maar toch fijn te horen dat anderen het herkennen
Ik heb ook last van m'n onderrug.. Heb bij m'n zoontje veel last van bekkeninstabiliteit gehad, zat toen met 20wkn al in de ziektewet. Werk in d'r zorg dus ook veel lopen.. Hopelijk gaat t deze keer beter.. Ik heb nog steeds wat bruine afscheiding en blijf menstruatieachtige buikpijn houden dus ben wel echt heel bang dat t alsnog mis gaat. Al weet ik dat ik bij m'n zoontje tot 16wkn af en toe bruinige en roze afscheiding had..
Wat vervelend zustertje die afscheiding. Kan me voorstellen dat het je onzeker maakt. Ook al heb je het bij je zoontje ook gehad. Heb je al een afspraak staan voor echo? Mijn laatste test nu voelt het pas echt zeker. Had met de lijntjes testen toch steeds het gevoel dat ik ovulatietesten aan het doen was.
Er word al druk gekletst! Gefeliciteerd! Ik zag veel mooie testen voorbij komen. Woensdag nog een weekje en dan de eerste echo..! Hopelijk zien we dan een mooi kloppend hartje. Nog weinig klachten tot nu toe. Moe en af en toe wat duizelig. Nog niet misselijk. Maar dat zal voor het weekend wel beginnen. Hopelijk wat minder erg dan vorige keer.
Had t met m'n zoontje ook ja dus dat stelt me wel gerust.. Maar toch maakt t ook weer heel onzeker als je leest dat t ook een begin van een miskraam kan zijn. Gevoelige baarmoedermond denk ik:. Ik werk op verloskunde dus zal over week of 3 is vragen of er iemand stiekem een echo wil maken...
Ik heb trouwens ook een zoontje uit 2014, zoals meerdere hier las ik al. 😉 @ piena; Zou jou uitgerekende datum niet 12 juli moeten zijn ipv de 14e? Even uitgaande van de berekening van 40 weken. ☺️
Alweer een hele hoop positieve testen! Gefeliciteerd dames!! Hier begint ook de vermoeidheid toe te slaan, smiddags doe ik gewoon het slaapje van ons zoontje mee haha. Voor de rest gaat het super. De 17e heb ik de afspraak voor de eerste echo vind het wel weer spannend hoor.
Haha ik zeg tegen piena dat haar uitgerekende datum niet klopt, maar ik zit er zelf helemaal naast bij mezelf! 😁 Uitgaande van die 40 weken optellen op de eerste dag van je laatste menstruatie (in m'n geval 30 sept!). Dus dan komt mijn uitgerekende datum op 6 juli ipv 12. Alleen ik ben uitgegaan van mijn late eisprong en daar heb ik 2 weken op terug geteld. Ik verwacht dan ook bij de termijnecho wat terug gezet te worden, maar dat zien we dan wel weer 😉 NicoleD, zou je mijn uitgerekende datum willen wijzigen naar 6 juli lieverd? Haha 🙈 oeps Tonks, ik heb ook de eerste echo op de 17e! Spannend he!!
Goedemorgen dames, Het is al een behoorlijke groep zie ik. Ik ben flink verkouden, echt zo irritant, maar qua zwangerschapsklachten.. nog steeds alleen mijn borsten en mijn sterke reukvermogen.. met name wasmiddel ruikt extra sterk. Ik had eigenlijk wel verwacht dat ik flink misselijk zou zijn, maar dat is niet zo. In vergelijking met mijn andere kids toch anders. Nog een weekje, dan mag ik voor de intake, ben toch wel een beetje nerveus hoor. Ik heb besloten om niet meer te testen, heb alleen maar knallers, en voel me ook echt wel zwanger, maar als je het kan zien op de echo, ja dan is het helemaal echt! Nog even geduld dus. Fijne dag! Blauwdeb