Ik wil wel borstvoeding geven maar aangezien het mijn eerste kindje is zal het even afwachten worden of dat gaat lukken. Nu maak ik mij een beetje zorgen want omdat ik zo misselijk ben raadde de gyne aan mijn vitaminen met oa foliumzuur s'avonds in te nemen ipv smorgens en nu ben ik dat al 2 dagen vergeten! Zou dit veel kwaad kunnen??
Ik wil borstvoeding wel proberen, maar aangezien het mijn eerste is heb ik geen idee of het gaat lukken.
@Liekj, rosalie en JL: veel echoplezier vandaag. Hopelijk allemaal supergezonde babietjes die eens zwaaien voor de foto. Hier ben ik misselijk, maar moet ik niet veel spugen. Gisteren wel de hele ochtend helaas, maar daarna voelde ik me ook weer veel beter, dus het luchtte wel op. Ik wil borstvoeding proberen, maar het is me nog nooit goed gelukt wegens vlakke tepels. Een vriendin die vroedvrouw is gaat me deze keer begeleiden vanaf 35 weken zwangerschap om mijn tepels voor te bereiden met masseren en zalfjes. Ik ben benieuwd. Nathalie: zou je mijn geslachtsecho in de lijst kunnen zetten? 24 januari mag ik langsgaan op mijn verjaardag. Dat wordt een leuke dag
@Fientje86: Dankjewel!! Heb er onwijs veel zin in, maar tegelijkertijd vind ik het ook reuze spannend! Hoop dat we een mooie echo mogen hebben en het geluk dat beeb even naar ons zwaait inderdaad ☺️ We zijn pas om 15.05 aan de beurt, dus moeten nog even geduld hebben!
Alle dames met echo vandaag: succes! Leuk! Misselijkheid wordt hier wat minder, gelukkig. Wel veel trek in eten, ik blijf eten. Ook merk ik dat ik niet tegen vettere dingen kan (op zich een voordeel). Heb deze keer gelijk aangegeven flesvoeding te gaan geven. Heb bij mijn eerste zwangerschap zoveel getwijfeld en voelde het bijna als verplichting bv te gaan geven dat ik er zenuwachtig van werdt. Toen ook meteen na bevalling aangegeven er toch van af te zien. Nu ik fles heb gezegd geeft me dat rust en wie weet beslis ik straks toch anders...
Hoi dames. Heb al een tijd niet meer gereageerd. De meldingen komen ook niet meer goed binnen dat iemand gereageerd heeft.. Van misselijkheid heb ik heel af en toe last van. Eigenlijk niks om over te klagen haha Ik heb met eten voornamelijk zin in vette hap. Gezond eten moet ik me echt toe zetten.. Gaat wel weer weg denk ik hihi.. Ik ga geen borstvoeding geven. Bij de eerste ook niet gedaan.. ik heb 22 december de termijnecho en 1 februari de geslachtsbepaling. Voor de geslachtsbepaling maar vast een afspraak gemaakt. Ze heeft het altijd heel druk, dus dacht gauw doen voor er geen plek meer is
Dank voor de berichtjes aan de dames die vandaag voor echo gaan- daar ben ik er een van. Was extreem zenuwachtig en durfde bij aanvang niet eens te kijken...maar alles is goed! Snel kloppend hartje, mini kindje met trappelende beentjes en zwaaiende armpjes!! Even paar dikke tranen gelaten en zei tegen mijn vriend: dus het is echt waar! Na nare ervaring met termijnecho in september blijven echo's waarschijnlijk spannend in vergelijking met mijn eerste zwangerschap maar ja blijft uiteindelijk voor iedereen spannend! Ik ben zo blij , gelukkig en verrast en hoop van harte dat de dames vanmiddag en zij die nog mogen dat ook zullen zijn!!!
Wat mooi Rosalieb! Hier lees ik vaak, meer niet. Ik ben zoooooo moe, zo extreem moe, zo energieloos, zo misselijk. Overgeven doe ik dan nog net niet... Ik kom de dagen door, maar t is soms zwaar. Ik weet dat ik niet 'mag' klagen, maar soms mag t wel toch? Na mijn mk vorig jaar heb ik nu wel weer behoefte aan de nieuwe echo; 21 dec mogen we weer ☺️ Vind dat ik moet genieten, maar vind t lastig...
Dank je wel! Enne klagen mag heus wel 😉 Ben ook kotsmisselijk de hele dag ! Hopelijk kunnen we ons binnenkort beter voelen!
hallo dames, ik ben niet zo actief momenteel, omdat ik extreem moe ben. Vervelende is dat ik ook niet goed kan slapen.. Heb afgelopen maandag wel mijn controle gehad en echo en ben weer paar dagen teruggezet. Uitgerekende datum is nu 25 juni. Daar gaan ze nu dan ook vanuit. baby was lekker aan het zwaaien op de echo, zo prachtig om te zien. Ik zou elke week wel een echo willen, haha, maar dat gaat natuurlijk niet. Ik hoop dat het echt iets tijdelijks is, die moeheid en die slapeloosheid. Ik word bijna elke nacht rond 1 uur wakker en val tussen 4 en half 5 pas weer in slaap..Ik "prijs" mezelf dan toch maar even gelukkig dat ik momenteel geen werk heb. maar wekker gaat sowieso om half zeven. zit nu ook flink te gapen terwijl ik dit typ, dus ik doe het wel rustig aan. Vind het spijtig om te lezen dat er weer een paar dames hun kindje verloren zijn.
fijn om te horen dat het goed met je gaat.ik heb gelukkig geen last van misselijkheid, wel moet ik op tijd eten, en zo gezond mogelijk. Het donkerbruine meergranenbrood is niet aan te slepen en kaas is ook favoriet. Ik ga zeker borstvoeding geven. Bij de andere kids heb ik 9, 8 en 6 maanden borstvoeding mogen geven. De jongste was het moeilijkst, die wilde helemaal niets weten van een fles. of fopsteen. Hij dronk de hele dag niets, tot mijn borst weer beschikbaar was. Toen ben ik noodgedwongen gestopt, ik vond het gewoon te zielig, kwam ik van mijn werk en dan moeten horen dat je kindje niets wilde hebben.. maar wil het zo lang mogelijk blijven geven.
♥Bevallingslijst 1 t/m 15 juli 2016♥ 25 juni Blauwdeb 41 jaar 4e kindje Mariomama 34 jaar 3e kindje 28 juni Divine88 27 jaar 1e kindje Dalk 34 jaar 1e kindje 1 juli NathalieD 24 jaar 4e kindje Mieke1989 26 jaar 1e kindje BellaDS 31 jaar 2e kindje 2 juli Kdenboer90 25 jaar 1e kindje 3 juli Linne 27 jaar 2e kindje Tonks 32 jaar 2e kindje Elphaba1981 34 jaar 1e kindje Linda19841 31 jaar 1e kindje 4 juli Liekj 27 jaar 2e kindje 5 juli 6 juli Formidable2016 27 jaar 2e kindje 7 juli Big Wish 35 jaar 1e kindje Elfjuh 28 jaar 1e kindje Plk 27 jaar 3e kindje Tessss 35 jaar 1e kindje Rosalieb 39 jaar 2e kindje RosanneMarie 24 jaar 1e kindje 8 juli Petrsj 28 jaar 1e kindje Mdsn 29 jaar 1e kindje Preggers87 28 jaar 2e kindje Mama Vai ? jaar 2e kindje 9 juli Mel2104 30 jaar 2e kindje Zustertje2015 28 jaar 2e kindje Fleurtjej 23 jaar 1e kindje JL2015 29 jaar 1e kindje 10 juli Janssuhh 28 jaar 1e kindje Ninii01 25 jaar 3e kindje Daantje87 28 jaar 2e en 3e kindje 11 juli Patty86 29 jaar 2e kindje Amber86 ? jaar 2e kindje 12 juli Love en hope 28 jaar 2e kindje 13 juli MyLady 31 jaar 2e kindje Jessika94 21 jaar 1e kindje 14 juli Lindaatje22 34 jaar 3e kindje Fientje86 29 jaar 3e kindje Boemer 30 jaar 2e kindje 15 juli Ntje 27 jaar 2e kindje Prulletje2 30 jaar 2e kindje NicoleAM 28 jaar 1e kindje 0 meisjes, 0 jongens en 0 verrassingen Afspraken december 14: Zustertje2015 Echo 14: BellaDS Echo 14: Big Wish Echo 14: Linne Echo 15: Love and hope Intake Vk 15: MyLady Echo en intake Vk 15: Linda19841 Echo 15: Janssuhh Echo 15: Mel2104 Echo 16: Mdsn Echo en intake Vk 18: Plk Echo 18: Elphaba1981 Echo 18: Tessss Echo 18: Boemer Echo 21: Fientje86 Echo 21: Ninii01 Echo 21: Lindaatje22 Echo 22: RosanneMarie Echo 22: Love and hope Echo 24: Mieke1989 Echo 24: Rosalieb Echo 29: NathalieD Echo (GUO) 30: Patty86 Intake Vk Afspraken januari 5: Mariomama Echo 6: Fleurtjej Echo 8: Fientje86 Echo 8: Daantje87 Echo 13: NathalieD Echo geslachtsbepaling 24: Fientje86 Echo geslachtsbepaling Afspraken februari 1: Love and hope Echo geslachtsbepaling 3: NathalieD GUO ☆☆☆☆☆☆☆☆☆ die helaas niet bij ons mochten blijven Kahlan83, Maani, Padmee, Paulinemama, Piena, Tess88, Kyra77, Lievekleine Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het in kleur aangeven. Dan pas ik (NathalieD) het aan. Je mag natuurlijk ook zelf de lijst aanpassen!
Hier ook nog een weekje wachten tot de termijnecho. Af en toe ben ik ook super onzeker. Ik heb weinig tot geen klachten/symptomen. Niet misselijk, niet extreem moe (dat had ik alleen in week 7/8), alleen beetje gevoelige borsten soms maar ook dat mag niet veel naam hebben. Af en toe denk ik dan: zou het hartje nog wel kloppen. Zeker na een aantal verdrietige verhalen hier. Maar heb geen reden om aan te nemen dat het niet goed is en intuïtief voelt het meestal ook wel gewoon ok. Pfff, hoe gek kunnen we onszelf maken 😉. Nu maar lekker weekend vieren.
Hier ook een goed echo! Baby zien bewegen en termijn klopt precies! Wij zijn helemaal in de wolken momenteel Gefeliciteerd andere meiden met een goede echo!