Wat fijn al die goede echo's weer. Gefeliciteerd dames! Wij hebben dinsdag de termijnecho. Ben zo benieuwd! Ik ga zeker weer bv geven, vorige keer lang gevoed, weet niet of ik dat nu weer ga doen, maar dat zien we vanzelf... Mochten er mama's interesse hebben. Er is een mooie fb-groep: borstvoedingsmama's Daar kun je meelezen, vragen stellen en je voorbereiden als je dat wilt.. Voor de dames die misselijk zijn: Seabands! Google maar even.. Misschien is het toeval, maar heb niet meer overgegeven sinds ik ze aanheb, en voel me toch net een stukkie beter..
Kaas is hier ook favoriet! En als ik blijf eten valt de misselijkheid mee. Alleen de kilo's komen er iets sneller aan Ik ga deze keer ook zo lang mogelijk geven. Het heeft veel voordelen voor ons. Ik werk niet dus hoef niet te kolven straks bijvoorbeeld. Balen dat je zo moe bent, hopelijk gaat dat in het 2e trimester beter. Gefeliciteerd aan de meiden met de goede echo's!! Ik ben nu echt aan het aftellen tot vrijdag. Dan is de 12 weken grens en de kerstvakantie begint dan. Veel zin in!
♥Bevallingslijst 1 t/m 15 juli 2016♥ 25 juni Blauwdeb 41 jaar 4e kindje Mariomama 34 jaar 3e kindje 28 juni Divine88 27 jaar 1e kindje Dalk 34 jaar 1e kindje 1 juli NathalieD 24 jaar 4e kindje Mieke1989 26 jaar 1e kindje BellaDS 31 jaar 2e kindje 2 juli Kdenboer90 25 jaar 1e kindje 3 juli Linne 27 jaar 2e kindje Tonks 32 jaar 2e kindje Elphaba1981 34 jaar 1e kindje Linda19841 31 jaar 1e kindje 4 juli Liekj 27 jaar 2e kindje 5 juli 6 juli Formidable2016 27 jaar 2e kindje Rosalieb 39 jaar 2e kindje 7 juli Big Wish 35 jaar 1e kindje Elfjuh 28 jaar 1e kindje Plk 27 jaar 3e kindje Tessss 35 jaar 1e kindje RosanneMarie 24 jaar 1e kindje 8 juli Petrsj 28 jaar 1e kindje Mdsn 29 jaar 1e kindje Preggers87 28 jaar 2e kindje Mama Vai ? jaar 2e kindje 9 juli Mel2104 30 jaar 2e kindje Zustertje2015 28 jaar 2e kindje Fleurtjej 23 jaar 1e kindje JL2015 29 jaar 1e kindje 10 juli Janssuhh 28 jaar 1e kindje Ninii01 25 jaar 3e kindje Daantje87 28 jaar 2e en 3e kindje 11 juli Patty86 29 jaar 2e kindje Amber86 ? jaar 2e kindje 12 juli Love en hope 28 jaar 2e kindje 13 juli MyLady 31 jaar 2e kindje Jessika94 21 jaar 1e kindje 14 juli Lindaatje22 34 jaar 3e kindje Fientje86 29 jaar 3e kindje Boemer 30 jaar 2e kindje 15 juli Ntje 27 jaar 2e kindje Prulletje2 30 jaar 2e kindje NicoleAM 28 jaar 1e kindje 0 meisjes, 0 jongens en 0 verrassingen Afspraken december 14: Zustertje2015 Echo 14: BellaDS Echo 14: Big Wish Echo 14: Linne Echo 15: Love and hope Intake Vk 15: MyLady Echo en intake Vk 15: Linda19841 Echo 15: Janssuhh Echo 15: Mel2104 Echo 16: Mdsn Echo en intake Vk 18: Plk Echo 18: Elphaba1981 Echo 18: Tessss Echo 18: Boemer Echo 21: Fientje86 Echo 21: Ninii01 Echo 21: Lindaatje22 Echo 22: RosanneMarie Echo 22: Love and hope Echo 24: Mieke1989 Echo 24: Rosalieb Echo 29: NathalieD Echo (GUO) 30: Patty86 Intake Vk Afspraken januari 5: Mariomama Echo 6: Fleurtjej Echo 8: Fientje86 Echo 8: Daantje87 Echo 13: NathalieD Echo geslachtsbepaling 14: Liekj Controle Vk 24: Fientje86 Echo geslachtsbepaling Afspraken februari 1: Love and hope Echo geslachtsbepaling 3: NathalieD GUO ☆☆☆☆☆☆☆☆☆ die helaas niet bij ons mochten blijven Kahlan83, Maani, Padmee, Paulinemama, Piena, Tess88, Kyra77, Lievekleine Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het in kleur aangeven. Dan pas ik (NathalieD) het aan. Je mag natuurlijk ook zelf de lijst aanpassen!
Hoi meiden, Ik heb al een tijdje niet gereageerd sorry daarvoor. Ik ben zo ontzettend moe! En ben doodongelukkig op mn werk en zit daardoor niet zo lekker in mn vel. Vind het heel vervelend dat ik daardoor minder kan genieten van de zwangerschap. Vind het ook stom dat ik het niet kan loslaten. Ik heb gelukkig niet Zoveel last van misselijkheid, was bij mijn dochter wel anders dus dat is wel fijn! Ik hoop dat nu de borstvoeding wel goed kan slagen, wil het zeker proberen en ook goed icm een lk enzo kijken. Ik heb hier nog een mooie echofoto. Niet heel scherp zie ik alleen nu. Maar hij was ook niet heel duidelijk want de apparatuur in het ziekenhuis hier is om te janken. Gelukkig doet de vk de rest vd echos e. Hebben die veel betere apparatuur. Ik heb 28 december de termijn echo. Zitten er ook nog mensen op de fb groep? Ik heb het toen al gevraagd en ook pb gedaan maar geen reactie op gekregen. Zou het wel leuk vinden want ben wel vaker op fb als op het forum (al wil ik ook zeker hier wel blijven)
Tess: ik heb ook ongesteldheidskrampen af en toe. Maak me dan gelijk heel erg zorgen, maar las op internet dat meer mensen het hebben. Het is ook niet heftig ofzo, gewoon een beetje kramp. Toch ben ik echt de dagen aan het aftellen tot de 2e echo.
Ik heb geen FB dus kan helaas niet aansluiten.. mocht hier ooit een appgroepje ontstaan doe ik wel graag mee..
Hoi dames, Hoe verder de zwangerschap vordert, hoe vermoeider ik raak. Ik zou de godganse dag kunnen slapen, maar dan zie ik m'n 2 mannetjes nauwelijks en dat wil ik niet. Ze vragen nu al of mama ziek is. Ze weten nog niet dat er een brusje op komst is, dus na de volgende echo de 21ste gaan we het hen meteen vertellen. Zijn jullie ook zo moe? Verder heb ik last van bloeddrukvallen, waarbij ik plots wegdraai en moet gaan neerzitten of -liggen. Ik herken dit van mijn vorige zwangerschappen en maak me er dus niet druk in, maar ook niet echt handig met 2 jongens die je steeds in het oog moet houden. Nuja, het is allemaal voor een goed doel, toch? Ik las het ook van maani en ik had haar in het augustus-draadje al proficiat gewenst. Zo leuk voor haar!
Bij mij is de vermoeidheid sinds vorige week iets minder. Maar nog steeds moet ik op tijd naar bed hoor, alleen val ik niet meer om half 8 in slaap...