Dank je wel!! We hebben 4 mooie foto´s meegekregen, maar deze close up vonden we echt helemaal super!
♥Bevallingslijst 1 t/m 15 juli 2016♥ 25 juni Blauwdeb 41 jaar 4e kindje Mariomama 34 jaar 3e kindje 28 juni Divine88 27 jaar 1e kindje Dalk 34 jaar 1e kindje 29 juni Linne 27 jaar 2e kindje 1 juli NathalieD 24 jaar 4e kindje Mieke1989 26 jaar 1e kindje BellaDS 31 jaar 2e kindje 2 juli Kdenboer90 25 jaar 1e kindje 3 juli Tonks 32 jaar 2e kindje Elphaba1981 34 jaar 1e kindje Linda19841 31 jaar 1e kindje 4 juli Liekj 27 jaar 2e kindje Big Wish 35 jaar 1e kindje 5 juli 6 juli Formidable2016 27 jaar 2e kindje Rosalieb 39 jaar 2e kindje 7 juli Elfjuh 28 jaar 1e kindje Plk 27 jaar 3e kindje Tessss 35 jaar 1e kindje RosanneMarie 24 jaar 1e kindje 8 juli Petrsj 28 jaar 1e kindje Mdsn 29 jaar 1e kindje Preggers87 28 jaar 2e kindje Mama Vai ? jaar 2e kindje 9 juli Mel2104 30 jaar 2e kindje Fleurtjej 23 jaar 1e kindje JL2015 29 jaar 1e kindje Janssuhh 28 jaar 1e kindje 10 juli Ninii01 25 jaar 3e kindje Daantje87 28 jaar 2e en 3e kindje Zustertje2015 28 jaar 2e kindje 11 juli Patty86 29 jaar 2e kindje Amber86 ? jaar 2e kindje 12 juli Love en hope 28 jaar 2e kindje 13 juli MyLady 31 jaar 2e kindje Jessika94 21 jaar 1e kindje 14 juli Lindaatje22 34 jaar 3e kindje Fientje86 29 jaar 3e kindje Boemer 30 jaar 2e kindje 15 juli Ntje 27 jaar 2e kindje Prulletje2 30 jaar 2e kindje NicoleAM 28 jaar 1e kindje 0 meisjes, 0 jongens en 0 verrassingen Afspraken december 18: Plk Echo 18: Elphaba1981 Echo en intake Vk 18: Tessss Echo 18: Boemer Echo 21: Fientje86 Echo 21: Ninii01 Echo 21: Lindaatje22 Echo 22: RosanneMarie Echo 22: Love and hope Echo 24: Mieke1989 Echo 24: Rosalieb Echo 28: Patty86 Echo 28: Ntje Echo 29: NathalieD Echo (GUO) 30: Patty86 Intake Vk Afspraken januari 5: Mariomama Echo 6: Fleurtjej Echo 7: Kdenboer90 Echo geslachtsbepaling 8: Fientje86 Echo 8: Daantje87 Echo 8: Mel2104 GUO 11: Liekj Echo geslachtsbepaling 13: NathalieD Echo geslachtsbepaling 23: Patty86 Echo geslachtsbepaling 24: Fientje86 Echo geslachtsbepaling Afspraken februari 1: Love and hope Echo geslachtsbepaling 3: NathalieD GUO 19: Liekj 20 weken echo ☆☆☆☆☆☆☆☆☆ die helaas niet bij ons mochten blijven Kahlan83, Maani, Padmee, Paulinemama, Piena, Tess88, Kyra77, Lievekleine Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het in kleur aangeven. Dan pas ik (NathalieD) het aan. Je mag natuurlijk ook zelf de lijst aanpassen!
Prima hoor wat betreft de lijst! Mooie echo's weer! Wij mogen vrijdagmorgen! Veel afspraken as vrijdag, succes allemaal!
@rosalieb nou wat een mafketel zeg die vent! Heel raar. @janssuhh vervelend dat je zo misselijk bent meis! Had ik bij mijn dochter ook zo erg! Werd inderdaad na 10 weken wel minder en verdween toen ook vrij snel dus wie weet ook bij jou. @jesikka ik heb het bij mijn dochter gewoon gebruikt canasten dus verwacht niet dat het een probleem zal zijn. @Natalied klinkt als een goed idee. Alleen de echo's enzo erop te zetten. Ik zie allemaal mooie echo foto's voor bij komen. Helemaal leuk!! Ik mag de 28e pas. Duurt echt lang nog. Zijn er meiden die ook last hebben van winderigheid? Ik heb er sinds een paar dagen echt last van. Ook wel krampen maar ik denk zelf dat het bandenpijn js . Wij gaan het denk ik op fb zetten als we weten wat het word. Ga vandaag of morgen wel een kerstkaart maken voor familie met de echo foto en onze dochter.
@ Ntje Ja stom he die reactie maar ben gelukkig superaardig en snel geholpen bij een andere praktijk die nipt afneemt. Ben net als janssuh echt heel erg misselijk - 24 uur per dag, kan er snachts niet van slapen )-: en inderdaad daarbij ook nog zo'n opgeblazen borrelende buik (heb spastische darm maar nu helemaal) pfff maar alles voor het goede doel!! Iedereen weer gefeliciteerd met de mooie echo's En @kdenboer: wat een leuke verrassing zal die kerstkaart zijn!
Ik heb as maandag me 11 weken echo en daarna mag iedereen het eigenlijk wel weten. Met kerst gaan we het me vriend zijn broer en oma vertellen tijdens het kerstdiner door middel van een cadeautje (iets wat met baby te maken heeft weet nog niet wat) ouders en schoonouders weten het al. En met kerst gaan we het op facebook zetten alleen nog even een originele manier bedenken hoe. Zusje en broertje hebben wel 2 leuke tshirts met tekst ik word weer grote zus etc... Jullie leuke ideeën hoe gaat iedereen het verder bekend maken?
Ik heb een Superleuk (uitklap)boek gekocht voor mijn oudste: "wat zit er in je buik mama?", ingepakt als cadeau. Dat mag samen met oma op eerste kerstdag worden uitgepakt - Benieuwd of ze de hint oppakt !
Vrijdag heb ik mn combinatie test.. dus daar zit ook een echo bij dus kan niet wachten de kleine weer te bewonderen! 24dec heb ik een 11 weken echo en dan met de kerst vertellen we het alle familie en kan mag daarna iedereen het weten.. Mijn familie had het bij sinterklaas gelijk door toen ik niet rookte en geen wijntje hoefde.. heb het nog een beetje weg gewuifd omdat ik het geen leuke manier vond om te vertellen als je soort van betrapt word inplaats van dat je het zeof leuk verteld dus voor hun word het denk ik geen verrassing met de kerst.
Prachtige echo, Mel! Ntje, ik heb ook behoorlijk wat last van winderigheid . Krampjes heb ik ook regelmatig, zal wel normaal zijn, zeker? Als ik plas doet het trouwens ook pijn om mijn blaas leeg te krijgen. Nog dames? Leuke manieren om de zwangerschap aan te kondigen! Op 24 december heb ik nekplooi meting en dan ook uitslag combinatietest, dus dan kunnen we het ook zeggen op kerstavond. Veel plezier op de komende echo's!
Wederzijdse ouders en mijn zus en broer vertellen we het met een foto van de echo. (Schoonouders gister al gedaan) de rest word as zondag. Daarna paar vrienden een berichtje sturen en dan met kerstavond een foto op facebook van mijn buik ( met kleding aan) met een babykerstmutjse erop. Denk zonder tekst. Kijken wie hem snapt. Haha
Jeeeej eindelijk echo gehad!! Alles was helemaal goed.. Spruitje was druk aan het zwaaien naar ons en rek en strek oefeningen.. Ben iets verder dan gedacht.. 11 wk en 1 dag, dus 5 juli uitgerekend .. Helemaal in love!!!
Mooie echo's!! Leuke manieren om te vertellen ook! Wij deden t met zelf gemaakt gebak /taart met "zwanger " erop. Erg gaaf! Maandag mogen wij voor de echo, 12.15! Spannend wel weer! Wie doet er met 14/16 weken (of eerder of later ) een geslachtsbepalende echo???
Ik wil met 15 weken geslachtsbepaling laten doen met dvd foto's etc. Bij me andere 2 kids ook gedaan echt super leuk