Succes vandaag dames! Ik heb ook heel weinig symptomen gehad. Af en toe een beetje het gevoel van een lege maag maar niet misselijk oid.
Straks om 10.05 echo! Ben zenuwachtig! Ik slaap zo slecht de laatste paar dagen. Heb nog niet echt een buikje... begint nu lichtjes te komen maar mn buik geeft wel al duidelijk aan dat tie het niet meer fijn vind als ik op mn buik lig.. (dan voelt het beetje alsof ik op een tennisbal ga liggen ofzo) en ik als echte buikslaper kom echt totaal niet meer in slaap daardoor.. lig maar te draaien en te doen kan echt nog geen lekkere houding vinden...
Lastig Jessika! Niet slapen is echt killing.. Hier ook heel slecht geslapen. Al om 3:00 wakker door de bekkenpijn. Bij de fysio geweest, dat voel ik nu nog. En mn dochter is hartstikke ziek, dus dubbel bleh vandaag!
Maani wat fijn!! Hier ook slecht slapen; heel onrustig s nachts! Slaap echt dagen overdag bij! Anders trek ik t niet. Maandag echo...zin in en spannend! Wij gaan ook met 15 weken geslachtsbepalende echo doen! Heb ik zin in! Ben erg nieuwsgierig dit Keer hihi. Bijna allemaal over de 12 weken; de risico volle periode voorbij! Heerlijk idee! Fijne dag girls!
Hier ook een slechte slaper 😔 Vooral door pijnlijke rommelende darmen. En vanmorgen lekker 6 x op straat gespuugd - pfff. Ik hou het beeld van wriemelende mini baby van echo voor ogen, dan weet je weer waarvoor je doet! Nu nog even proberen tukje te doen 😉
Echo was goed!! De kleine lag int begin perfect stil voor de meting en mn uitgerekende datum is naar 14 juli gezet. En daarna toen dat gebeurd was begon het heerlijk met bewegen lekker trappelen en zwaaien en rekken en strekken. Moest toch wel een traantje weg pinken als je die klein zo ziet druk doen... echt zo ontzettend lief!! 6 januarie de nekplooimeting. Ze zei al dat dat heel bijzonder was want die apparatuur is ontzettend goed en dan zie je die kleine helemaal super goed.. dus daar kijk ik zeker naar uit!
Aan, fijn Jessica! Hier was ook alles goed met de kleine! 1 dagje terug gezet, de datum is nu definitief 8 juli. Ben zooooo blij! Wij gaan het nu voorzichtig aan ook vertellen. Komende werk nipt test, dan weten we over een week of 3 ook het geslacht dus een geslachtsbepalende echo hoeft niet in ons geval. Ga rond week 15/16 nog wel een extra echo doen denk ik. Leuk als mijn moeder dan ook mee kan. Hoe is het met de andere drie gegaan vandaag?
Hey allemaal, Vanmorgen weer een echo gehad! Prachtig mooi, druk, mini-mensje gezien. Uitgerekende datum 13-07-2016 dus weer een dagje eerder... Ga nu een afspraak maken voor de geslachtsbepaling (bij echobureau) over 5-6 weken!
Hier een minder goede echo gehad er is vocht gezien bij ruggetje. Nu maandag naar het Erasmus voor verder onderzoek en misschien vlokkentest. Bestaat kans op handicap. Ben erg verdrietig, ben al ruim 5 jaar bezig om zwanger te worden. 2 mk gehad en hoopte nu eindelijk eens moeder te worden zonder problemen. Hoop zo dat alles alsnog goed is
Ohh meid wat erg Ik zie het inderdaad op de echo. Denken ze evt aan een open ruggetje? Ons meisje had een open ruggetje. Ik hoop dat het mee valt maandag!
Oh wat vervelend elphaba! Is de lichte vlek die je op de foto ziet hetgeen waar ze aan twijfelen of het goed is? Heel veel sterkte zeg!