Volgens mij is er nog geen topic voor deze periode! Dus ik dacht laat ik er 1 beginnen! Na ruim 2 jaar mag ik eindelijk zeggen dat ik zwanger ben. Vanmorgen een duidelijk positieve test! In mei 2014 gestart, oktober 2014 een miskraam gehad en nu in augustus 2016 wederom zwanger. De 3e iui poging is geslaagd!! Wij hebben al een prachtige dochter van april 2013, toeval wilt dat ik rond haar verjaardag uitgerekend zal zijn! Hopelijk volgen er gauw meer meiden. Liefs, Anneke
Hoi allemaal, Ik wil me ook graag melden op deze pagina. Ik heb op 10 dpo een test gedaan, omdat ik al eerder het gevoel had zwanger te zijn. Dit bleek waar! 10dpo redelijk duidelijke streep, geen tuur maar ook geen knal. Nu hopen dat ze beetje oplopen! Ik zit nu op mn NOD. (Lf van 10-12) dus morgen nog een test wagen ! Wel al vrij veel last van misselijkheid en erg moe. Wat ik bij mn eerdere zwangerschap niet had... Ik heb al een dochtertje uit mei 2015. Volgens mijn berekeningen ben ik 23 april uitgerekend! Ik ben trouwens 27 jaar! Ik ga mn best doen een beetje te volgen, soms beetje druk met werk, klein kindje ed. Lezen doe ik meestal wel, reageren duurt soms wat langer Liefs!
Hoi dames, Er is al een vrij actieve topic voor deze periode. Wellicht een idee om je dat bij aan te sluiten? Groetjes mosine