Ik vertel het na de termijn echo met 10 weken. Dan hebben er het zelf vast al veel verteld want ze kan vast haar mond niet houden
Ochjeetje! Hahaa, ja mama heeft inderdaad een baby in de buik, denk je dan zeker, maar daar komt mama's buik niet weg.. Hihii .. Al hoewel, ik wel denk dat kinderen het snel weten of door hebben. Zo las ik een keer een verhaaltje, ik weet niet meer waar, dat een kindje tegen haar/zijn (weet niet meer of het een dochtertje of zoontje was) mama zei, "mama baby in de buik" en dat de vrouw nog niet getest had, maar ze wel zwanger bleek te zijn. Een paar weken later had het kindje gezegd, "mama baby weg" en kreeg de vrouw die dag een mk. Bizar soms, hoeveel kinderen weten eigenlijk, en jouw dochtertje had ook gelijk, alleen komt daar je buik nog nu niet echt van.. Hihi
Nou de buik komt er in principe wel Door hihi omdat ik vorige keren ook opzwelde de eerste paar weken. Daarna nam het af en toen begon echt d3 babybuik. Wel grappig dat ze t zei, geloof er ook wel in dat Kids het snel Door hebben
Spannend meid! Ik wou dat ik m'n eerste echo al had, maar kan nog 2,5week wachten. Jeetje, wat typ ik toch, eerst 2,5jaar, toen 2,5maand weer gedelete en uiteindelijk staat er 2,5week maar zoveel jaar of maand wachten, zou wat gek zijn.. Heb je deze echo inwendig of uitwendig? En waarom nu al? Met 5+4 (ik ben nu ook zover) of zit daar medische reden of iets achter? Want als je geen hart activiteit ziet omdat het nu nog vroeg is, is dat ook jammer. Laat je morgen even weten hoe de echo was? En of je hartactiviteit had? Succes morgen meid!
Johanna, er was gelukkig iets te zien dat is positief! Verder was het natuurlijk nog heel vroeg voor een echo dus logisch dat ze er verder nog niet veel over kunnen zeggen. Nunas.. Ahh morgen eerste echo super spannend, veel plezier en hopelijk goed nieuws! Haha Bubbles dat is echt goed van je dochter zeg! Wat zal ze blij zijn met het nieuws. Hier heb ik het idee ook al best een buikje te hebben maar kan ook door de pizza van net komen 😁 Lijkt me echt leuk al kids te hebben die je het kan vertellen en begrijpen wat je zegt haha dat is er hier nog niet bij met 2 jaar. 😋 Wij willen het geslacht ook weten, net als de vorige keer een pretecho rond de 15 weken. (Al is het alleen maar voor de extra echo en leuke foto's!) de vorige keer hadden we het geheim gehouden tot asn ee bevalling voor iedereen. Dat was heeeel moeilijk maar wel leuk! Nu gaan we dat denk ik niet doen en het gewoon vertellen. Vorige keer was dat namelijk uit de hand gelopen aangezien er geen bereik was op de verloskamer en op Facebook al stond wat het geslacht was en de baby was geboren, op die manier moesten mijn ouders het horen...niet zo leuk!
Dankjewel! Dat zal een inwendige echo worden. Maar dat viel bij vorige zwangerschap reuze mee hoor. Er zit niets medisch ofzo achter, maar ik had die afspraak al anderhalf jaar staan ofzo, was normaal gewoon voor controlebezoekje. Uitstrijkje en dat soort zaken. Maar nu is het plots voor een andere reden 😊 ik weet dat het vroeg is maar ik dacht gewoon ja liever zo dan een nieuwe afspraak te moeten maken die wss rond de 8 weken is. Ik was/ben nogal ongerust omdat ik miskraam heb gehad vorige ronde dus ik zie zo'n vroeg gyn bezoekje als bevestiging / geruststelling en met veel geluk misschien al hartactiviteit dan ben ik helemaal opgelucht 😊 als er nog geen hartactiviteit is zal ik waarschijnlijk zowieso rond 8 weken terug moeten. Ik kijk er ieder geval naar uit en hou jullie op de hoogte! Op mijn man en ik na zijn jullie de eersten die het horen! Mijn buik lijkt ook al opgeblazen maar vrees dat het ook aan eten ligt. Woops! Haha Bubbels zalig lachen! Mijn zoontje keek gisteren ook naar mij en vroeg "waar is de baby?" Terwijl we hem nog niets zeiden. Maar toen ging hij toch zijn babypop halen. "daar!"
Bij mijn zoontje was op de eerste echo al hartactiviteit te horen. Toen had ik wel zeer onregelmatige cyclus en op basis van laatste ms was ik toen 8w zwanger maar volgens echo en grootte vruchtje toen 5w6d
Ooohh wat een verrassende en zeker leuke wending! Een controle die gepland staat en nu een baby bezoekje aan de vk mag zijn! Nee dan snap ik wel dat het zo vroeg is, het maakte mij een beetje nieuwsgierig, vandaar.. Ik ben heel benieuwd morgen, en lees graag hier een hele leuke bezoekje aan de vk en hartactiviteit! Veel succes en plezier morgen!
5u00: Guess who's back, back again... Mijn nachtelijke misselijkheid is er weer. Ik zit momenteel in Praag. Hoe moe ik ook 's avonds ben, gewoon doorslapen zit er niet meer in
GRRRR :x, heel mijn tekst weg! Wisful, hoe is het in Praag? Is het beter weer dan hier in het regenachtige Nederland? Ik ben overdag en in de avond zo moe dat ik rond 20.00 uur knock out ga maar daardoor ben ik wel rond 05.00 uur weer uitgeslapen .. Mijn man zal er wel blij mee zijn, heb hem gisteren Fifa17 cadeau gedaan. Dus hoe sneller ik slaap, hoe eerder hij kan spelen .. Hoe is het verder met iedereen? Nunas veel succes zometeen!
Hoi meiden! Net terug van de gyn. Een beetje zoals verwacht nog geen hartactiviteit maar ze heeft me daarom volgende week donderdag 10/11 een nieuwe afspraak gegeven. Dan moet er zeker hartactiviteit te zien zijn volgens haar. Maar ze was wel positief ivm positieve ovulatietest op 8 okt, HCG van 662 op 25 okt... Ze bevestigde dat ik dan vandaag 5w4d ben en uitgerekend op 1 juli 2017. Wat ze zag op de (inwendige) echo was ook volgens haar verwachtingen. Een nog klein vruchtzakje met een minuscuul klein vruchtje van nu ongeveer 1,6mm groot, maar dus nog geen hartslag. Maar dat hele plaatje klopte volgens haar met de termijn. Ze zou meer ongerust zijn als het vruchtzakje al groter was maar nog geen minivruchtje in te zien ofzo. Dus voor haar zag het er allemaal positief uit maar ze zei dat ze me pas echt volgende week dan ging kunnen geruststellen want dan moest er dus zeker hartactiviteit zijn. Er was ook nog een kleine kans dat de datum nog aangepast wordt na volgende echo. Maar ik ga nu koekjes bakken met de tekst op dan ons zoontje grote broer wordt om aan de ouders te geven vanavond en morgen Ik ga het ze echt wel melden want mijn schoonmoeder wou morgen ook al sushi met me gaan eten... Argh!
@nunas: veel succes! Hou je ons op de hoogte? Hier nog 14 dagen geduld! Spannend! Vandaag minder kwaaltjes, geen borstontploffend gevoel! Wel last van duizeligheid.
Wat fijn Nunas dat alles er volgens termijn uitziet!! Veel plezier met koekjes bakken en vertellen van het goede nieuws
♡ZWANGER♡ 1 juli Babyluvv - 25 jaar - 1e kindje ♡♡ Nunas - 33 jaar - 2e kindje ♡♡ WishfulDreaming - 31 jaar - 2e kindje ♡♡ WishGirl - 31 jaar - 2e kindje ♡♡ LoveFennie - 25 jaar - 2e kindje ♡♡ 2 juli Eerstekindje12 - 30 jaar - 3e kindje ♡♡ Johanna18 - 29 jaar - 3e kindje ♡♡ 3 juli Romantic - 28 jaar - 2e kindje ♡♡ Smitje - 35 jaar - 2e kindje ♡♡ 4 juli IlonavanH90 - 26 jaar - 2e kindje ♡♡ 5 juli 6 juli 7 juli Mysa - 33 jaar - 2e kindje ♡♡ 8 juli 1548 - 27 jaar - 3e kindje ♡ Toutepetite - 34 jaar - 1e kindje ♡♡ 9 juli JSLN - ? - 1e kindje ♡♡ 10 juli 11 juli Bubbels84 - 32 jaar - 3e kindje ♡♡ 12 juli 13 juli 14 juli Meijtje - ? - 3e kindje ♡♡ 15 juli Totaal: 16 ♡ .. jongens | ♡ .. meisjes | ♡ 1 verrassingen ♡ Afspraken ♡ November 08 november - Wishfuldreaming - 2e echo 10 november - Nunas - gyn/ 2e echo 14 november - 1548 - intake vk/ 1e echo 17 november - Eerstekindje12 - 1e echo/bloedtest 18 november - Babyluvv - 1e echo 18 november - IlonavanH90- intake vk/ 1e echo 21 november - WishGirl - intake vk 24 november - Romantic - intake vk/ 1e echo 24 november - Smitje- intake vk Afspraak Nunas verwerkt.
Spannend volgende week! Dan moet er wel hartactiviteit te zien zijn dacht ik, dit is dacht ik pas met 6weken? Als ik het goed heb. Ik zit vandaag ook op 5+4. Ik moet nog 2,5week wachten. Maar weet nu al wel, dat dat wachten nuttig en nodig is.. He heb ik even geluk dat ik geen sushi eet/lust scheelt weer om jezelf te moeten verantwoorden hahaa.. Veel plezier met koekjes bakken..
Hallo dames! Ik zou me ook graag willen aanmelden. Vanmorgen positief getest! Echt heel erg onwerkelijk. Ik had ergens wel een vermoeden maarja als je ervoor gaat dan voel je van alles natuurlijk. Gisteren had ik menstruatie krampen en dacht ik nou het zal dan toch wel niet. Maar het bleef daarbij en vanmorgen was ik te nieuwsgierig en toch getest. Eerst met die van kruidvat, daarna met clearbleu en allebei positief! Volgens internet is de uitgerekende datum dan 13-7-17! Iedereen gefeliciteerd 😄