Gave kinderwagen lieflieff! Wij hebben een paar weken geleden een Joolz Day2 gekocht. Eerst waren we ook aan het twijfelen over een Bugaboo maar voor ons werd het toch de Joolz. Babykamer is ook al gekocht. Vond 't wel raar om zo relatief vroeg al de grote dingen te kopen maar we konden ons niet inhouden... Verder vroeg ik me af of ik de enige ben die er last van heeft....geen behoefte aan intimiteit met mijn vriend. Ik voel me zo schuldig hij zegt dat t niks uitmaakt maar ik voel me zo lullig. Van meerderr keren per week naar soms maar 1x in de 2 weken...had gehoopt dat het na een week of 14 wel beter zou zijn, maar helaas...meer dames die daar last van hebben?
Haha Scooter, Ik ben zelf natuurlijk niet zwanger... Maar ik vrees dat mijn vrouw zich herkent in jou 😂
Joolz heeft ook mooie wagens ja! Maar die vind ik nieuw helemaal onbetaalbaar.. Hahaha dat antwoord van lalalaura 😂 Maar Hm het is bij ons niet echt veranderd. Ik had laatst juist 2 dagen opeens dat ik dacht oohh dit zeggen ze wel eens! Maar dat heeft (helaas 😂 ) niet doorgezet.
We zijn er uit! We hebben twee namen. Eentje zal de eerste worden, en eentje de tweede. Nu nog beslissen welke volgorde
Zalig, ik vind geen namen... toch niet zo overtuigend als mijn eerste 2. Ik heb sinds deze week wel veel zin in intimiteit maar durf niet uit vrees dat er iets mis zou gaan, ook al lijkt dit vergezocht...
Meisjes naam weten we hier wel al, jongens naam zouden we écht nog niet weten. Intimiteit heb ik ook echt totaal geen trek in 😯 terwijl normaal echt wel hoor. Maar sinds het moment dat ik zwanger ben geraakt denkt mn lichaam: zo.. doel is bereikt dus klaar met die gein! Vooral de eerste 14w, gebeurde er helemaal niks! Nu als ik me er goed op concentreer kan ik wel in de stemming komen maar de spontane zin is ver te zoeken. Gelukkig heeft mn man net een nieuwe baan en is dus ook veel moe, dan voel ik me net iets minder schuldig. 😅😑 Knuffelen nog steeds net zo graag trouwens dus dat doen we gewoon lekker vaak 😄
Oei, dan zijn wij de uitzondering, denk ik Ik heb wel veel minder zin als vroeger (toen we bezig waren met zwanger worden, deden we het om de dag... *kuch*) Maar nu zitten we nog aan 1-2x per week. Nog nooit pijn gehad achteraf, of bloed verloren, dus dat zit wel oké, denk ik
Ik wil de namen hier wel zeggen hoor, maar wie weet wie leest er mee Spam maar veel ondertussen, zodat de namen snel verdwijnen in het topic hier We hebben twee opties: 1. Verwijzing naar zijn grootmoeder, 92j ondertussen, betekent veel voor manlief: J.ulia (Kort, krachtig, stoer) 2. Verwijzing naar mijn grootmoeder, overleden op 61j na jarenlange strijd tegen kanker, moedige, lieve, karaktervolle vrouw. Haar naam was E.miliënne. Wij zouden dan afleiden naar E.mmeline / E.mmelien (Langere naam, meisjesachtig, maar klinkt lief en heeft veel betekenis) Dus, zo ver zijn we al!
Hier sinds 2 weken meer zin in intimiteit. De eerste 12 weken een stukje minder door misselijkheid en moeheid.. maargoed.. als het echt lang ging duren kon ik hem wel ff uit z'n 'lijden' verlossen... 😝
Vraagje: sinds gisteren voel ik redelijk wat druk/beurs gevoel bij m'n onderbuik en onderrug. Met rust wordt het wel iets minder, maar niet veel.. 2 dagen terug wel teveel gedaan met te weinig rust (qua werk) Nou kreeg ik vanochtend het idee dat m'n buik echter aan de onderkant ook verder uit gaat zetten... herkenbaar? Ik merk dat het mij een beetje onzeker maakt..
Mijn vrouw maakt zich een beetje zorgen. Ze heeft steeds een soort van "harde buiken" lijkt het... Maar dat is toch veel te vroeg/niet goed? Weten jullie dat?
Mooi wishfuldreaming!! Allebei!! Tkomt me bekend voor van mn vorige zwangerschap Romantic. Kan best komen doordat alles groeit! Dat kan zeker rond deze termijn al lalalaura. Het kan geen kwaad zei mijn gyn maar je lichaam geeft wel n seintje om iets rustiger aan te doen. Ik heb net mn bugaboo donkey opgehaald! Echt zo blij mee
@lalalaura ik heb al eenn3 tal weken af en toe harde buuken, maar omdat mijn buik deze keer minder dik is dan vorige zwangerschappen valt het me minder op. Maar het gevoel blijft hetzelfde, kan geen kwaad is soms gewoon wat ambetant.