1 t/m 15 juli 2017

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by 1548, Oct 28, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

Jun 24, 2007
    1,643
    51
    48
    Female
    België
    Nee hoor, ik vind het heel fijn dat je hier bent. Blijf hier gerust meepraten. :)

Trouwens, ik heb nog al mannen en partners een vraag zien stellen en mee zien praten op het forum hoor, zo gek is dat toch niet? ;)

2. Scooter84

Scooter84 Niet meer actief

Geen probleem toch, lalalaura. Gewoon lekker mee blijven schrijven :)

Ik heb bij de verloskundige nog geen enkele keer op de weegschaal gestaan. Vind ik vreemd omdat ik niet de lichtste ben, maar je hoort mij niet klagen ;) bij de eerste controle met 12 weken vroeg ze wat mijn gewicht voor de zwangerschap was en wat het toen was. Toevallig 's ochtends gewogen en was toen +3. Ze wilde het even checken, maar de weegschaal was kapot. Daarna is het er nooit meer over gegaan. Moet met 27 weken wel een suikertest doen vanwege overgewicht maar verder wordt er geen woord gerept over gewicht.

3. WishfulDreaming

Jun 24, 2007
    1,643
    51
    48
    Female
    België
    Gelukzak, ik moet er hier regelmatig op.

Ik word echt vrij strikt opgevolgd, waarschijnlijk ook wel door mijn vorige zwangerschap. Ik zit ook aan 3 getallen hoor :)

Maar! Gelukkig nog niks er bij :cool: (positief denken)

4. kokjes

kokjes Bekend lid

Sep 14, 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
    Gaat iemand van jullie naar de 9 maandenbeurs?? Vond het vorig jaar zo leuk..... haha zal wel komen omdat ik een triptrap stoel had gewonnen...... haha

5. Romantic

Romantic Bekend lid

Nov 29, 2015
    874
    91
    28
    Ik ga met 1 van mijn beste vriendinnen! We schelen 5 weekjes 😍

6. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

Jun 3, 2016
    2,905
    2,098
    113
    Wij gaan denk ik vrijdag😊

7. Lieflieff

Lieflieff Actief lid

Nov 2, 2016
    276
    66
    28
    NULL
    NULL
    Ik ga met moeder en schoonmoeder op vrijdag :)

8. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

Jul 13, 2015
    2,278
    2,523
    113
    Female
    Ja ik ga met mn moeder op zaterdag 😊

9. WishfulDreaming

Jun 24, 2007
    1,643
    51
    48
    Female
    België
    Nee, want dat hebben we niet in België :p

10. Prj

Prj Niet meer actief

Nee al die drukte. Ik sla met liefde over haha

Komend weekend een weekend naar Scheveningen. Met schoonmoeder en schoonzussen naar de lion king.

Heel veel zin in. Ik baal alleen dat ik het afzwemmen voor B mis van de oudste

11. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

Jun 2, 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Ja ik ga op woensdag met mn schoonzusje. Tis wel heel druk inderdaad maar ook wel heel leuk!

12. kokjes

kokjes Bekend lid

Sep 14, 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
    Ik ga ook op woensdag dan valt de drukte wel mee.... vorig jaar in elk geval. Gewoon niet op de huishoudbeurs komen!!!

Wij gaan komend weekend ook weg zonder ons zoontje voor het eerst....ieks!!! Naar de musical the bodyguard. En verder Utrecht een beetje verkennen. Zin in!!

13. Prj

Prj Niet meer actief

De eerste keer zonder je kind vond ik ook op voorhand verschrikkelijk maar eenmaal weg was het heerlijk.

Even iets anders. Hier van de week echt een groeispurt gehad. Hebben jullie daar ook 'last' van

14. Scooter84

Scooter84 Niet meer actief

Ik volgens mij ook Prj. Heb al een aardig buikje van mezelf, maar deze week merk ik dat de buik, met name als ik een jurkje aan heb, al erg een zwangerschaps buikje is :) is even wennen, want stopte mijn buik eigenlijk altijd weg, maar dat hoeft nu natuurlijk niet meer :) vraag me weleens af of het niet al wel erg groot is voor de termijn, maar steeds meer mensen zeggen dat je nu echt iets gaat zien dus dat is wel leuk.

15. Prj

Prj Niet meer actief

Net bij de Fysio geweest. Zij is ook een goede vriendin. Ik deed mijn bovenkleding uit en haar reactie was wow haha.

Een andere vriendin zei het gisteren ook al.

Merk het zelf nu ook. Ik vind het fijn dat het zichtbaar wordt maar heb ook zoiets van blijf nog maar even klein buik dat is wel zozo comfortabel ;)

16. Romantic

Romantic Bekend lid

Nov 29, 2015
    874
    91
    28
    Ik merk dat mijn buik al echt in de weg gaat zitten... 😱 ... vooral als ik veters wil strikken zit dat aan de onderkant niet prettig.. nu al?!?

17. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

Jul 13, 2015
    2,278
    2,523
    113
    Female
    Voor mijn doen heb ik ook al een aardig buikje, voel hem ook goed als ik buk inderdaad. Zal van het weekend weer eens een fotootje schieten!!

18. Prj

Prj Niet meer actief

Hier zit hij ook al in de weg soms. Ach hoort erbij en het is ook wel leuk dat het. Nu goed te zien is

19. Nunas

Nunas Actief lid

Aug 31, 2016
    432
    52
    28
    NULL
    NULL
    Voila hier issie dan, mijn ton in vol ornaat. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zo op de foto nog vind meevallen precies, ook al is ie al erg aanwezig. Maar hij voélt als een 6 maanden buik en zit inderdaad ook al serieus in de weg bij het bukken enzo...
    Moet misschien toch maar eens gezonder gaan eten en gewicht onder controle proberen te houden want tot nog toe heb ik de goestingskes altijd toegestaan ;)

Attached Files:

20. Lieflieff

Lieflieff Actief lid

Nov 2, 2016
    276
    66
    28
    NULL
    NULL
    Mooie buik toch? :) echt een zwangerschaps buik!
    Kunnen jullie nog buik slapen? Ik merk steeds vaker dat het gevoeliger is. Misschien eerdaags het voedingskussen mee in bed nemen! En verder zit hij niet echt in de weg nog.

Share This Page