Nee hoor, ik vind het heel fijn dat je hier bent. Blijf hier gerust meepraten. Trouwens, ik heb nog al mannen en partners een vraag zien stellen en mee zien praten op het forum hoor, zo gek is dat toch niet?
Geen probleem toch, lalalaura. Gewoon lekker mee blijven schrijven Ik heb bij de verloskundige nog geen enkele keer op de weegschaal gestaan. Vind ik vreemd omdat ik niet de lichtste ben, maar je hoort mij niet klagen bij de eerste controle met 12 weken vroeg ze wat mijn gewicht voor de zwangerschap was en wat het toen was. Toevallig 's ochtends gewogen en was toen +3. Ze wilde het even checken, maar de weegschaal was kapot. Daarna is het er nooit meer over gegaan. Moet met 27 weken wel een suikertest doen vanwege overgewicht maar verder wordt er geen woord gerept over gewicht.
Gelukzak, ik moet er hier regelmatig op. Ik word echt vrij strikt opgevolgd, waarschijnlijk ook wel door mijn vorige zwangerschap. Ik zit ook aan 3 getallen hoor Maar! Gelukkig nog niks er bij (positief denken)
Gaat iemand van jullie naar de 9 maandenbeurs?? Vond het vorig jaar zo leuk..... haha zal wel komen omdat ik een triptrap stoel had gewonnen...... haha
Nee al die drukte. Ik sla met liefde over haha Komend weekend een weekend naar Scheveningen. Met schoonmoeder en schoonzussen naar de lion king. Heel veel zin in. Ik baal alleen dat ik het afzwemmen voor B mis van de oudste
Ik ga ook op woensdag dan valt de drukte wel mee.... vorig jaar in elk geval. Gewoon niet op de huishoudbeurs komen!!! Wij gaan komend weekend ook weg zonder ons zoontje voor het eerst....ieks!!! Naar de musical the bodyguard. En verder Utrecht een beetje verkennen. Zin in!!
De eerste keer zonder je kind vond ik ook op voorhand verschrikkelijk maar eenmaal weg was het heerlijk. Even iets anders. Hier van de week echt een groeispurt gehad. Hebben jullie daar ook 'last' van
Ik volgens mij ook Prj. Heb al een aardig buikje van mezelf, maar deze week merk ik dat de buik, met name als ik een jurkje aan heb, al erg een zwangerschaps buikje is is even wennen, want stopte mijn buik eigenlijk altijd weg, maar dat hoeft nu natuurlijk niet meer vraag me weleens af of het niet al wel erg groot is voor de termijn, maar steeds meer mensen zeggen dat je nu echt iets gaat zien dus dat is wel leuk.
Net bij de Fysio geweest. Zij is ook een goede vriendin. Ik deed mijn bovenkleding uit en haar reactie was wow haha. Een andere vriendin zei het gisteren ook al. Merk het zelf nu ook. Ik vind het fijn dat het zichtbaar wordt maar heb ook zoiets van blijf nog maar even klein buik dat is wel zozo comfortabel
Ik merk dat mijn buik al echt in de weg gaat zitten... 😱 ... vooral als ik veters wil strikken zit dat aan de onderkant niet prettig.. nu al?!?
Voor mijn doen heb ik ook al een aardig buikje, voel hem ook goed als ik buk inderdaad. Zal van het weekend weer eens een fotootje schieten!!
Hier zit hij ook al in de weg soms. Ach hoort erbij en het is ook wel leuk dat het. Nu goed te zien is
Voila hier issie dan, mijn ton in vol ornaat. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zo op de foto nog vind meevallen precies, ook al is ie al erg aanwezig. Maar hij voélt als een 6 maanden buik en zit inderdaad ook al serieus in de weg bij het bukken enzo... Moet misschien toch maar eens gezonder gaan eten en gewicht onder controle proberen te houden want tot nog toe heb ik de goestingskes altijd toegestaan
Mooie buik toch? echt een zwangerschaps buik! Kunnen jullie nog buik slapen? Ik merk steeds vaker dat het gevoeliger is. Misschien eerdaags het voedingskussen mee in bed nemen! En verder zit hij niet echt in de weg nog.