1 t/m 15 juli 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 1548, 28 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiezlSe

LiezlSe Actief lid

22 mrt 2016
    243
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat denken jullie?
    Gyn heeft een uitspraak gedaan, maar onder voorbehoud

Bijgevoegde bestanden:

2. kokjes

kokjes Bekend lid

14 sep 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
    Meisje?? Denk ik. Ben erg benieuwd!!

3. Lieflieff

Lieflieff Actief lid

2 nov 2016
    276
    66
    28
    NULL
    NULL
    Ik ben daar echt niet goed in :p maar ik zou ook meisje zeggen..

4. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Meisje
    Als ik terugdenk aan de echo die ik met mijn zoontje kreeg, was daar wel héél duidelijk balletjes en een piemeltje te zien.

Hier zou ik dus gokken op een meisje :)

5. eerstekindje12

eerstekindje12 Actief lid

2 dec 2014
    415
    32
    28
    Ik vind het niet zo duidelijk, en inderdaad een jongen zou je direct zien op dergelijke echo. Wat was zijn voorlopige uitspraak eigenlijk? Ik gok dus op meisje!

6. LiezlSe

LiezlSe Actief lid

22 mrt 2016
    243
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Is ook geen echo foto maar screenshot van het filmpje. Ze kreeg het niet in beeld hoe ze het wou.0
    Ze zegt 95% meisje, maar mijn gevoel zegt heel hard jongen.

7. Scooter84

Scooter84 Niet meer actief

Ik denk een meisje te zien, LiezlSe.
    Hoe gaat het met jullie dames? Hier op zich wel goed. Merk de laatste week dat ik onwijs veel zin heb in slechte dingen. Meestal geef ik daar ook aan toe...Niet handig natuurlijk..moet wel ff goed op gaan letten, anders word ik tonnetje rond en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Vanmorgen op de weegschaal staan en ben bijna 6 kilo aangekomen. Ik vind dat best veel eigenlijk. Het meeste kom je natuurlijk aan in de 2e helft van de zwangerschap. Dan word het ook nog zomer en dann houd ik normaal al vrij vaak vocht vast. Maar is dat voor nu veel? Mijn startgewicht was 100+(niet boven de 110). Ik ben er best onzeker over. Je gaat nu trouwens wel steeds meer buikje zien. Met name aan het einde van de dag:)

8. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    Ik probeer de trek in slechte dingen zo veel mogelijk te onderdrukken met veel fruit en crackers, haha! Ben nu 5 kg aangekomen en zit op 74.0...

Momenteel in de wachtkamer voor de 20 weken echo... zenuwachtig!!

9. kokjes

kokjes Bekend lid

14 sep 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
    Succes!!!

10. Lieflieff

Lieflieff Actief lid

2 nov 2016
    276
    66
    28
    NULL
    NULL
    Het weekend weg had ik flink gesnoept en toen ik zondagavond op de weegschaal ging staan was ik best wel zwaarder maar ik weeg me altijd smorgens dus vandaag weer gewogen en nu ben ik ongeveer 2kg erbij vanaf startgewicht.
    Succes romantic!

11. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    Goed gekeurd! Volgens de gyn heeft de baby het erg goed in mijn buik haha, ze is weer 2 dagen vooruit gezet! Lekker veel aan het trappelen en we hebben 6 plaatjes meegekregen, waarvan 3 in 3D, zo lief van d'r! Ze liet ook in 3D zien hoe ze met d'r handjes aan het spelen was en d'r voetjes aan het strekken was..

Ohh ... nog maximaal 22 weken wachten.. 😍

12. Lieflieff

Lieflieff Actief lid

2 nov 2016
    276
    66
    28
    NULL
    NULL
    Vind ik leuk :D

13. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Fijn Romantic! Gelukkig tot nu toe allemaal goede 20 weken echo's. :)

Scooter, ik heb ook ontzettend veel honger en lekkere trek. Bij mij gaat t ook best hard met de kilo's. t Zijn er nu bijna 5. Vind het ook heel moeilijk om me in te houden. Ik probeer nu qua drinken echt alleen water te doen (drink toch al geen koffie of thee) en probeer ook steeds veel fruit in huis te halen. Maar merk ook echt dat die ongezonde dingen trekken. :(

14. Prj

Prj Niet meer actief

Zo fijn romantic.

Ik ben zo benieuwd naar onze 20 weken echo. Benieuwd of deze net zo ver voor loopt qua groei als de andere 3. Indien dat het geval is vanaf wk 26 elke 3 weken groeiecho en bij 26 en 34 weken suikertest en waarschijnlijk inleiden als hij/zij niet uit zichzelf vroeg komt.

We gaan het zien. Maak me er eigenlijk niet druk om. Ze komen er toch wel uit op welke manier dan ook ;) en ben wat dat betreft heel wat gewend ;)

15. Prj

Prj Niet meer actief

Oh en hier trekken de ongezonde dingen ook. Denk dat er nu een kg of 5 aan zit. Gelukkig ben ik nog veel in beweging.

Moet wel op gaan letten ivm de grootte van mijn kinderen ook al heb ik nooit suiker gehad.

Drinken is hier wel water of thee trouwens dus dat is op zich prima

16. WishfulDreaming

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Is dat eigenlijk een probleem, als ze voorlopen op groei?

Onze baby liep tijdens de laatste echo (16w) al meer dan 10 dagen voor op groei, maar de verwachte bevallingsdatum hebben ze ongewijzigd gelaten. Die staat nog steeds op 4 juli (-7d voor geplande keizersnede)

Ik ben benieuwd, hopelijk is ook alles met mijn baby in orde. Ik ben wel zenuwachtig... Volgende week vrijdag is 't zo ver!

17. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Nee volgens mij niet hoor. Was je zoontje ook een grote baby? Als ze haar echt te groot vinden bij de 20 weken echo zullen ze de groei misschien wat meer in de gaten gaan houden dmv groeiecho's. Je kunt er ook niet zoveel aan doen he dat je kindje zo hard groeit.

18. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    Ik moet wel een suikertest gaan doen (maar dat moest ik al) met 24-25 weken

19. Prj

Prj Niet meer actief

Normaal gesproken passen ze de uitgerekende datum niet meer aan na de termijnecho omdat kindjes vanaf die periode niet meer op hetzelfde tempo groeien.

In principe zijn grote kinderen niet erg je doet er ook niet zo veel aan. Het kan alleen verstandig zijn om je niet over tijd te laten lopen want bevallen is natuurlijk lastiger.

20. WishfulDreaming

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Die was niet zo heel groot (51cm) maar wel zwaar (3,9kg) en 2 weken vroeger gehaald :)

De groei wordt sowieso goed opgevolgd, we hebben al wel even in't ootje dat ze goed doorgroeit. Och, we zien wel. Moest ze echt reusachtig groot blijven/worden, zullen ze haar ook wel eerder halen, denk ik :p

Deel Deze Pagina