Ik heb een uitgebreide suikertest. De eerste op 24w, de volgende op 28w. De eerste is de 'gewone' De laatste is met meer vloeistof en 's ochtends op nuchtere maag.
Best maf, bij ons zei de verloskundige dat ze de datum niet mocht aanpassen omdat t ivf was... Ben ook zooo benieuwd naar volgende week! Hoop inderdaad dat alles goed is!
Hier zetten ze een datum op en die wijzigt nooit. Pas als je in je laatste maand bent en het kan erop wijzen dat je een zwaar kindje hebt zouden ze iets doen. Maar niet systematisch. Hier ben ik nu 1 of 2 kilo bij. Eigenlijk 2x niets, want voel me prima. Mijn vorige zwangerschappen ben ik 23 en 20 kilo bijgekomen, ik ben ook geen al te magere, dus ben ik tevreden met hoe het nu loopt. Tegen dat het warmer wordt buiten zal ik ook meer vocht ophouden, dus zoiezo denk ik dat alles nog mogelijk is hier qua gewicht. Hoe minder hoe beter. Ik voel de baby goed bewegen en heb regelmatig harde buiken, maar heb er verder geen last van. Hier kijken we uit naar Valentijnsdag! 20 weken echo!
Ik heb rond de 27e week een suikertest ivm mijn hoge bmi (gestart op net iets meer dan 33). Test met een drankje. Schijnt vrij vies te zijn, maar alles voor de kleine dus we gaan er maar positief in
Ik was trouwens op zoek naar een goede panty en legging. Een legging sowieso omdat de mijne nu echt niet meer fijn zitten. Een panty voor de bruiloft van een hele goede vriendin morgen. Had beide van noppies besteld. Meestal zijn die maten helemaal niet goed (ik ben lang en breed, daar zijn ze meestal niet op berekend), maar tot mijn grote verbazing en vreugde passen beide supergoed!! Ben echt blij en opgelucht. Nu hoef ik me morgen geen zorgen te maken of de panty wel goed blijft zitten
♡♡♡ zwanger ♡♡♡ 1 juli Nunas - 33 jaar - 2e kindje♡ JONGEN ♡ Sunflower - 29 jaar - 1e kindje ♡♡ 2 juli eerstekindje12 - 30 jaar - 3e kindje ♡ MEISJE ♡ Johanna18 - 29 jaar - 3e kindje ♡ VERRASSING ♡ 3 juli Romantic - 28 jaar - 2e kindje ♡ MEISJE ♡ Smitje - 35 jaar - 2e kindje ♡♡ Lalalaura - 28 en 30 jaar - 1e kindje ♡ JONGEN ♡ scooter - 33 jaar - 1e kindje ♡ VERRASSING ♡ 4 juli ilonavanh90 - 26 jaar - 2e kindje ♡♡ Crossedfingers - 37 jaar - 1e kindje ♡♡ WishfulDreaming - 31 jaar - 2e kindje ♡ MEISJE ♡ Lovefennie - 25 jaar - 2e kindje ♡ JONGEN ♡ 7 juli kokjes - 25 jaar - 2e kindje ♡ MEISJE ♡ Pancake - 35 jaar - 1e kindje ♡♡ Prj - 32 jaar - 4e kindje ♡ VERRASSING ♡ 8 juli Tante lien - 25 jaar - 1e kindje ♡♡ Mysa - ?? jaar - 2e kindje ♡♡ 10 juli SkyAngel - ?? Jaar - 2e kindje ♡ JONGEN ♡ 11 juli JSLN - 26 jaar - 1e kindje ♡♡ Lieflieff - 27 jaar - 1e kindje ♡ JONGEN ♡ Butterflypassion - 27 jaar - 1e kindje ♡♡ 12 juli Humava - 31 jaar - 3e kindje ♡♡ 15 juli LiezlSe - 24 jaar - 1e kindje ♡♡ totaal: 23 ♡ 5 Jongens | ♡ 4 Meisjes | ♡ 3 verrassingen ⭐️ ⭐️ ⭐️ sterretjes ⭐️ ⭐️ ⭐️ 1548, meijtje, Toutepetite ♡ Bubbels84 ♡- 4 januari 2016 ♡ afspraken ♡ februari 10 februari - Prj - controle 13 februari - kokjes - 20 weken echo 14 februari - eerstekindje12 - 20 weken echo 15 februari - Nunas -21 weken echo 15 februari - butterflypassion - 20 weken echo 16 februari - Lalalaura - 20 weken echo 17 febrauri - WishfulDreaming - echo (20w) 17 februari - Prj - 20 weken echo 20 februari - kokjes - controle VK 22 februari - skyangel - 20 weken echo 22 februari - lieflieff - 20 weken echo 22 februari - scooter - controle vk maart 13 maart - WishfulDreaming - controle (24w) 15 maart - Nunas - controle 21 maart - WishfulDreaming - Suikertest deel 1 april 5 april - WishfulDreaming - Suikertest deel 2 12 april -Wishfuldreaming - controle gyn (28w) 18 april -Nunas - controle + suikertest 27april - Wishfuldreaming - controle gyn (31w echo) mei 08 mei - Nunas - controle 29 mei - Nunas - controle + streptokokkenwisser juni 12 juni - Nunas - controle 26 juni - Nunas - controle 26 juni - WishfulDreaming - geplande keizersnede juli 03 juli - Nunas - afspraak inleiden
hooi, ik was de lijst aan het bijwerken en bij jou naam staat nog niet veel informatie, en dat hoeft natuurlijk ook niet maar als je dat wel wilt laat maar weten. veel plezier morgen op de bruiloft!!!
Oja...ik vergeet dat steeds. Ik ben 33 jaar, 1e kindje, geslacht is een verrassing 22 feb weer controle bij de verloskundige
Gister toch nog even snel een echo gehad. Gelukkig zag alles er goed uit. 22e mag ik voor m'n 20 weken echo
Vanochtend weer controle gehad. Vandaag exact 19 weken en weer helemaal goed gekeurd. Blijft wel een draakje want ook deze keer moest de vk weer goed zoeken naar het hartje. Ver weg was het goed te horen maar echt goed vinden was lastig maar uiteindelijk gelukt. Schoppen tegen de dopler kon die draak wel. Nu nog een week wachten en dan de 20 weken echo. Echt toeval dat ik die met exact 20 weken heb Daarna 10 maart weer controle
Ja vanwege veel harde buiken en vochtverlies. Gelukkig niks aan de hand, maar moet wel rustig aan doen
Duidelijke echo! Gelukkig was alles goed. 25x Gratis babydozen en zwangerschapsboxen - Babystraatje.nl Misschien zit er nog wat leuke bij er staan ook pakketten in België op.