Fijn lalalaura! Dankjewel kokjes voor het aanpassen van de lijst ☺ Scooter leuk he de kleine voelen? Ik voel het al even, maar sinds een week echt duidelijk en weet ik zeker: ja het is de baby 😁 Wij gaan flesvoeding geven. Is ook al besproken met de gyn in het ziekenhuis. Gister ook besproken dat ik na de bevalling 2 tabletjes krijg om stuwing tegen te gaan. Kwam hij zelf mee. Ik ben erg blij dat hier in het ziekenhuis mijn keuze zo goed gerespecteerd wordt en er niet bij elke controle weer naar gevraagd wordt hoe/wat/waarom.
Mooi hoor Lalalaura! Dat snap ik scooter en WishfulDreaming. Kolven is al zwaar, laat staan als je het ergens anders tussendoor moet doen.
Butterflypassion: dat geeft toch niet. Je moet doen waar jij helemaal achter staat en als dat kv is is dat toch ook prima! Wel heel fijn dat het ziekenhuis ook achter jou staat. Bij mij begonnen ze gelijk weer over bv en dat ze het dan heel anders zouden aanpakken etc... Ik laat het gewoon op me afkomen en besluit het pas op het laatste moment.
Vooral je niet gek laten maken want voor sommigen is kv totaal uit de boze ook al gaan ze ten onder door bv. Doen wat jij zelf wil en vooral niet luisteren naar andere. Wat goed zeg al deze goede echo's! Ik voel ons meisje supergoed, ben heel blij
Ja weer een goede echo. Wij zijn morgenochtend half 11 aan de beurt. Mijn gevoel is goed, ik voel de baby ontzettend goed. Hopelijk is het dan ook goed. Merk wel dat ik er nu met de 4e nuchterder naar kijk. Of alles goed is is spannend maar verder weet ik natuurlijk precies hoe het gaat en dat brengt me veel rust.
Succes morgen! Bij onze eerste heb ik een cursus avond borstvoeding gehad maar ook daarna er helemaal blanco ingegaan. Eerst die eerste week doorkomen. Toen 1 maand als doel. En daarna 3 maanden en zo ineens een halfjaar volgehouden. Even de gedachte gehad om.door te voeden maar toen bij 7 maanden beet mijn zoontje zo hard dat ik abrupt gestopt ben. En nu ga ik er precies hetzelfde in. Je weet nooit hoe het gaat en zeker met nog z'n kleintje rond kruipen/lopen.
Ik laat me ook zeker niet gek maken hoor. Wat ik ook kies, het zal mijn bewuste keuze zijn. Ik ga zoiezo ook wel weer naar een bv cursus. Ik hou mijn opties voor nu lekker open. Knap hoor kokjes. Ik had bij mijn dochter ook minimaal een half jaar bv willen geven, alleen is dat anders gelopen helaas. De kleine knul in m'n buik is ook al echt een stuiterbal. Alleen vind hij het heerlijk om laag in m'n buik te zitten😂
Ik merkte dat ik tijdens mijn zwangerschap van mijn 1e dochter een soort aversie tegen bv had. Ik zag borsten voornamelijk als iets sexueels. Net na mijn keizersnede op de uitslaapkamer vroeg de verpleegkundige die daar werkte, of ik borstvoeding wilde geven. Zo stoned als ik toen nog was, zei ik dat ik het aanleggen wel wilde proberen. Ze legde mijn dochter aan en vanaf dat moment dronk ze direct (productie had ik al een aantal weken/maanden) en is het 3 weken moeiteloos gegaan. Daarna stopte mijn productie ineens. We waren al aan het bijvoeden omdat ze afviel, dus zijn toen gelijk helemaal overgestapt. Ik droeg 3 dagen een hele strakke bh tegen de stuwing en toen was het klaar.. Ik wil nu weer proberen, ik sta er nu 'beter' in voor mijn bevalling!
Hersenhelften in orde, hartje in orde, geen hazenlip, geen openrugje, geen klopvoetjes, twee niertjes, longen perfect, oogjes staan goed, 10 vingers, 10 tenen, zuigreflex (duimeke lots aan het doen), 355 gram en 22cm groot. Perfect gemiddeld kind nu. Maar één probleem tijdens de echo: zo verschrikkelijk actief dat alles moeilijker was en langer duurde dan voorzien. Actiever dan grote broer??! 😮😝
Mooi WishfulDreaming! Fijn dat alles goed is! En een langere echo dan gepland is lekker lang kijken naar de kleine😊😉
We gaan als geboortjekaartje een memoryspel maken Op een kaartje de naam, op een kaartje het gewicht en tijd... Op een ander kaartje weer een tekening van ons als gezinnetje etc.. Het eerste conceptkaartje is af (Op alle achterkanten komt het wolkje met de roepnaam)
Leuk ideetje! Bij mijn zoontje I. hadden we zo'n concept kaartje met een vliegtuigticket. Deze keer gaan we het anders doen denk ik
Hier ook een goede echo. Baby helemaal in orde. We moesten wel door naar ziekenhuis want ze mat een verkorte baarmoederhals, bleek in ziekenhuis gelukkig een meetfout en dus loos alarm. Daarna heerlijk wezen lunchen en geshopt. Eerste pakje gekocht. Grote genieten gaat beginnen
Wauw wat een hoop foto's!! Super fijn Prj!! Ik ga woensdag op de 9 maandenbeurs even kijken naar een geboortekaartje. Ben namelijk daarmee echt niet creatief.
Fijn weer een goede echo! Kaartjes zijn we nog niet echt mee bezig. Hier ook de kleine vooral onderin! Ik word nu snachts een aantal keer wakker terwijl er niks is. Misschien wakker geschopt? Slaap dan ook meteen weer verder gelukkig!
T is ook nog vroeg voor kaartjes, maar omdat we hem zelf maken willen we er een beetje op tijd aan beginnen...