Mooie buiken hoor meiden! Ik zal vanavond die van mij ook even online gooien 😉 Gisteren ben ik naar de negenmaandenbeurs geweest, was erg leuk! Butterflypassion, ik heb een aantal leuke aanbiedingen gekocht: 2 grote swaddle doeken roze/wit van Little Indians 3 wieglakens van Cottonbaby (wit, roze en roze met witte stipjes) Kleine houten knijpers in pasteltintjes van olifantjes en eendjes (9 stuks) Zak koetjesrepen... 😇 Voorleesboekje voor mijn dochter Verder lekker samen een Latte gehaald met gevulde koek en patatje tussen de middag 😎 Nadeel is alleen dat ik dus echt teveel heb gedaan, gisteravond bleef bijna de hele avond m'n buik hard en soms ook pijnlijk, al was dochterlief super beweeglijk! Maar ook vandaag gaat het moeizaam.. ik heb voor komende donderdag een gesprek gepland met mijn leidinggevende om mijn diensten in te gaan korten van 8 uur naar 6 uur. Hopelijk dan minder harde buiken..
Jee wat een buiken zeg! Die zijn onderhand 2 of 3x zo groot als de mijne! 😳 Veel plezier lalalaura! Romantic lekker geshopt! Ik had gisteren (dag er na) ook nog wel last van mijn buik en rug. Ik weet niet of dat harde buiken waren, ik denk van niet maar ik weet niet hoe dat voelt Kennen jullie de site aliExpres? Oef heb hem pas ontdekt en al 2 setjes kleren en een paar schoentjes gekocht! 😬 Maar het is zo leuk allemaal en zo goedkoop!
Nog meer meiden last van menstruatie krampen. Pffff hoop dat hij een groei spurt heeft, maar voelt niet echt fijn. Wel is hij heel actief.
De kinderwagen en maxicosi zijn binnen. Helemaal blij mee Kids ook net op tijd opgeknapt dus allemaal naar school/psz en ik even een ochtend voor mezelf. Heerlijk na zo'n week zorgen
Wauw mooie buiken allemaal dames! Groot, klein, en allemaal zo bijzonder. Leuk om alle buiken van rond dezelfde termijn te zien 😊 Leuk dat je geslaagd bent op de negen maanden beurs romantic, altijd leuk baby shoppen! Hier geen pijntjes gelukkig. Baby is ook nog aardig rustig. Ik zou haar graag elke dag gewoon voelen, zou me een hoop gerust stellen. Mijn stiefdochter en ik hebben deze week een weekje samen. Tien jaar is ze, super gezellig. Ze wilt héél graag naar de prenatal om baby inkopen te doen. Ik wacht eigenlijk liever tot de mama mazzel dagen denk ik.. vanwege de kortingen natuurlijk. En toch twijfel ik. Zal dan niet al alles uitverkocht zijn? We willen vooral voor kleertjes/ dekentjes / aankleedkussen(hoezen)... wat zouden jullie doen??
Nee het is nog niet binnen, duurt idd ff! Meestal zo 3a3 weken Goh wat een buiken zeg!! Groot maar mooi Butterflypassion; kan je niet wat dingetjes kopen al die toch al goedkoop zijn of niet afgeprijsd gaan worden? Is toch leuk met die grote meid! Wanneer zijn die mamamazzeldagen?
Zo ik heb ook weer ff tijd om te reageren. Ben echt zo moe steeds. Lees nog wel mee hoor. Ben nu al 2 uur wakker omdat de kleine hier om 2 uur besloot dat t ochtend was... klaarwakker! En ik dus ook. Nu wachten tot ze moegespeeld is en hopelijk nog n paar uurtjes gaat slapen. Wat een mooie buiken al. Romantic die van mij is ook al zo groot. Vind t zelf ook echt hard gaan. Butterfly kun je haar niet gewoon wat uit laten kiezen dit keer? Daarna lekker ergens wat gaan eten/drinken en alle andere dingen lekker tijdens de mazzeldagen aanschaffen. Wel leuk dat ze zo betrokken is!
Ik ben moe *kruipt terug in de zetel* Ik beloof morgen of overmorgen nog wel even te reageren op iedereen hier
Hierbij mijn buik van vandaag! Blijf me echt verbazen over de verschillen hier! Ik speel badminton en gisteren vroegen ze daar hoe lang ik nog wil spelen. Ik zei zolang als het gaat en voor nu gaat het ook echt nog prima! Alleen het plotselinge reiken gaat niet zo fijn meer maar voor de rest speel ik nog lekker dus blijf ik dat ook doen
Ja die verschillen zijn wel echt heel groot.... ofja die van mij is dus wel echt de grootste..... weet je ik kan er echt nog niet van genieten helaas. Ik ben nog steeds bang dat mensen denken dat ik weer veel kg ben aangekomen... Ik was ooit nog zwaarder als nu maar dan zonder baby. Ik vind namelijk zelf dat mijn buik niet echt een zwangerschapsbuik is....... Sorry dames even een klaagberichtje..... die buikjes van jullie zijn wel zo schattig!!
Kokjes, begrijp je heel goed. Mijn vrouw had ook al wat overgewicht en is erg onzeker over hoe ze eruit ziet. Ik vind haar prachtig ❤
Nou kokjes ik vind het echt een ronde zwangerschapsbuik hoor! Als je echt zou aankomen van eten zou je toch overal veel dikker moeten worden? Iedereen is mooi op zijn eigen manier! Het kan ook maar zo zijn dat degene met meer buik nu juist even stil staan en degene met een kleinere buik een groeispurt krijgen. Morgen weer controle bij de verloskundige.
Inderdaad Kokjes! Lieflief heeft een heel goed punt kokjes! Heel veel succes en plezier morgen lieflief!
Vind t op de foto wel echt een zwangerschapsbuik hoor Kokjes! Mooi rond! Ik heb zelf een hele diepliggende navel waardoor ik rond mn navel altijd een platte plek houd (klinkt een beetje vaag) dus mijn buik wordt nooit zo rond. En wie weet gaat de groei straks wel een stuk langzamer weer, t gaat altijd met vlagen he?!