Buiken zijn altijd bij iedereen heel verschillend. Bij mij liggen de ukken elke keer heel diep tegen mijn rug aan, mede door een gekantelde baarmoeder. Daardoor een relatief kleine buik ondanks veel vruchtwater en grote kinderen. Echter hierdoor wel veel rug en bekkenklachten. Vandaag heel veel harde buiken en krampen in de.rug. Urine is getest op blaasontsteking maar gelukkig schoon. Ik moet dus ook echt rustiger aan gaan doen. Wel lastig met nog 3 kids die toch ook naar school/psz/gym moeten en een huishouden.
Haha zo grappig bij een eerste zwangerschap ben je precies superblij eindelijk een buikje te zien en bij een tweede zwangerschap eerder van Oh nee ik ben precies al veel te bol!! Wat kunnen we allemaal zalig klagen en zagen Hihi het is gepermitteerd! Maar elk lijf is anders dus kleine of grote buik, laten we er maar gewoon van genieten!
Het ligt denk ik ook aan de grootte van het kindje e.d. Mijn kindje blijkt op P75 te zitten.. en mijn oudste was met deze tijd op P61.. dus dat het nu sneller gaat klopt wel.. hihi 😊
Hoi dames, Ik ben Nijntje, 31 jaar en mama van een dochter van bijna 2 jaar. Op 5 juli ben ik uitgerekend van ons 2e kindje. Het geslacht is een verrassing voor ons. Ik lees al vanaf het begin met jullie mee maar nu ik vervroegd met verlof ben gegaan zou ik het erg leuk vinden om met jullie mee te schrijven. Mag dat?
Van mij wel! Met de controle was alles goed ik moet met 27 weken bloedprikken omdat mijn bloedgroep negatief is. En als de baby dan positief heeft dan kan mijn lichaam dat bloed afstoten als ware. Dus als dat zo is moet ik een spuit met 30 weken en dan net na de bevalling weer een.
Hoi dames, even een vraagje tussendoor. Hebben jullie ook zo'n pijnlijke tepels de laatste week? Argh!
Welkom nijntje!! Nee Nunas nog geen last van. Wel ben ik extra allert op vervroegd lacteren...... was vorig jaar ook al heel vroeg. Misschien zijn die pijnlijke tegels daar een voorbode van.
♡♡♡ zwanger ♡♡♡ 1 juli Nunas - 33 jaar - 2e kindje♡ JONGEN ♡ 2 juli eerstekindje12 - 30 jaar - 3e kindje ♡ MEISJE ♡ Johanna18 - 29 jaar - 3e kindje ♡ VERRASSING ♡ 3 juli Romantic - 28 jaar - 2e kindje ♡ MEISJE ♡ Lalalaura - 28 en 30 jaar - 1e kindje ♡ JONGEN ♡ scooter - 33 jaar - 1e kindje ♡ VERRASSING ♡ 4 juli WishfulDreaming - 31 jaar - 2e kindje ♡ MEISJE ♡ Lovefennie - 25 jaar - 2e kindje ♡ JONGEN ♡ 5 juli Nijntje2015 - 31 jaar - 2e kindje ♡ VERRASSING ♡ 7 juli kokjes - 25 jaar - 2e kindje ♡ MEISJE ♡ Prj - 32 jaar - 4e kindje ♡ VERRASSING ♡ 10 juli SkyAngel - ?? Jaar - 2e kindje ♡ JONGEN ♡ 11 juli Lieflieff - 27 jaar - 1e kindje ♡ JONGEN ♡ Butterflypassion - 27 jaar - 1e kindje ♡ MEISJE ♡ totaal: 14 ♡ 5 Jongens | ♡ 5 Meisjes | ♡ 4 verrassingen ⭐️ ⭐️ ⭐️ sterretjes ⭐️ ⭐️ ⭐️ 1548, meijtje, Toutepetite ♡ Bubbels84 ♡- 4 januari 2016 ♡ afspraken ♡ maart 10 maart - prj - controle 13 maart - WishfulDreaming - controle (24w) 15 maart - Nunas - controle 20 maart - kokjes - controle vk 21 maart - WishfulDreaming - Suikertest deel 1 april 5 april - WishfulDreaming - Suikertest deel 2 12 april -Wishfuldreaming - controle gyn (28w) 18 april -Nunas - controle + suikertest 19 april - kokjes - 2/3/4 d pret echo 27april - Wishfuldreaming - controle gyn (31w echo) mei 08 mei - Nunas - controle 29 mei - Nunas - controle + streptokokkenwisser juni 12 juni - Nunas - controle 26 juni - Nunas - controle 26 juni - WishfulDreaming - geplande keizersnede juli 03 juli - Nunas - afspraak inleiden
Ja hoor, welkom Nijntje! Ik heb de lijst alvast geupdate. Als je wil mag je steeds quoten en aanpassen (afsprakendata)
Even vraagje (vooral aan de Belgen, geen idee hoe het met Nederland zit): Die vaccinatie tegen kinkhoest, gaan jullie die nemen? Zo ja, wanneer?
Ik heb die nog ik 2014 gehad en was volgens huisarts niet echt nodig te herhalen. Maar ik vraag er volgende keer naar bij de gyn. Ik ben vorige keer ook tijdens de zwangerschap nog eens gevaccineerd zodat de baby ook mee van het vaccin kon genieten. Dus in dat geval denk ik toch dat je dat opnieuw zou moeten krijgen? Geen idee. Amai vanmorgen na mijn pistoleke ineens naar wc moeten hollen en moeten overgeven... vanwaar kwam dat nou? Al zo lang niet meer misselijk en voelde me ook niet slecht ofzo. Gek 😕
Is dat op x-aantal maanden zwangerschap? Ik heb nog geen enkele vaccinatie gehad. Ook de griepvaccinatie niet, aangezien ik toen 3x na elkaar ziek geweest ben (en als je verzwakt bent, mag je die niet krijgen, en nu is 't de moeite niet meer )
Gezellig dat ik mee mag kletsen Wij gaan vanavond een weekje naar de zon toe dus ben weer even offline! Alvast fijn weekend!
♡♡♡ zwanger ♡♡♡ 1 juli Nunas - 33 jaar - 2e kindje♡ JONGEN ♡ 2 juli eerstekindje12 - 30 jaar - 3e kindje ♡ MEISJE ♡ Johanna18 - 29 jaar - 3e kindje ♡ VERRASSING ♡ 3 juli Romantic - 28 jaar - 2e kindje ♡ MEISJE ♡ Lalalaura - 28 en 30 jaar - 1e kindje ♡ JONGEN ♡ scooter - 33 jaar - 1e kindje ♡ VERRASSING ♡ 4 juli WishfulDreaming - 31 jaar - 2e kindje ♡ MEISJE ♡ Lovefennie - 25 jaar - 2e kindje ♡ JONGEN ♡ 5 juli Nijntje2015 - 31 jaar - 2e kindje ♡ VERRASSING ♡ 7 juli kokjes - 25 jaar - 2e kindje ♡ MEISJE ♡ Prj - 32 jaar - 4e kindje ♡ VERRASSING ♡ 10 juli SkyAngel - ?? Jaar - 2e kindje ♡ JONGEN ♡ 11 juli Lieflieff - 27 jaar - 1e kindje ♡ JONGEN ♡ Butterflypassion - 27 jaar - 1e kindje ♡ MEISJE ♡ totaal: 14 ♡ 5 Jongens | ♡ 5 Meisjes | ♡ 4 verrassingen ⭐️ ⭐️ ⭐️ sterretjes ⭐️ ⭐️ ⭐️ 1548, meijtje, Toutepetite ♡ Bubbels84 ♡- 4 januari 2016 ♡ afspraken ♡ maart 7 maart - lalalaura - controle verloskundige 10 maart - prj - controle 13 maart - WishfulDreaming - controle (24w) 15 maart - Nunas - controle 20 maart - kokjes - controle vk 21 maart - WishfulDreaming - Suikertest deel 1 april 3 april - lalalaura - 4d pretecho 5 april - WishfulDreaming - Suikertest deel 2 12 april -Wishfuldreaming - controle gyn (28w) 18 april -Nunas - controle + suikertest 19 april - kokjes - 2/3/4 d pret echo 27april - Wishfuldreaming - controle gyn (31w echo) mei 08 mei - Nunas - controle 29 mei - Nunas - controle + streptokokkenwisser juni 12 juni - Nunas - controle 26 juni - Nunas- controle 26 juni - WishfulDreaming - geplande keizersnede juli 03 juli - Nunas - afspraak inleiden