Vandaag grote dag, getting marrief!! Wel misselijk, al 2 dagen.... Kinkhoest vaccin, kga dat nu wel doen denk ik. Bij vorige zwangerschappen nooit gedaan eigenlijk. Best tussen week 28 en week 32. Duimen op mooi weer! Ik woon in het westen van Belgie en het is wisselvallig.... weten we daar niet veel mee he.
Ta-dam-ta-dam!! Heel veel plezier, liefde en mooi weer gewenst! Krijgen we een foto te zien? 😇
Fijne dag vandaag eerstekindje!!! ❤❤❤❤❤👰🎉💒
He dames! Nou vandaag heb ik jullie advies opgevolgd. Met mams en stiefdochter naar de prenatal geweest en een paar leuke rompertjes en een super schattig roze vestje gekocht. Grote zus was helemaal blij en trots 😊 nog een trankini (zo heet dat toch??) gepast omdat mn borsten uit allebei mn bikinis geknald zijn.. ik had een bikini die voor mijn niet-zwangere lichaam te groot was, maar een paar weken geleden zat hij als gegoten. Van de week ging ik met de kinderen zwemmen maar aijaijai.... mn borsten kwamen aan de zijkant er een beetje te veel uit 😂 ik heb nog nooit grote borsten gehad dus is wel even wennen voor mij hoor! Maar goed de trankini... helaas.. kleinste maat zat bij mn borsten super mooi, maar op mn rug thv mn borsten te los en het broekje was véél te groot.
Leuk butterfly! Die van mij zijn ook groter dan ooit! Hahaha. Inderdaad even wennen.... ik wil eigenlijk geen nieuwe bikini kopen maar dat ligt eraan hoe warm het voor juli zal zijn. Wij zijn net bij familie geweest en we mogen van hun zomaar een ledikantje en commode krijgen. Echt heel mooi ziet het eruit maar ik vraag me af of we dan wel opslag ruimte genoeg hebben zonder kast? Iemand ervaring mee?
Hey hoi, de trouwdag was super! In de namiddag was het droog en konden de kinderen buiten spelen. Mijn dochter is wel geveld, 39-40° koorts, maandag naar de huisarts ermee. Dinsdag vertrekken we op vakantie (Center Parcs) dus hopelijk tegen dan iets beter of tenminste een goede behandeling. Een buikfoto is er momenteel nog niet. Maar ik zet er wel gauw een op. In tegenstelling tot mijn andere zwangerschappen kun je nog niet schatten hoe ver ik ben . Bijna 23 weekjes!! Kvoel me wel goed, wel moe, maar goed. Op 15 maart nieuwe controle bij de gyneacoloog! Groetjes!!!
Van harte gefeliciteerd met je huwelijk eerstekindje! Fijne vakantie alvast, hopelijk is je dochter dan weer opgeknapt. Lieflieff, voor het eerste jaar lukt het vaak wel met alleen een commode, maar t hangt er wel een beetje vanaf of je van plan bent je zoontje vaak een blouse aan te trekken. De meeste andere dingen kun je opvouwen en in de commode leggen. En evt een rekje boven de commode om nog wat dingen aan te hangen.
Gefeliciteerd eerstekindje!!! Fotootje van het kleed? 😉 Lieflieff ik heb voor ons zoontje enkel lades gehad. Praktisch en nooit echt hangruimte gemist. Die paar hemdjes plooi ik wel. Misschien met meidenjurkjes wél handig. Ik ben sinds enkele dagen geveld Door de griep... Nee had geen vaccinatie gehaald. Dom. Neem nu wel paracetamol om de koorts tegen te gaan. Mag van de huisarts. Slaap nu superslecht want hoofd weegt een ton. Iemand goede tips voor producten die toegelaten zijn tijdens de zwangerschap voor een vastzittend neus? Ik denk als ik dat opgelost krijg dat men hoofdpijn en keelpijn ook minder zal worden. 1 lichtpuntje; nu ik zo lamlendig aan bed gekluisterd ben en bijna niets anders doe dan proberen te slapen of althans rusten zijn de bekkenproblemen wel veel minder...
Kleed?? Nope dat heb ik niet 😃..Ondertussen zit ik al 2i bij de huisarts met mijn dochter. Bandenpijn alom hier... maar ja het hoort erbij..allee knap lastig vind ik. En ik vind het ook per zwangerschap zwaarder. Oh nunas ik had een vaccin genomen net voor de echte griepdoorbraak. Het was nipt. Maar hier zijn het vooral de kids die ziek zijn . Hopelijk gauw beterschap!
In december/januari heb ik 3x een zware verkoudheid gehad, en wat mij daar vooral hielp was een wisseldouche! Koud water, en dan kan je wat snot lossnuiten, dan warm water, dan krijg je wat lucht, dan terug koud water, warm water,... Tot het los is Hielp véél beter dan dampen boven een kom. En de vickx inhaler (in je neus stoppen en eens snuiven) voor het slapengaan, hielp ook prima.
Gatsie wat vervelend! Beterschap Nunas! Hier was mijn man vorige week ineens ziek, 2 dagen alleen maar slapen en in bed. Diarree, spugen.. maar zo snel als dat het ineens kwam was het ook weer snel over. Dochter en ik waren al aan de beurt geweest gelukkig 😉
WishfulDreaming, die vickx inhaler, mag dat tijdens zwangerschap? ! Zou Cool zijn. Heb van de apotheek neusspray gekregen "Kamillosan Ocean". Maar veel meer dan zout water is dat niet.
vervelend zeg al die zieken. Ik ben tot nu toe deze winter gelukkig gespaard gebleven. Ik ben zo'n uitzondering waarbij de weerstand tijdens de zwangerschap groter is dan gewoonlijk. Manlief heeft ook nergens last van. De kinderen daarentegen Ik lees hier ook vaak dat de zwangerschappen per kind zwaarder worden. Voor mij was de 2e zwangerschap het zwaarste. De derde ging stukken beter en deze vierde is tot nu toe echt een verademing. Maar ben pas 22,5 week onderweg. We hebben nog even te gaan