Ik had afgelopen dagen/week ook last van obstipatie. Dat samen met puistjes en wat grotere borsten maakte me al aan het twijfelen!
Niet druk maken, zie hieronder: Zwangerschapsduur Hoeveelheid IU/l Niet zwanger Minder dan 5 3 weken 5 50 4 weken 5 426 5 weken 18 7,340 6 weken 1,080 56,500 7-8 weken 7,650 229,000 9-12 weken 25,700 288,000 13-16 weken 13,300 254,000 17-24 weken 4,060 165,400 25-40 weken 3,640 117,000
Fijn dat het zo gezellig, leuk en mooi weer is in Praag! Vervelend dat je zo misselijk bent maar cola helpt goed inderdaad. Helpt ook goed tegen maagzuur!
Fjoew. Op 28/10 was ik sowieso nog maar 4w+x, zeker geen 5w. Ik hoop dat er bij mij dinsdag iets te zien gaat zijn. Ik ben best bang. De laatste twee keer dat ik zwanger was, werd de miskraam/bbz ontdekt met echo. Ik kijk er niet zo naar uit. Het voelt eerder als ''het uur van de waarheid''
WishfulDreaming, ben je zeker van je ovulatie? Ik had een ovulatie knaltest op 8 oktober. Misschien ben je ook iets later? Of het kan gewoon ook zijn dat je iets langzamer hcg aanmaakt maar dat is ook heel normaal. Je waardes zijn netjes verdubbeld en dat is wat telt en je hebt lekker last van duidelijke kwaaltjes! Bij mij wordt nu normaal geen hcg meer bepaald. Ik duim voor jou voor de echo dinsdag! Zal qua timing misschien ook nog kantje boordje zijn voor hartactiviteit maar ik hoop mee voor jou dat er al wat te zien valt! En ook zonder zichtbare hartactiviteit kan de gyn je al wat gerust stellen hoor. Als ze zien dat de afmetingen vruchtzakje etc volgens termijn zijn.
Hier sinds 4 weken en 3 dagen diarree ipv obstipatie.. 😳 Ben nu 5 weken en 2 dagen.... Verder meer honger, meer moe, opgeblazen buik en gevoeligere borsten en grotere + donkere tepels... Succes met de echo's in de komende tijd, hopend op goed nieuws! 👍🏼
Hihi...zijn beiden op loopafstand dus bob geen optie. .. Verjaardag hou ik t gewoo lkkr op thee..lkkr treuzelen...en de 12e...idd maar wat voor gek houden...glas gewoon wegzetten ofzo. .of radler 0.0..hihi.
Ik had deze ronde geen ovulatietesten, maar ik had wel een slijmprop vruchtbaar slijm op 11 oktober, en laatste dag vruchtbaar slijm was 12 oktober. 13 oktober was alles weer kurkdroog, dus geen eisprong meer mogelijk Ach, we zullen maar gewoon kalm blijven en afwachten. De kans dat het goed gaat, is groter dan dat het slecht afloopt. Laten we daar mentaal aan vasthouden. Anders wordt het nog een heeeeele lange week voor me
Hee meiden! Wat was dit een hectische dag zeg... Ik heb het veel te druk met werk (eigen bedrijfje) wat dus ook tot savonds doorloopt en ook als mijn dochter gewoon thuis is. Ik heb me vandaag verbrand aan de stijltang (zit hele plek op m'n gezicht) ik kreeg bijna een blender op m'n hoofd die uit een keukenkastje kwam vallen en ik ben ook nog eens m'n rijbewijs kwijt. Wat heb ik vandaag gevloekt, ik kon het echt even niet meer aan zoveel stress. Positief nieuws is wel dat ik een CB test gedaan heb en het nu echt bevestigd is (ook voor ML haha) en er stond 2-3 weken dis dat klopt ook wel denk ik, misschien ben ik iets minder ver? En ik heb ook meteen gebeld met de Vk, 23 november intake en de eerste echo moet ik nog ff inplannen maar is bij 7 weken dus gaat al opschieten jeej!!
Ken je dat.... Dat je een heel verhaal typt op alles antwoordt en dan in ene bericht niet geplaatst. Bij deze... Zal wel even aanvulling geven ik ben 32 alweer hihi net als bubbels. Ook 3e en heb 2 meiden,derde hoop ik stiekem ook een meid. Maar ja aan de andere kant, eerst maar een blijvend wondertje maken. Dan maakt het me echt niet meer uit, als het maar tot 38 weken blijft zitten. Vakantie nog niet gepland maar doen we meestal pas in februari zoiets, dus weet ik of we wel of niet hoeven te plannen. Uhm kwalen. Alleen moe, maar dat kunnen ook die 2 nachtbrakers zijn. Verder niets, goed teken want waar ik gelijk misselijk werd gingen altijd mis... Dus hoe meer kwalen hoe minder vertrouwen hier. Mvm mag ik niet wegens bloedtransfusie bij vorige bevalling, dan ben je uitgesloten. Wie het weten, m'n ma en een collega (we hebben mensen met actieve chemotherapie, en het lijkt me handig om deze cliënten even niet te doen) dan kom je er niet onderuit. Verder niet echt angst of het mis gaat. Het is al zo vaak misgegaan tussen de 6 en 13 weken, dat zijn er al 8. Ik zit ook niet op een roze wolk. Gisteren echo gehad en baarmoeder ziet er goed uit. Over 2 of 3 weken (mag zelf kiezen) mag ik weer. En zo elke week a 2 weken tot de 13 weken grens. Daarna elke afspraak ook kijken. Ik word goed opgevolgd. Voel me af en toe net een kijkdoos haha.
Welkom nieuwe dames! 😄🎉 WoW, wat wordt hier al lekker veel gekletst! Voor mij is het allemaal nog zo onwerkelijk. Ben er aan de ene kant de hele dag mee bezig en aan de andere kant voelt het niet 'echt' omdat ik niet echt kwaaltjes heb. Behalve een opgeblazen gevoel en wat gekke trekjes in mn buik merk ik niks.. ik sprak gisteren voor het eerst de 'ik ben zwanger' woorden uit. Voelde alsof ik ineens chinees sprak, haha 😂😂 Kan iemand voor mij de lijst bijwerken? Ik ben 26 en heb op 29nov mn intake en eerste echo.
Jeetje, ik duim voor jou voor een hele dikke plakkert!! 🍀🍀 Hoe was de echo?? Geen bijzonderheden nu?
♡ZWANGER♡ 1 juli Babyluvv - 25 jaar - 1e kindje ♡♡ Nunas - 33 jaar - 2e kindje ♡♡ WishfulDreaming - 31 jaar - 2e kindje ♡♡ WishGirl - 31 jaar - 2e kindje ♡♡ LoveFennie - 25 jaar - 2e kindje ♡♡ 2 juli Eerstekindje12 - 30 jaar - 3e kindje ♡♡ Johanna18 - 29 jaar - 3e kindje ♡♡ 3 juli Romantic - 28 jaar - 2e kindje ♡♡ Smitje - 35 jaar - 2e kindje ♡♡ 4 juli IlonavanH90 - 26 jaar - 2e kindje ♡♡ 5 juli 6 juli 7 juli Mysa - 33 jaar - 2e kindje ♡♡ Kecil - 25 jaar - 2e kindje ♡♡ 8 juli 1548 - 27 jaar - 3e kindje ♡ Toutepetite - 34 jaar - 1e kindje ♡♡ 9 juli JSLN - 26 jaar - 1e kindje ♡♡ 10 juli 11 juli Bubbels84 - 32 jaar - 3e kindje ♡♡ 12 juli 13 juli LiefLieff - 27 jaar - 1e kindje ♡♡ 14 juli Meijtje - 32 jaar - 3e kindje ♡♡ 15 juli Totaal: 18 ♡ .. jongens | ♡ .. meisjes | ♡ 1 verrassingen ♡ Afspraken ♡ November 08 november - Wishfuldreaming - 2e echo 10 november - Nunas - gyn/ 2e echo 14 november - 1548 - intake vk/ 1e echo 17 november - Eerstekindje12 - 1e echo/bloedtest 18 november - Babyluvv - 1e echo 18 november - IlonavanH90- intake vk/ 1e echo 21 november - WishGirl - intake vk 23 november - LoveFennie - intake vk 24 november - Romantic - intake vk/ 1e echo 24 november - Smitje- intake vk 29 november - JSLN - intake/ 1e echo December 01 december - Bubbels84 - intake 12 december - Bubbels84 - echo Alles bijgewerkt.