Hier vooral uitgerust dit weekend. Doordeweeks gaat het wel in het weekend is het gebeurd. Op school heerst hier de vijfde ziekte. Het lijkt er op dat de kids ook besmet zijn. Even afwachten of het echt zo is. Is het zo dan moet ik bloedprikken. Heb ik het ook is het gelijk een doorverwijzing van de gyn.
Een hele goedemorgen. Ben onwijs druk geweest de afgelopen weken en geen energie gehad om te schrijven. Wel alles gelezen😉😊 Vanaf nu wordt het hier een heel stuk rustiger gelukkig. Door vermoeidheid en drukte afgelopen week een dip moment gehad zaterdag. Ik zag het even allemaal niet meer zitten maar gelukkig goed kunnen praten met mijn vriend en dat scheelde al heel veel. Wat de babykamer moet worden is inmiddels leeg gemaakt met meubels. Die zijn naar de zolder. Nu daar alles weer inruimen en de laatste spullen naar boven doen. Alles op zijn gemak en in etappes. Komend weekend klussen in de kamer. De 7e wordt de babykamer geleverd😁de kinderwagen een week later (eindelijk...ze hebben leveringsproblemen bij joolz. Het nieuwe model is erg populair). Gelukkig al op tijd besteld want 3 maanden wachten (zou in eerste instantie een week of 2 tot 4 zijn) is best lang😏 Buikje groeit lekker door. De kleine de afgelopen week minder vaak gevoeld maar het was dan ook extreem druk. Nu wat rustiger dus ga er even vanuit dat de kleine weer goed van zich zal laten horen.
Pff... Even klagen hoor - Sorry... Maar ben echt kapot. Mijn vrouw doet inmiddels echt niets meer. Ze heeft veel last van haar bekken... Dus ik draai een heel huishouden, rond een scriptie af voor de extra studie die ik naast mijn werk doe en sta bijna full-time voor de klas... (heb examengroepen en deze periode is altijd al retedruk) Haha... ik was het al niet- maar voel me nu helemaal geen "echte vent🤣" Ondertussen wil mevrouw toch echt wel graag alles in huis af... en als ik niet opschiet heb ik alleen mezelf ermee want dan is er dat ene uurtje vrije tijd ruzie.... whAaaaaaaaaaa... 1 voordeel van dit gehaast: De muur is inmiddels wel af!
Hahaha laura ik moet er wel om lachen. Goed voor ons om van een ander eens te horen hoe wij zwangeren ons 'misdragen' Hier de hele middag al in de zon. Het is gewoon warm. Echt genieten zeg! Verder de vk gebeld over de vijfde ziekte. Op deze termijn is het niet schadelijk voor de zwangerschap dus ben weer gerustgesteld. Dus de hele week lekker genieten van het weer en hopen dat de kids niet te ziek worden.
Hahaha PRJ, ik heb 1 voordeel dat mannen niet hebben: over een jaartje ongeveer, ga ik proberen zwanger te worden. Dan ga ik ZO hard wraak nemen!!!
Ik werd teruggebeld door de vk. Ik moet toch bloedprikken. Kans is miniem dat het gevolgen heeft bij besmetting maar kan wel. We gaan het wel zien...
Succes Prj, hopelijk valt het mee. Hier na een druk klus-weekend waarin ik de zaterdagavond en zondagochtend ook nog opgepast heb op neefje en nichtje, nu even rust voordat ik 2 avonddiensten mag werken. Ik voel me leeggeknepen en wat onrustig. Gelukkig had ik een foutje gemaakt met het aanvragen van de opvang voor mijn dochter en stond ze voor vandaag de hele dag ipv alleen de middag. Dus ik heb onverwacht een ochtend alleen thuis. Kan ik even alle kleine klusjes doen om mijn onrust kwijt te raken. Ik merk dat ik langzaam toe ben aan verlof, jullie ook? En aan dit mooie weer, dan fleur ik in mijn hoofd ook weer op (stomme hormonen)
Ik werk zelf niet maar ik merk wel dat ik de ochtenden dat de jongste naar de psz is heel erg nodig heb. 2 ochtenden in de weel helemaal niets is echt heerlijk! Bloedprikken nemen ze vrijdag mee als ik toch al moet voor suikertest en prikken op hb en ijzer. Prik me dan in 1x maar goed lek Verder gisteravond mijn hele lijstje besteld bij de prenatal. Online waren de mama mazzeldagen al begonnen. Zaterdag nog even naar de winkel met de kids om het eerste pakje en de knuffel uit te kiezen en dan hoef ik alleen nog maar dingen van de drogist. Toch wel fijn gevoel om alles maar vast in huis te hebben.
Goedemorgen dames, Gisteravond hebben we mogen kijken naar onze.dochter. ze had zich een beetje verstopt met haar neus in de placenta maar toch een paar mooie momenten gezien!!! Grappig.dat je nu al kunt zien dat ze geen wipneus heeft zoals ik en haar broertje. Gelukkig geen flaporen zoals mijn broer. En een spitse kin. Helemaal in love!!! Hieronder een foto met haar handje half voor haar gezichtje, de mooiste foto vind ik zelf.
Mijn dochter heeft de windpokken. Gelukkig beter nu dan op het einde van de zwangerschap..daardoor is ze nu al meer dan 10dagen thuis want ze heeft echt hele grote pokken gehad en nu grote korstjes. Hopelijk houdt ze er niet teveel littekentjes aan over want er was amper een plaatsje vrij op haar lichaam! Heel triest! Ondertusden is mijn to do lijstje ook aan het inkorten. Vooral dingen die ik al 3 jaar in orde wil doen komen nu aan bod !
In nl zijn dat de waterpokken. Maar idd ook erg vervelend. Hier hielp kidsclin super goed. Ze heel vaak ingesmeerd en de kids hebben er uiteindelijk njet veel last van gehad en gelukkig ook geen littekens. Ze zaten er alledrie behoorlijk onder. Huisarts vond bloedprikken onzin dus toch niet prikken. Ik vind het prima. Krijg toch heel veel groeiecho's nog. En ik twijfel nog steeds of het de vijfde ziekte is of dat het andere vlekjes zijn.
Haha lalalaura! Wraak nemen! 😂 De muur is wel erg mooi geworden!! Ik denk eerlijk gezegd dat mijn man helemaal niks te klagen heeft met mij en mijn hormonen. Mag je misschien niet zeggen over jezelf maar ik voel me vooral de laatste weken tevreden en kalm en kan helemaal niet zeggen dat ik last heb gehad van hormonen afgelopen 25 weken... gelukkig! Begin mijn rug wat meer te voelen de laatste dagen. Mijn buik is dan ook enorm gegroeid de laatste 2 weken. Het is van niks naar een dikke buik gegaan. Gisteren besloten dat de badminton voorlopig de laatste keer was. En vanmorgen idd ook een lijstje besteld bij prenatal en ook een buikband voor wat steun, ben benieuwd! Ik heb vandaag trouwens ons hondje meegenomen naar mijn werk, kan die vast wennen aan een kindje hij is wel vaker mee geweest hoor en hij doet het heel goed!
Vrouwlief is vandaag steeds op en neer aan t rijden naar de prikpost. Ze moet zon dagcurve laten maken omdat ze het citroendrankje niet kan drinken. Volgende week een super leuke week! Dan 3D echo en onze spruit alvast erkennen (moet toch nog omdat we geen Nederlandse donor hebben)... Ondertussen lijkt t door te dringen dat ik geen superman ben en heeft ze vandaag allerlei telefoontjes gepleegd en de dingen gedaan doe ze wel kan! Al met al: superblij!
Mooi kamertje Lalalaura! Ik ga die vent van mij wat afjakkeren zodat ik binnenkort ook een mooie foto van ons kamertje kan plaatsen 😉 zal nog wel aantal weekjes duren jammer genoeg.... WishfulDreaming, ik ga ook alles zelf maken van geboortekaartje en doopsuiker. Ben nogal een creatief typje dus dat is echt fijne hobby-knutseltime voor mij. Ik heb online wat vosjes hangertjes besteld en die ga ik aan de doosjes hangen. Mijn bezoekje aan de ava is al gepasseerd 😇 mooie mintkleurige doosjes enzo gevonden. Baal er wel nog steeds elke dag van dat ik al 8.5kg bijgekomen ben. Daarnet nog een volslagen onbekende die me vroeg hoe lang ik nog moest en ik zei 3 maand en zij zei van oei Amai wat een grote buik ik dacht nog een paar weekjes? ! Begon ze daarbij ook nog te lachen en te vragen of het toch zeker geen tweeling was. Pffff zo'n opmerkingen kan ik echt wel missen nu.... Voor de rest hier ook dikwijls feest in de buik precies! Actief ventje!
Heb hebt gewoon een super mooie buik Nunas... Ik vind het altijd zo raar als mensen daar commentaar op geven! Niets van aantrekken hoor!
Nunas je hebt een prachtige buik hoor! Je niets aantrekken van die mensen! Gister had ik 2 opmerkingen: een klant zei, al 25w zwanger? Zo wat zie je er goed uit! Een vrouwelijke collega zei, zo je krijgt wel een lekkere bolle toet al. Mag je raden welke opmerking ik de hele tijd door mn hoofd heb gehad... 😠 precies de laatste. Gelukkig ontkrachtte mijn man het direct. En ik weet dat hij écht niet zou liegen als mn gezicht wel wat voller had geworden.
Haha, dat zei mijn zus gisteren precies ook en we zijn ook precies even ver zwanger! Het zou best kunnen. Onze mannen zien ons elke dag dus valt het misschien niet zo op... ik vind het ook niet leuk te horen maar eigenlijk moeten we niet zo zeuren toch? Er groeit wel een mensje in ons lichaam hè! En ons lichaam doet er alles aan om die goed te laten groeien dus ook wat vetjes en vocht opslaan! Zometeen ga ik nog even een laatste stukje behang eraf halen
Hier zit er inmiddels al 9kg aan. Maar ik hou vocht vast, mijn borsten zijn enorm geworden en mijn buik is ook goed gegroeid. Tja ik kom meer aan als bij de vorige. Toen was ik het halverwege de kraamweek al kwijt. Dat zal nu niet zo zijn maar we gaan het vanzelf wel zien... Nu gewoon genieten van de zwangerschap. De kilo's zie ik na de zwangerschap wel weer.
Bedankt voor de lieve commentaar meiden! Ik weet dat ik het me niet zou mogen aantrekken maar als dat telkens terugkomt en je zit niet goed in je vel en je hormonen maken je emotioneel dan kan je die opmerkingen echt missen als kiespijn. ...