1 t/m 15 juli 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 1548, 28 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scooter84

Scooter84 Niet meer actief

#2521 Scooter84, 29 mrt 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 mrt 2017
    Supermooie buik hoor Nunas! Denk dat er gewoon jaloezie meespeelde toen die opmerking werd geplaatst 😉
    Hier alles goed. Vanmorgen controle bij de Vk gehad. Alles is meer dan goed. De kleine groeit super, het hartje klinkt helemaal goed, bloeddruk goed dus mag wat dat betreft niet klagen. Een kilo of 9 aangekomen tot nu toe. Mag 19 april weer voor controle. Volgende week bloed prikken voor rhesus factor. De eerste keer bleek rhesus c negatief en dan willen ze dat nu nog een keer checken. Wordt er meteen hb geprikt. Net zo handig☺
    Moet er wel over na gaan denken om toch niet 6 weken van tevoren te stoppen met werken ipv 4. Dit dan iig bij mijn fysiekere job. De Vk zei dat tot 4 weken doorwerken erg pittig is, zeker gezien ik al wat last heb van mijn rug (geen instabiliteit gelukkig maar mijn onderrug is altijd al een zwakke plek geweest). Mijn kantoorbaan kan in principe wel tot 4 weken van tevoren.

2. Skyangel

Skyangel Bekend lid

20 nov 2013
    782
    99
    28
    Hier gisteren ook een controle gehad en een echo.
    Knulletje doet het goed😍
    Op mijn normale gewicht ben ik tot nu toe 3.5 kg aangekomen.

20170329_095949.jpg

3. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    Mooi al die goeie berichten meiden!

Hier heb ik nu sinds vandaag 2 weken vakantie (Alleen maandag ga ik terug naar het werk om een dag scholing te volgen en te geven).. met dit heerlijke weer net een flink rondje wezen fietsen met m'n dochter om een ijsje te halen en brood voor de eendjes om te voeren.. met dit weer gewoon lekker voor zoiets kleins naar buiten. Heerlijk!

Nunas, ik vind je buik niet te groot hoor, die van mij is nog groter, krijg er best veel 'commentaar' op..

4. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Oh ik krijg ook constant opmerkingen als:
    jij dijt wel uit he?!
    zo je bent echt al zwaar voor de termijn!!
    Nou nou je hebt een flinke buik.
    En dat terwijl ik te horen heb gekregen dat t kindje maar heel klein is. (Ga er zelfs extra controles voor krijgen)Ik gooi t er maar op dat t komt omdat ik 5 maanden na de keizersnede weer zwanger ben geworden en denk dat t daarom allemaal wat sneller gaat. Tja wat doe je eraan?! Maar leuk is anders:cool: hoor ook liever positieve dingen...:)

5. Prj

Prj Niet meer actief

Ik zit bij de suikertest. Mijn nuchtere waarde was 4,1 dus heel mooi laag. Het drankje op en nu kan het wachten beginnen. Iets voor half 11 weer prikken en wachten op de uitslag en dan zit het er weer op.

Ik was een half uur te vroeg en ook 20 min voor de afspraak al geholpen. Heel fijn :)

6. Prj

Prj Niet meer actief

Nu was hij 5,1 ook prima dus. Nu lekker weer eten en naar huis. Heerlijk!

7. kokjes

kokjes Bekend lid

14 sep 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
    Super fijn!!

8. Lieflieff

Lieflieff Actief lid

2 nov 2016
    276
    66
    28
    NULL
    NULL
    Mooi!

9. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    Weer om af te strepen op het lijstje, heel mooi 😉

10. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    Zie hier mijn dikke pens.. 😅 (Het is m'n tweede zwangerschap)

Bijgevoegde bestanden:

11. Scooter84

Scooter84 Niet meer actief

#2531 Scooter84, 31 mrt 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 mrt 2017
    Fijn Prj!!
    Mooie buik Romantic.
    Hier vamorgen op het werk voor het eerst de opmerking dat ik al goed aan het uitdijen ben geïncasseerd... ;)
    Gisteren bij de Prenatal geweest om nog enkele "grote" aankopen te doen als een box. We wilden er niet per se 1 met lade, maar voor het bedrag wat we in gedachten hadden uit te geven aan box konden we er nu 1 kopen met lade. Net zo handig dachten wij :) Ook accessoires voor de triptrap kinderstoel waren met korting, haha net als vrijwel alles natuurlijk. Zijn niet voor niks de mazzeldagen ;) We hadden nog een paar giftcards, dus gelukkig niet zoveel hoeven uit te geven. Mijn vriend was zo enthousiast dat hij 's avonds de box meteen in elkaar heeft gezet.
    Morgen klussen aan de babykamer :) Helemaal happy :)

12. Prj

Prj Niet meer actief

Wat een mooie buiken al. Dan is die van mij maar klein, al vind ik hem al groot :D

Bijgevoegde bestanden:

13. Skyangel

Skyangel Bekend lid

20 nov 2013
    782
    99
    28
    Mooie buikjes dames!!

14. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Uitdijen, wat een verschrikkelijk woord...
    Zo verschrikkelijk groot vind ik jullie buiken niet hoor... Lijkt me eerder 'standaard' voor deze termijn?

Hier mijn buik:

15. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    Ik kreeg gewoon te horen dat ik 'echt heel dik ben voor dit termijn'....

Ach... het kind is ook groter zegt de gyn dan de vorige keer. En ze logt helemaal aan de voorkant, mijn placenta groeit nu bijna alleen naar voren.

16. Lieflieff

Lieflieff Actief lid

2 nov 2016
    276
    66
    28
    NULL
    NULL
    Hm volgens mij worden de verschillen hier bij ons allemaal nu kleiner aan buik! Die van mij is als een soort paddestoel omhoog (vooruit) geschoten. Mensen die mij een tijdje niet gezien hebben kijken ook echt zo van wooow haha. En mensen die me wekelijks zien zeggen ook dat hij met de week groeit. Hij groeit ook echt recht naar voren lijkt het wel. Ik ben er eigenlijk best trots op. Voor zolang hij me niet in de weg gaat zitten of klachten geeft vind ik het niet erg :)

17. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Zometeen naar de prenatal, baby uitzet kopen 😃

Net nog een fotootje geschoten. Gaat hard met de buik!

Bijgevoegde bestanden:

18. Smitje

Smitje Bekend lid

30 okt 2012
    512
    41
    28
    Vrouw
    Hey allemaal, mooie foto's! Mooie buikjes!
    Hier de mijne:
    Bekijk bijlage 529911

(Geen Idee hoe ik die foto recht krijg...)

Baal wel een beetje, want begin wat bekkenklachten te krijgen. Had ik de vorige zwangerschap helemaal niet. Dus ga het maar iets rustiger aan doen en dat gaat lukken, want we gaan bijna voor 2 weken op vakantie.
    Hebben jullie nog vakantieplannen?

19. kokjes

kokjes Bekend lid

14 sep 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
    Mooie foto's dames. Ik maakte net ook even foto's. op de ene foto dacht ik het valt wel mee. Tot ik de 2de foto zag. Toen viel het niet mee... haha. Ah zo met kleding vindt ik allemaal heel erg leuk, die groeiende buik. Maar zonder.kleding vindt ik het erg moeilijk om naar te kijken.....

Bijgevoegde bestanden:

20. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Zo even wat uitgebreider reageren nu. Ik vind alle buiken die voorbij komen echt ontzettend mooi. Leuk om zo alle buiken van ongeveer hetzelfde termijn voorbij te zien komen 😊

Hier gelukkig niet echt veel klachten nog steeds. Alleen mn onderrug na een dag werken, maarja dat is ook niet zo gek. De kleine die schopt al hard!! Gister had ik even mn buik bloot gemaakt op de bank, en mn stiefdochter en ik hebben ziten genieten. We zagen dr echt alle kanten op bewegen hihi. Vind dat al best snel dat je het door de buik heen kan zien moet ik zeggen, had ik niet verwacht. En soms zie je echt op 1 plek mn buik een paar keer goed omhoog komen als ze me schopt haha. Zo leuk!

Hebben jullie je baby uitzet al compleet?? Wij wel na vanmiddag hihi.

Goed mn man roept, eten is klaar 😉

Deel Deze Pagina