1 t/m 15 juli 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 1548, 28 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1548

1548 Niet meer actief

Wat moet ik nou doen? Het roze blijft :(..

2. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Ik weet het helaas niet meis, heb je gisteren het nog gezellig gehad?
    Worden de steken erger? Soms kan wat licht bloedverlies gewoon komen..

3. Mixed

Mixed Niet meer actief

Hallo allemaal!

Ik wou me hier ook aanmelden. :)

Nu 4 weken zwanger van mijn 2 kindje. Hiervoor 3 vroege miskramen gehad. Alle 3 ging het mis tussen de 5 en 6 weken. Dus het is nog even spannend voor mij. Maar ik heb een goed gevoel over deze. De testen lopen mooi op en vandaag een mooie donker roze streep gehad. :)

Ik ben Mixed, 30 jaar, 2e kindje en mn bevaldatum zal rond 14 juli worden.

4. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    1548 is het ook aanhoudende kramp, of meer een menstruatie-schrik gevoel? Ik duim voor je!!

5. Toutepetite

Toutepetite Actief lid

28 okt 2016
    246
    103
    43
    Vrouw
    1548, het hoeft niets te betekenen, maar logisch dat je je zorgen maakt...kan niet zo uitgebreid reageren, want ben op vakantie, maar ik duim voor je!

6. 1548

1548 Niet meer actief

Vanavond om 20.30 uur een echo..

Maar zojuist een test gedaan en die is ontzettend licht, daarnaast ook rood bloed verlies dus ik ben bang er bang voor..

7. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Ik duim heel hard voor je, maar het klinkt niet heel hoopvol :(

8. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Ik duim voor je! Laat het even weten? Na je echo.. 😘

9. 1548

1548 Niet meer actief

Hoe was het bij de dokter Babyluvv?

10. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Bloedverlies is niet definitief het ernstige.. ;) al snap ik dat je je wel zorgen maakt.. 1548. Maar succes bij de echo meidd.

11. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Ik durf haast niet te zeggen waarom ik naar de dokter ben geweest.. maar toch zal ik het zeggen, met angst om allemaal negatieve reacties over mij heen te krijgen.. :( Ik ben een roker, rook nu al zo'n 12/13 jaar. Ik ben al wel heel erg geminderd, van rond de 15 sigaretten per dag, maar zo'n 4/5 sigaretten per dag.. Maar ook dit is teveel, ik weet het! :( Omdat ik dit ook teveel vind, ben ik naar de dokter gegaan om hulp te zoeken. Ik kan het neit alleen.. De dokter zou bellen met de gyn en mij daarna terug bellen. Maandag moet ik weer komen, om te beginnen met een programma of iets met de ondersteunende arts. Sessies van 30minuten, omdat ze nog niet wouden dat ik direct aan de pleisters of kauwgom ging. Daar zit ook een lichte vorm van nicotine in.

Waar ik bang voor was, bloedprikken is niet gebeurd.. enerzijds wel prettig, omdat ik als de doods ben voor naalden, anderzijds weet ik nu nog geen hcg waarde (hoeveel dit is) en dit zou ik ook wel willen weten eigenlijk.

12. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    1548 dikke knuffel, ik ken het gevoel, je kunt je vinger er niet op leggen, maar het gevoel blijft. Bij al mijn zwangerschappen had ik vroeg of wat later het gevoel of het wel of niet goed zat. Alleen de laatste was onverwachts voor mij. 99% van de gevallen krijgt het gevoel gelijk. Ik hoop voor jou dat je bij die ene procent zit. Maar voor nu dikke knuf!

13. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    En de echo was voor nu goed, ze zien nog niets hoor, maar de testen worden donkerder, en ik heb geen naar gevoel over deze zwangerschap. Dat kan nog komen, maar voor nu nog goed.

14. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Babyluvv beter erkennen dan je kop in het zand steken en zeggen mee hoor heb ik niet gedaan (maar ondertussen) is juist knap dat je hulp zoekt. Ik heb nooit gerookt en dronk sinds de eerste ookbijna niet meer dus makkelijk praten hier.

15. 1548

1548 Niet meer actief

Hier ben ik het mee eens. Ik vind het goed (en dapper!) van je dat je hulp zoekt. Succes met het stoppen!

16. 1548

1548 Niet meer actief

Klopt, ik weet dat bloedverlies kan maar in combinatie met een tuurtest (hij is nog lichter dan mijn test vorige week) klinkt het niet goed.

Over 6 uurtjes heb ik hopelijk duidelijkheid..

17. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Dankjewel, dat is inderdaad zo.

Ik kies ervoor om te roken, en op deze manier alsware m'n lichaam toe te takelen maar mn kindje kiest er niet voor om al die troep binnen te krijgen, met alle gevolgen vandien.. Mijn kindje wilt ook normaal ademen en dergelijk. Met dat in mijn hoofd, ben ik in de eerste instantie drastisch verminderd in roken, heb ik hulp gezocjt en sta ik 100% achter stoppen met roken. Maar ik wist echt niet dat stoppen zo lastig is! :( Ik denk heel vaak was ik maar nooit begonnen.. Dat zou het allemaal zoveel makkelijker maken. Er staan ook afschuwelijke plaatjes en teksten op shag en sigaretten 'roken kan uw ongeboren kindje doden' van de week toevallig nog gezien, met tranen in mijn ogen.. Ik ken mensen die de hele zwangerschap door gerookt hebben, en alles is (lijkt) goed gegaan. Ik wil zeker niet naar hun kijken en denken als het bij hun is goed gegaan, dan zal dat bij mij ook wel. Ik hoop dat het lukt met de sessies bij de ondersteunende arts

18. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Ochjeetje.. Op die manier! Ik duim voor je.
    Tot wanneer (hoeveelste week) lopen testen op of af? Ik heb deze week niet meer getest, alleen afgelopen zaterdag toen zag ik dat die wel heel erg opgelopen was.. maar daarna niet meer. Zaterdag zat ik als het goed is op week 5. Daarna niet meer getest, wel heel erg test drang gehad, maar bewust niet gedaan. Ik wou dat het inmiddels 18nov mag zijn, voor de echo. Er zijn momenten dat ik mijzelf compleet gek maak.. Gelukkig worden die momenten wel minder, maar ze zijn er helaas nog wel.. :(

Sterkte vanavond! 😙

19. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Ah wat een spanning 1548. Hopelijk snel duidelijkheid. Onzekerheid is verschrikkelijk.

Fijn meijtje dat je echo goed was tot zover.

testen... ik heb gisterochtend nog een clearblue gedaan. Hij zei 3+ tot mijn grote opluchting. Heb nog steeds af en toe heel lichtbruine afscheiding maar tis echt maar heel weinig. Ik begin zelfs af en toe te twijfelen of ik het me niet inbeeld.

Mijn volgende echo is 14 november. Tijd kan mij ook even niet snel genoeg gaan :)

20. eerstekindje12

eerstekindje12 Actief lid

2 dec 2014
    415
    32
    28
    Als ex-rookster weet ik dat het moeilijk is. Nadat vriendin haar kindje ernstige hartafwijking had heb ik de sigaret resoluut afgezworen bij zwangerschap. Gouden tip en motivatie: de eerste week is de moeilijkste, dan is het de 'gewoonte' proberen te omzeilen en gedachten proberen te verzetten. Heel veel succes!!

Deel Deze Pagina