Oh heel mooi lalalaura! Genieten zo'n echo!! Vervelend zoveel harde buiken. Is best moeilijk ook om ol tijd rust te nemen als je er al 1 of meer rond hebt lopen. Ik krijg allemaal extra groeiecho's omdat ons ukkie ergens rond t onderste lijntje vd curve zit. Maar mijn andere twee waren ook niet groot dus ga dr een beetje vanuit dat t bij ons hoort. Begin mei moeten wij naar de klinisch geneticus voor voorlichting over de late vruchtwaterpunctie. Ik merk dat ik t heel spannend vind. Iemand weleens zo'n punctie gehad?
Wij zijn gisteren naar een pretpark geweest, twas superleuk! Tot ik viel... ikben niet rechtstreeks op mijn buik gevallen maar ben toch efkes goed geschrokken, had een opstapje gemist en had een gevulde luiertas in mijn handen. Handen en knieen pijn en had kleingeld en een tuutje van dochter in mijn linkerbroekzak, daar zit nu wel een grote blauwe plek. Natuurlijk mijn bekken deed veel pijn, maar mijn buik niet. Integendeel s avonds in de zetel was ze nog gewillig aan het bewegen. Woensdag controle, zal het dan vertellen maar ik voel me niet anders dan ervoor. Alleen hoofdpijn maar dat zal van de schrik geweest zijn. Die hoofdpijn is vandaag over hoor.
Oei dat is zeker schrikken! Gelukkig ben je niet op je buik gevallen! Ik denk dat je ook niet hoeft te bellen, ze zitten nog in een enorme plons water en je bent er niet echt op gevallen. Je kan altijd nog bellen als je ergens pijn krijgt, ff rustig aan doen! We hebben vanmorgen het muurtje behangen helemaal blij mee!! Van de week eens zorgen dat de meubeltjes deze kant op komen en dan schiet het eigenlijk al meteen voor een heel groot deel op!
Morgen viert mijn zoontje zijn 3e verjaardag. Iedereen die is uitgenodigd komt en nu komen er dus 19 volwassenen en 17 kinderen. Oeps.... Vandaag boodschappen gedaan en 4 taarten gebakken. Ook nog een glutenvrije brownie want 2 kids hebben coeliakie. Ik hoop maar dat het echt het beloofde weer wordt want deze massa allemaal binnen is wel wat heftig. En ik hoop dat ik goed slaap vannacht want ik ben nu al kapot!
Ik wilde alleen even zeggen dat ik nog steeds meelees alleen vaak geen energie heb om te reageren op jullie verhalen en leuke foto's. Hopelijk ben ik er snel weer helemaal bij
Ik lig languit op de bank. Ik heb vandaag overleefd. Iedereen lekker buiten. Wat een top weer! Ons mannetje was op en top jarig. Nu gelukkig ook al een schoon huis dus morgen als de kids op school/psz zijn hoef ik helemaal niets en kan ik languit op de bank.
Wat goed dat alles meegevallen is! Hier ook drukke dag gehad, maar de was en strijk is erdoor, hier paasvakantie maar de kids gaan naar de opvang dus ook ik kan morgen uitrusten !
Nog gefeliciteerd Prj! Hier nog regelmatig veel harde buiken, het lukt wel om iets meer rust te pakken, hoewel ze pijnlijk blijven met druk in mijn onderrug..
Woensdag controle en binnen 14 dagen een pretecho! Hier is mijn buik ook de laatste tijd erg gegroeid maar de baby groeit ook veel deże maand! Ik schat ongeveer iets over 1 kilo of zo. Van mijn vriendin was het op deze termijn 1300gr en dat was 4 weken verschil met mij en het mijne was dan 630gr. Dus dubbel zoveel in 4 weken! Spannend!!
Heerlijk weekend gehad! Mijn vrouw heeft genoten van de babyshower en dat was super om te zien! Ook de erkenning is rond, dat hebben we gisteren geregeld en nu gong alles wel makkelijk!
Hier vannacht eindelijk weer eens goed geslapen. Vandaag wel extra moe maar voelt toch goed. Hopelijk kan ik die hormonen nu beter onderdrukken want ben ook niet altijd even lief nu... kinderen moeten het regelmatig ontgelden. Dan schreeuw ik weer tegen ze. Niet leuk want ze kunnen er niets aan doen.. ik zeg wel altijs gelijk sorry. Gelukkig is het over een paar maanden weer over.