1 t/m 15 juli 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 1548, 28 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nunas

Nunas Actief lid

31 aug 2016
    432
    52
    28
    NULL
    NULL
    Wat is dat hier met die nieuwe view? Oh jee alle emoticons zijn 1 of andere code taal geworden en ook onze mooi opgemaakte lijst ziet er niet meer uit....

Vandaag 30 weken! Nog 10 te gaan! Zwaar aant aftellen met die bekkeninstabiliteit.
    Veel stuiterballen hier precies. De onze moet ook niet onderdoen! Wat een druktemakertje! Heb al enkele leuke filmpjes van men buik die een eigen leven lijkt te leiden

Foto is van 2w geleden. Wordt tijd om nog eens nieuwe foto te nemen... nu ongeveer 10.5kg erbij. Vorige dinsdag ook naar de gyn geweest. Kinkhoest vaccin Boostrix gekregen en bloedafname voor suikertest. Ons zoontje was qua gewicht gemiddeld voor de termijn en mijn placenta lag niet meer te laag en idd aan de rugkant. Prj is jouw placenta ook omhoog gegaan met het optrekken van de baarmoeder?

Onze proefdruk van het kaartje dat ik met Photoshop heb gemaakt zit normaal maandag in de bus. Spannend!

Men neef kan elke moment papa worden dus ik ben benieuwd wat de reacties op "onze" naam gaan zijn!

Bijgevoegde bestanden:

2. Smitje

Smitje Bekend lid

30 okt 2012
    512
    41
    28
    Vrouw
    Zo even wennen aan de nieuwe site!

Mooie buikjes! Nog ongeveer 10 weken te gaan!!! We kunnen gaan aftellen

3. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    Nou, ik moet nog even flink wennen aan die nieuwe layout.. en m'n banner is ook weg...

4. Skyangel

Skyangel Bekend lid

20 nov 2013
    782
    99
    28
    Ik vind er ook niks aan, deze nieuwe site...
    Ik heb 8 mei mn 1e groei echo.
    Ben benieuwd.
    Ook last van jeuk, dus denk dat ik maar even laat bloed prikken..

5. Lieflieff

Lieflieff Actief lid

2 nov 2016
    276
    66
    28
    NULL
    NULL
    Veel sterkte luipaard!

Ik heb van de week alle kleertjes gewassen ☺️ Hahaha lekker vroeg maar ja had er gewoon zin in!

6. Lieflieff

Lieflieff Actief lid

2 nov 2016
    276
    66
    28
    NULL
    NULL
    Jullie hebben mooie buikjes allemaal! Hier de mijne :) wat een verschil in 12 weken hè? En over nog eens 12 weken zijn we zo'n beetje allemaal de 40 weken gepasseerd!

Bijgevoegde bestanden:

7. Prj

Prj Niet meer actief

Hier ligt de placenta inmiddels ook helemaal prima aan de achterkant.

Mijn man is gisteren thuis gekomen. Het waren zware dagen en nachten. Mijn middelste kreeg oorontsteking en een antibiotica kuur. Hii knapt nu wel hard op gelukkig.

Ik ben nu zelf heel moe en zwaar verkouden. Maar wel trots op mezelf dat het gelukt is.

Ik ga deze zwangerschap mentaal heel goed dat was de andere zwangerschappen wel anders. Ik merk nu wel hoeveel invloed dat heeft. Ik wil je dan ook heel veel sterkte wensen luipaard en trek op tijd aan de bel.

8. eerstekindje12

eerstekindje12 Actief lid

2 dec 2014
    415
    32
    28
    Wat ben ik blij met jullie gewichtjes! Ik ben nu ook 11 kilo bij. Van maanden 'stabiel' plots de weegschaal omhoog. De baby groeit ookmaar ik hoop toch echt dat ik niet weer aan 20 kilo kom... . Nog 10weken inderdaad, mijn to do lijstje zal hopelijk rond geraken :). Maandag heb ik pretecho, ben zo benieuwd! En in de namiddag mag ik naar de prenatale kine, ik hoop echt dat ze iets kan doen met mijn bekken. We zien wel .

9. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Oh mooie buiken allemaal.
    ik heb er ong 8 kg bij nu. Tis al n poosje t zelfde. Vind ik niet zo erg.
    Het wordt echt aftellen nu.
    Ik hoef niet eens meer 10w. Heb van de week de datum vd sectio al te horen gekregen.

Wat naar luipaard dat het zo moeilijk is voor je. Ik kan je geen tips geven maar wil je wel veel sterkte wensen.

Haha lieflieff, ik ben ook al bezig geweest met wassen. Zo leuk weer al dat minispul!

10. Smitje

Smitje Bekend lid

30 okt 2012
    512
    41
    28
    Vrouw
    Pjr, wat fijn dat de placenta goed ligt! Over 2 weken heb ik een echo om te zien of de placenta ook verschoven is. Ik hoop het! Ik hoop dan ook dat ons meisje anders is gaan liggen, want bij de laatste controle lag ze in stuit...Precies zoals ons manneke lag destijds vanaf week 30, Hopelijk gaat ze draaien!

Luipaard, sterkte!

Johanna, hoe vind je het dat je de datum al weet? Het lijkt mij een fijn vooruitzicht te weten dat het niet nog 10 weken duurt!

Hier is mijn gewicht even gelijk gebleven, zo'n 8/9 kg erbij. Ik vind mijn buik nu wel enorm, die is flink gegroeid in de vakantie. Nog 6 weken werken en dan verlof, daar kijk ik echt naar uit!! Zeker nu het wat zwaarder is met de bekkenpijn en de vermoeidheid is terug. Hebben jullie dat ook?

Fijne zondagavond!

11. Prj

Prj Niet meer actief

Hebben jullie ook zo veel last van krampen in de benen? Zo ja hebben jullie nog tips?

Mijn instelling tot nu toe was het hoort erbij en is straks weer over maar het is toch wel erg vervelend...

12. Smitje

Smitje Bekend lid

30 okt 2012
    512
    41
    28
    Vrouw
    'S nachts sokken aan! Dat is wat bij mij wat helpt...

13. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Smitje, ik vind t heel fijn dat ik t al weet. Word wat overzichtelijker ook. Worden voor ons hele spannende laatste weken omdat we dan op de uitslag vd punctie moeten wachten dus dan is het wel heel fijn om een soort eindstreep te hebben.

Die vermoeidheid herken ik ook wel. Ik kan niet lang genoeg slapen. Kramp in mn benen gelukkig niet... lijkt me heel vervelend.

Onze uk ligt zo te voelen ook nog in stuit. Ga je een draaipoging doen als t zo blijft liggen?

14. Smitje

Smitje Bekend lid

30 okt 2012
    512
    41
    28
    Vrouw
    Volgens mij zou een versie dit keer niet mogen ivm het litteken van de vorige keizersnede, maar dat weet ik niet zeker.
    En jij?

Wanneer is de punctie? Of is die al geweest?

15. Nunas

Nunas Actief lid

31 aug 2016
    432
    52
    28
    NULL
    NULL
    Ja eergisteren enorme plotseling kramp in kuitspier. Ken je dat? En plots van pijnlevel zero naar 100? Auuwww ik voel het nu nóg dat er een kramp heeft ingezeten. Gelukkig niet te vaak.

Onze smurfje ligt al een tijdje hoofdje naar beneden dus goed, maar de gyn zei dat ze tot en met de 8e maand konden draaien als het je 2e kindje is. Hopelijk blijft ie liggen!

Alez mijn neef is gisteren papa geworden. Zo gek om men moeder al te horen kirren over de naam niet wetende dat het ook onze naam is. Het speciale is er dus echt al wel af. Zo jammer. Achja. Vanavond ga ik naar men ouders toe dus ben benieuwd of ze een mening omtrent dé naam gaan delen

16. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    Die kramp herken ik van de vorige zwangerschap, toen een paar keer heel erg gehad!

Hier durf ik niet op de weegschaal weer te gaan staan.. bang voor wat ik zie, terwijl mijn kleding niet aangeeft dat er echt veel bij zal zitten.. behalve die toeter van een buik dan...!

Bijgevoegde bestanden:

17. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Hier nu precies 30 weken en echt wel heel toevallig dat jullie over kramp beginnen, mijn vrouw heeft het er net een dag of 2 over, dat ze er last van heeft... Hihi
    Nu lekker een weekje met mijn schoonfamilie op vakantie! ❤

18. Luipaard88

Luipaard88 Bekend lid

3 nov 2016
    664
    467
    63
    Vrouw
    werkloos
    Den Haag
    Wat een mooie buiken allemaal!

@Romantic gewoon de weegschaal even vermijden als je het lastig vind.je hebt nog hele slanke benen dus het aangekomen gewicht dat zal vast meevallen

@nunaz en nog wat gehoord van je ouders over de naam?

Helaas kan ik je ook niet helpen @Prj hier gelukkig (nog) geen last van kuitkrampen.

Ik heb 3 hele fijne en goede dagen achter de rug en vond dat ik die positiviteit ook wel mag delen met jullie.
    Vandaag de laatste verf hand gelegt aan de plankjes en kapstop voor de baby kamer en bij de ikea een kleed gekocht.
    Hij was online niet meer bestelbaar dus we zijn op de scooter het kleed gaan halen (van Delft naar Den Haag:rolleyes:)
    Vrijdag de meubels bestellen en hopelijk is het ledikantje ook bijna klaar. Alle leuke dingen gaan ineens komen en de tijd gaat zo enorm snel.

Hoe is dat bij jullie, op facebook bij bekende die zwanger zijn of waren lees ik telkens dat ze niet kunnen wachten tot de kleine er is, ik heb juist het idee dat de tijd zo enorm snel voorbij vliegt.

19. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28

Wat goed dat je je de afgelopen dagen beter voelt! Ik vind het ook voorbij vliegen, maar het mag nog eventjes duren want ik moet de babykamer nog wel verder afmaken ... ... momenteel ben ik bezig om een oude stoel die ik van marktplaats heb gekocht op te knappen en dat kost wat schuur-en verfwerk...

20. Luipaard88

Luipaard88 Bekend lid

3 nov 2016
    664
    467
    63
    Vrouw
    werkloos
    Den Haag
    Altijd leuk lekker creatief bezig zijn.
    En je kan het dan helemaal naar je eigen smaak schilderen.
    Wij zijn gelukkig klaar met het verven van de muren in de baby kamer maar daar is ook alles mee gezegd.
    Ik zal wel foto's van de kamer posten van de week :)

Deel Deze Pagina