1 t/m 15 juli 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 1548, 28 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skyangel

Skyangel Bekend lid

20 nov 2013
    782
    99
    28
    Gisteren heb ik de groeiecho gehad EN hij ligt goed!!!
    Ik hoop echt dat hij zo blijft liggen!
    Alles zag er ook super uit.
    Over 2 weken weer controle en over 4 weken weer een groeiecho.
    Geschatte gewicht is nu 1826 gram en 40 tot 42 cm.

2. Nunas

Nunas Actief lid

31 aug 2016
    432
    52
    28
    NULL
    NULL
    Oei lieflieff nog geen naam? Argh daar zou ik stress van beginnen krijgen hopelijk jij niet!

Leuk dat hij goed ligt skyangel! Houden zo!

Hier net nog niet zo'n goed nieuws gehad van de huidarts... ik moet een vlekje op mijn borst asap laten wegnemen want ze vertrouwt het precies niet. Dat is ook nog 2 weken herstel dus gaat redelijk snel moeten gebeuren anders komt eventuele borstvoeding ook nog in het gedrang. Blèh.

3. Skyangel

Skyangel Bekend lid

20 nov 2013
    782
    99
    28
    Wat vervelend zeg nunas.
    Ik hoop op een goede uitslag voor je!

4. kokjes

kokjes Bekend lid

14 sep 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
    Ow vervelend nunas!!

5. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Oh bah Nunas.... dat kun je er net niet bij gebruiken. Hoe lang duurt het voordat je de uitslag hebt?

6. Nunas

Nunas Actief lid

31 aug 2016
    432
    52
    28
    NULL
    NULL
    Geen idee. Volgende week donderdag afspraak met de chirurg voor info en de ingreep te plannen.

7. Prj

Prj Niet meer actief

Sterkte nuna's.

Ik begin me weer een beetje mens te voelen gelukkig. De pijn blijft maar in mijn hoofd ben ik weer 'fris'

8. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    Gatsie Nunas, hopelijk snel een goede uitslag!

9. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Hey dames wat is er alweer een hoop geschreven! Lalalaura ik zag nog een buik voorbij komen, mooi hoor en inderdaad een groot verschil al! Fijn dat alles goed is skyangel. Nunas wat balen van dat plekje, niet echt ideaal zo aan het einde van de zwangerschap. Prj goed om te lezen dat je langzaam aan weer wat opknapt.

Hier afgelopen maandag een groeiecho gehad en nog een keertje controle na de GUO. Alles was weer helemaal goed gelukkig ☺ . Ee was ook al hoofdhaar op de echo te zien, zo schattig hihi. Dame loopt 5 dagen achter op groei, maar dat past wel bij mijn postuur zei de gyn dus niets om me zorgen over te maken. Over 3 weken heb ik weer een groei echo en als ze dan gewoon op dezelfde curve doorgroeit is het goed. Hoofdomtrek liep bij onze dame 5 daagjes achter nunas , net als de rest.

Op mn werk ben ik al lekker aan het aftellen... nog maar 2 weken!! Heerlijk.

10. Scooter84

Scooter84 Niet meer actief

Jeetje Nunas...sterkte! Hopelijk snel goed nieuws!

Wij hebben maandag controle gehad. Alles was goed. Volgens de Vk lag de kleine nu met de billen boven en hoofd beneden. Dat zou perfect zijn natuurlijk! Op een of andere manier heb ik alleen het idee dat de kleine echt niet stil ligt en zich weer in een andere positie gemanoeuvreerd heeft...maar gelukkig mag dat nog een paar weken
    Over 2 weken weer een groeiecho en controle. Benieuwd hoe het dan zal gaan. Dan ook weer glucose laten testen. Ik had een tijd geleden begrepen dat het weer met zo'n drankje moest, maar het is alleen nuchter bloed prikken blijkbaar dus dat is wel fijn. Ookal viel de test met 24 weken reuze mee.
    Ik ben thuis ondertussen rustig aan aan het opruimen. Moet echt alles op half tempo doen merk ik, anders houd ik het niet vol en krijg ik last van mijn buik. Dus ipv 3 wassen per dag (en dan dus 3x 2 trappen op en neer) maar 1 of heel misschien 2. Afhankelijk hoeveel tijd ik heb.
    Vorige week zei mijn vriend trouwens dat hij aan het twijfelen was bij de naam die we eigenlijk al ruim een jaar hebben voor toetertje...help! Wel alternatieven aan het bedenken...hopelijk komen we er nog op tijd uit

11. Lieflieff

Lieflieff Actief lid

2 nov 2016
    276
    66
    28
    NULL
    NULL
    Nouja, er zijn wel namen die we wel oké vinden hoor. Dus mocht hij er nu uitkomen hebben we wel iets haha. Maar ik moet er ook erg aan wennen merk ik. Als manlief hem een tijdje zegt went het wel...
    Sterkte Nunas!

12. eerstekindje12

eerstekindje12 Actief lid

2 dec 2014
    415
    32
    28
    Hier goed dagje bij de gyneacoloog: geschat gewicht 2200gram. Alleen heeft dochterlief deze namiddag gevallen in de opvang. Resultaat: superdikke buil op voorhoofd, schaafwonden in het gezicht en een paars/blauw linker oorschelpje. Ze lijkt er zelf geen last van te hebben, maar het was toch schrikken toen ze me belden. Ze wordt in augustus 2 jaar maar is zo een bezig bij! Je moet overal aan en bij zijn. Op 29 mei nieuwe controle bij de gyneacoloog!

13. Skyangel

Skyangel Bekend lid

20 nov 2013
    782
    99
    28
    Hier vandaag toch weer een minder dagje.
    Ik heb al een tijdje met regelmaat last van jeuk, maar vandaag is het echt continu aan de gang en moest ik gelijk langskomen om bloed te laten prikken op galzuren zouten.
    Ik hoop dat het gewoon goed is, maar hier word ik ook gek van.
    Net wel de bevallingscursus gehad hihi

14. Luipaard88

Luipaard88 Bekend lid

3 nov 2016
    664
    467
    63
    Vrouw
    werkloos
    Den Haag
    Fijn om te lezen dat de groeiecho's er allemaal goed uitzien!
    Ik ben volgende week waar aan de beurt.
    @Nunas dat is zeker even vervelend nieuws, hopelijk is er verder niks aan de hand en zit het gewoon goed. Wel balen dat je nog een week moet wachten op de afspraak.
    @Prj hoe is het nu met je, al helemaal opgeknapt ?
    @eerstekindje12 kan me voorstellen dat je schrikt als ze je daarmee bellen. Hopelijk blijft het zo dat ze er zelf geen last van heeft.
    @Skyangel hoe was de bevallingscursus, heb je er wat aan gehad?

Hier gaat het steeds weer wat beter. Bekken/rug klachten waren in vergelijking met vorige week wel wat minder. Vanmiddag gevallen dus het is nu allemaal erg stijf.
    Verder zit ik ook weer wat beter in me vel. Slapeloosheid is nog steeds aanwezig maar dat blijft de komende maanden vast nog wel;)

15. Skyangel

Skyangel Bekend lid

20 nov 2013
    782
    99
    28
    Luipaard: op zich heb ook er wel wat aan gehad.
    Ik heb natuurlijk wel al het nodige meegemaakt met mn 1e dus veel klonk bekend hihi.
    Maar het was het zeker waard om er heen te gaan.

16. Prj

Prj Niet meer actief

Vandaag is weer even minder. Mijn kies begint weer op te spelen dus morgen toch een wortelkanaalbehandeling helaas

Verder moe, slecht slapen, pijn. Zoontje die er nog steeds niet helemaal is.

Gelukkig komt wel eindelijk het mooie weer dat scheelt!

17. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    Hier vandaag ook een wat mindere dag.. vannacht weer veel krampen en nu ook weer. Vooral in mijn onderrug. Gelukkig is het mooi weer en kan ik rustig binnen en buiten lekker keutelen met dochter. Ik ben zo tussendoor de tuin een beetje aan het schoonvegen en schoffelen!

Mijn verlof is na gisteren vervroegd in gegaan. Ik heb een grote pot smarties getrakteerd en ze hadden een leuk, creatief afscheid gemaakt. De teampost versierd en mij nagemaakt met infuuspaal, zuster-uniform met een opgeblazen plastic zak onder het jasje, en het vest wat ik altijd tijdens de nacht en avonddiensten aanhad aangetrokken. Leuke plaatjes opgehangen en een to-do-list voor mij gemaakt wat ik nu nog moest doen.. waren maar 3 dingen. Uitslapen, niks doen, en vroeg naar
    bed :)

Doordat ik ineens onrust kreeg heb ik mijn vluchttas al klaar staan. Toevallig nog meer meiden die zo vroeg zijn met hun tas?

18. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    De mijne is normaal gezien dit weekend/begin volgende week klaar.
    Zaterdag ga ik nog de laatste inkoopjes doen met mijn moeder en schoonmoeder, en dan kan ik beginnen inpakken.

Ik mis nog een slaapjurkje dat ik kan aantrekken wanneer ik de blaassonde nog zitten heb, een kamerjasje/kinomo en twee comfortabele zwangerschapsleggings van C&A voor in het ziekenhuisbed. Dat zit mij nét iets lekkerder dan een fladderende pyjamabroek :p

En jij? Volledig in orde? Nog dames? :)

19. WishfulDreaming

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Dat afscheid is trouwens wel leuk, @Romantic :D

20. WishfulDreaming

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    #2820 WishfulDreaming, 11 mei 2017
    Laatst bewerkt: 11 mei 2017
    En nog een buikfoto van vandaag.

Ik ben vandaag begonnen aan mijn laatste 7 werkdagen. Ook een mijlpaaltje...

Deel Deze Pagina