1 t/m 15 juli 2017

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by 1548, Oct 28, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Romantic

Romantic Bekend lid

Nov 29, 2015
    874
    91
    28
    Ohh jij hebt ook al zo'n mooie bolle buik helemaal naar voren! Ben ik niet de enige hihihi! :-D

2. Scooter84

Scooter84 Niet meer actief

Mooie buik whisful!
    Ik z al er morgen weer eens een maken van mijn groeiende buik☺lijkt echt ineens superhandig te gaan hierzo.
    Verder een beetje een dip momentje hier...heb soms t idee dat ik steeds moet beginnen thuis over dingen die we nog moeten doen, babytechnisch gezien dan...het geboortekaartje bijvoorbeeld...we hebben een basis kaartje uitgezocht maar moeten natuurlijk ook gaan nadenken over de tekst erop...als ik er niet over begin...jullie raden het al...dan gebeurt er niks...
    Boven moeten nog wat kleine dingen afgemaakt worden...gebeurt nog steeds niet...elke keer als ik over dingen begin lijkt het net of mijn vriend zich afsluit ofzo. Zegt steeds: komt goed maar ik zie er zo weinig van. Terwijl ik me, naast mijn werk, kapot sjouw. Wasje hier, boodschappen daar, ditje, datje...ik zal het wel weer verkeerd zien en hij heeft ook superveel gedaan enzo dat is het niet maar het lijkt soms maar een paar dagen steeds goed te gaan en richting weekend wil hij alleen maar afleiding, genieten nu het nog kan (lees: naar 't café of feestjes)...vind ik best irritant...of zou dit nou de klassieke nesteldrang zijn??
    Sorry voor mijn lange klaagverhaal maar moest het echt ff kwijt

3. Skyangel

Skyangel Bekend lid

Nov 20, 2013
    782
    99
    28
    Heel herkenbaar scooter!

4. Romantic

Romantic Bekend lid

Nov 29, 2015
    874
    91
    28
    Ja dat is die nesteldrang! En mijn man heeft ook drang om dan net iets vaker eropuit te gaan hoor, die zit momenteel bij vrienden voetbal te kijken, morgen na werk uit eten en een borrel met collega's en volgend weekend 3 dagen weekend weg met z'n vriendengroep.. ik ben dan zelf die dagen ook voorzien van familie-verjaardag en vriendinnen op de koffie dus zal mij niet vervelen..

Het kaartje heb ik hem hier ook nog niet over gehoord, alle klusjes hebben we een aantal weken geleden samen afgewerkt.

Over 2 weken gaat hij de achtertuin afmaken, ik ben benieuwd hihihi!

Maar het hoort er een beetje bij Scooter, en dat ie nu vaker er tussenuit wil is echt normaal.. het is toch een beetje soort van koudwatervrees ..

5. Romantic

Romantic Bekend lid

Nov 29, 2015
    874
    91
    28
    IMG_9044.JPG Hier mijn toeter, dit was eergisteren..

ButterflyPassion likes this.
  6. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

Jun 24, 2007
    1,643
    51
    48
    Female
    België
  7. Lieflieff

Lieflieff Actief lid

Nov 2, 2016
    276
    66
    28
    NULL
    NULL
    Mooie buik!
    Hier moet ik ook echt dingen vragen aan manlief en hij zegt ook vaak dat komt wel... ja maar wel graag op tijd! We hadden het net over de box, hij wil die pas opzetten als ik bevallen ben!! Ja echt no way hoor. Met 36 weken wil ik die wel hebben staan.
    Vandaag controle gehad en de prik van de rhesusfactor, die was niet leuk! Gelukkig duurde het niet lang. Verder alles goed! De kleine ligt met zijn hoofdje naar beneden en dat zal nu niet meer veranderen!

8. Prj

Prj Niet meer actief

Hier is nu alles klaar voor de baby. Alleen de box en het bedje moeten nog in elkaar maar daar wachten we bewust nog even mee om het wachten voor de andere kids niet te lang te maken.

Mijn man werkt hier goed mee. Ik moet het hem vaak wel vragen maar dan doet hij het ook vrijwel gelijk. Niets te klagen dus. Misschien kiest hij eieren voor zijn geld bij de 4e ;)

Ik heb mijn wortelkanaalbehandeling overleefd. Over ruime 2 weken deel 2. Duur grapje maar gelukkig kan je ook bij de tandarts onderhandelen over de prijs.

Verder nog zo ontzettend moe en slecht slapen. Kuitkrampen en mijn bekken. Moet maar accepteren dat dat niet meer over gaat.

Morgen moederdag. Wordt echt genieten. Kids druk aan de slag geweest op school en psz. En manlief gaat zo met onze dochter boodschappen doen voor het ontbijt. Ik mag heerlijk uitslapen morgen. Kijk er naar uit!

En we hoeven niet langs onze eigen moeders want die zijn beide op vakantie. Heerlijk :D

9. Romantic

Romantic Bekend lid

Nov 29, 2015
    874
    91
    28
    Heerlijk! Ik mag niet klagen want mijn peuter is altijd een goede slaper geweest, en kwam de afgelopen 4 dagen niet eerder dan 09:00 haar bed uit (vanaf 19:30) ze is dan wel weer van haar middagslaapje af, die wil ze absoluut niet meer.. ach..

Hier moet de box ook nog, maar daar heb ik geen haast mee. Die doen we wel met 38 weken ofzo, anders snapt m'n dochter er niks van!

Moet nog steeds die 3 plafondlampen ophangen op de slaapkamers.. :oops:

10. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

Jun 2, 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Fijne moederdag allemaal :)

11. Lieflieff

Lieflieff Actief lid

Nov 2, 2016
    276
    66
    28
    NULL
    NULL
    Haha, vanmorgen tijdens ontbijt denk ik zo heb ik nou geknoeid? Eh nee.... 2 lekkende borsten :oops:

12. Prj

Prj Niet meer actief

Wat een heerlijke moederdag gehad.

Cadeautjes op bed, lekker mogen blijven liggen en beneden aanschuiven bij het ontbijt. Daarna lekker naar het bos met grote speeltuin. Vervolgens frietjes gegeten op een terrasje en naar huis. Nog even naar vrienden en eten en een spelletje. En nu heerlijk op de bank en de kids op bed.

Op zo'n dag voel ik zo'n intens geluk :)

Hier gelukkig nooit lekkende borsten voor de bevalling en daarna ook nauwelijks stuwing ondanks flesvoeding.

13. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

Jun 24, 2007
    1,643
    51
    48
    Female
    België
    Bij mijn zoontje kwam de melkproductie ook pas op gang na.de bevalling. Voorlopig hier alles nog 'droog' :p

14. Nunas

Nunas Actief lid

Aug 31, 2016
    432
    52
    28
    NULL
    NULL
    #2834 Nunas, May 14, 2017
    Last edited: May 14, 2017
    Dacht paar weken geleden dat het lekken begonnen was maar is da 3 drupjes gestopt en voorlopig niets meer.

Ik heb dan toch een snellere afspraak gekregen bij de plastisch chirurg in bonheiden voor dat vlekje en mag morgen langskomen op consultatie en voor ingreep te plannen. Hopelijk kan het allemaal snel gaan zodat ik compleet hersteld ben tegen borstvoedingtijd ! En hopelijk goed resultaat wat het vlekje betreft....

Ik heb nu ook het voorbije weekend men koffertje klaargemaakt. Iets te veel gekke steken in buik om er op te vertrouwen dat ik 1 juli ga halen. Al hoop ik het wel! 1 juli is zo'n mooie datum! Bij mijn 1e zoontje wel 6 dagen overtijd gegaan en dat is gestart na gestript te worden...

Ik houd sinds vandaag wel echt vocht op. Dikkere voeten en vingers. Gatsie! Exit ringen. ... jullie ook?

Ons kamertje is sinds vandaag zo goed als af! Vrijdag komt er nog een mat in en er moet nog een beetje van onze rommel uit, maar toch! Onder de "dream big" slinger komt nog een 2e deel "little xxxx" met zijn naam.

Duimen jullie mee voor mij morgen?

15. Nunas

Nunas Actief lid

Aug 31, 2016
    432
    52
    28
    NULL
    NULL
    Ditmaal mét foto...

Attached Files:

16. Romantic

Romantic Bekend lid

Nov 29, 2015
    874
    91
    28
    Ik zal hard voor je duimen Nunas!

Hier al een geruime tijd lekkende borsten.. ook soms een toeschietreflex gehad, wel een beetje vervelend want ik kan dus zowel overdag als nacht niet zonder zoogcompressen.. :oops:

Vanochtend mijn laatste controle bij de VK, over 2 weken op 29 mei heb ik mijn 1e afspraak bij de gynaecoloog.. dan ook een liggingsecho als het goed is, ik ben zo benieuwd..

17. kokjes

kokjes Bekend lid

Sep 14, 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
    Mooi kamertje Nunas! En succes vandaag.

Heb nog geen lekkage gehad, vorige zwangerschap lekte ik al weken. Ben benieuwd....

As vrijdag gynaecoloog ben benieuwd.

18. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

Jul 13, 2015
    2,278
    2,523
    113
    Female
    Heel veel succes vandaag nunas! Heel mooi kamertje, ziet er echt hip uit. Leuk hoor :)

Hier nog geen lekkende borsten (gelukkig). Wel af en toe dat er een piepklein rood korstje op mn tepel zit. Ziet er uit als opgedroogd bloed zeg maar. Ik denk dat het komt omdat mn tepels zo enorm veranderen en groeien op het moment. Dus ik ben bang dat het niet lang meer gaat duren. :confused: ik dacht gister nog toen ik in de spiegel keek: goh.. voor mn zwangerschap had ik eigenlijk best wel 'puberborsten' , om het zo maar even te noemen haha. Nog nooit cup A voorbij gegaan en kleine schattige tepels. Tja dat is nu dus wel anders, nu heb ik echt 'vrouwenborsten' voor mn gevoel. Mag ook wel op mn 27ste hoor..:rolleyes:

Waar ik wel écht 'last' van heb, mn hormonen! Jeetje mina. Wat een aansteller ben ik. Zo was ik van het weekend een beschuitje aan het eten met hagelslag. Breekt dat ding door midden, en valt op het kleed. Het héle kleed vol met hagelslag. Dus ik mopperend de stofzuiger pakken en mn beschuitje. Loop naar de keuken en gooi mn beschuitje in de gft bak. Was ik even vergeten dat ik die de dag ervoor geleegd had en vergeten was er een nieuwe zak in te doen. Nou echt.... tranen met tuiten hahao_O
    O en als mn man maar even weg gaat om hard te lopen, of als hij iets te lang onder de douche staat naar mijn zin, zit ik al zenuwachtig op de klok te kijken. Heb hem het liefst geen minuut van mn zijde, wil het liefst dag en nacht bij hem zijn. Goh... en dat terwijl ik er altijd zo op hamer dat we onze eigen hobby's en dingen blijven doen naast onze relatie. Maar als hij dat nu doet zit ik na een half uur alweer bijna met de tranen in mn ogen. Echt irritant.

19. Skyangel

Skyangel Bekend lid

Nov 20, 2013
    782
    99
    28
    Hier 1 keer een druppeltje verlies uit mn borsten gehad.
    Maar ze doen maar zeer!!!
    Merk wel dat ik een stuk nerveuzer ben.
    Woensdag heb ik via de telefoon een intake met mijn kraamzorg, dus komt nu wel echt dichtbij.

20. Skyangel

Skyangel Bekend lid

Nov 20, 2013
    782
    99
    28
    Trouwens woensdag avond ook de borstvoeding avond.
    Blijf er toch wel een beetje angst voor houden na mn 1e.
    Vallen jullie ook zo slecht in slaap??

Share This Page