1 t/m 15 juli 2017

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by 1548, Oct 28, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

Jun 24, 2007
    1,643
    51
    48
    Female
    België
    Mijn aanbod van zwangerschapskleding is deze keer ook beperkt. Ik heb tot 26 weken ook mijn gewone jurkjes met daaronder een zwangerschapslegging gedragen...

De leukste zwangerschapsjurkjes die ik nu heb (4 stuks) zijn die ik van 2ehands.be gekocht heb!
    Ik heb daar een pakketje overgekocht van 40 euro, en daar zaten 4 jurkjes (2x Fragile, 2x Queen mum) Best goeie koop gedaan daar :D

2. Romantic

Romantic Bekend lid

Nov 29, 2015
    874
    91
    28
    Ik heb 3 pyama-broeken bij de Hema gekocht, maar ik moet zeggen dat ze mooi vallen, vooral ook mooi smal aan de voet met leuke subtiele print.. dus ik draag ze gewoon :D

Ik heb ze ook gekocht met het idee dat ze straks vlak na de bevalling nog goed te gebruiken zijn! Verder inderdaad jurkjes met leggings..

Wishfuldreaming, mooie foto van jullie kleine meid! Ik heb over 1,5 week afspraak gyn + echo.. zo benieuwd naar de toet van ons meiske..!

3. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

Jun 2, 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Ooh wat een mooie echo! Wat een schatje wishfuldreaming.

4. eerstekindje12

eerstekindje12 Actief lid

Dec 2, 2014
    415
    32
    28
    De eerste nacht hier verliep redelijk, maar vandaag had mijn dochter niet alleen last van haar amandelen, ook van de warmte. We hebben lekker bbq gegeten en buiten onder de parasol gezeten, echt zalig! Daarom ben ik blij dat ik in het begin van de zomer beval. Van mijn dochter was dat eind aug, en dan is het zweten!!! :cool:

Wat een mooie echo, je kan er niet naast kijken dat het een meisje is vind ik! :) Morgen afspraak voor de doopsuikertjes en het voorontwerp van het kaartje bespreken! Zalig! Ik had wel de indruk dat dat al klaar was op deze termijn van de vorige 2. Ik krijg morgen ook al mijn enveloppen mee, dan kan ik de adressen erop drukken. Joepie!! Einde komt in zicht! :rolleyes:

Manlief gaat ook nog wat nachtjes doen vanaf zondag, hopelijk slapen de kids dan flink door o_O

5. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

Jul 13, 2015
    2,278
    2,523
    113
    Female
    Wat een ontzettend mooie foto whisfull! Scooter mooi buikje zag ik voorbij komen :). Ja was goed weer gister he eerste kindje? Ik moest helaas werken, maar savonds nog even een strandwandeling gemaakt met mn man, heerlijk!:D

6. Romantic

Romantic Bekend lid

Nov 29, 2015
    874
    91
    28
    Eerstekindje ik ben dit weekend deels solidair aan je, mijn man gaat morgenochtend om 09:00 weg en komt zondagavond om 23:00 weer thuis, hij gaat voorlopig zijn laatste weekend weg met zijn vrienden.. hierna durf ik dat niet meer aan hihi!

7. Prj

Prj Niet meer actief

Elke keer als ik denk dat het weer even wat beter gaat stort ik weer volledig in. Zo ook vandaag.

Vannacht weer niet kunnen slapen door kiespijn en krampen in mijn been. Dus weer naar de tandarts. De wortelkanalen weer open gemaakt en schoongemaakt en de kies bijgeslepen want die leek overbelast. Hopelijk wordt het nu beter.

Bij de tandarts werd ik gebeld dat mijn dochter ziek is geworden op school en de jongste is wel naar de psz geweest maar heeft een rare hoest en vlekken op het gezicht. Kortom het houdt hier maar niet, op.

Gelukkig gisteren wel optimaal van het mooie weer genoten :)

8. Scooter84

Scooter84 Niet meer actief

Jeetje prj, het zit je inderdaad niet mee:(
    Hier goed nieuws gehad van mijn werk. Ik mag 5 weken van tevoren stoppen ipv 4, dus dat betekent dat ik nog maar 1 week en een dag hoef te werken. Dat is echt zo'n opluchting! Net of er een hele last van mijn schouders is gevallen. Bij mijn andere werk alleen aanstaande zaterdag nog en dan met lesgeven nog afbouwen. Maar al een paar dagen in de week echt niks te doen hebben over 1,5 week scheelt al zoveel rust in mijn hoofd :) verder gaat het goed. Snel moe, maar op zijn tijd goed rust pakken en dan kan ik er weer even tegenaan. Lesgeven is altijd pas einde van de dag, dus daardoor kan ik overdag heerlijk rustig aan doen. Alles op mijn gemak.
    Ik hoop alleen wel dat die kleine nog gaat draaien, want nu ligt hij/zij in stuit. Maar er zijn nog een aantal weken waarin het zomaar goed kan draaien en daar gaan we dan ook vanuit

9. Prj

Prj Niet meer actief

Dat is fijn dat het werk dilemma is opgelost. Heerlijk wat meer rust.

Hier vanochtend op de weegschaal en weeg een halve kilo minder dan vorige week terwijl ik meer vocht vast houdt. Het lijkt er op dat ik net als de andere zwangerschappen niets meer aan kom of zelfs afval. Zou top zijn.

Straks weer een groeiecho. Ben benieuwd. Vermoedt dat de kleine nu boven gemiddeld is.

10. Prj

Prj Niet meer actief

Baby was iets boven gemiddeldgemiddeld.

Hoofd klein beetje, buik beetje meer en beentje beetje minder. Dat zijn ook de verhoudingen van onze andere kids dus dat is herkenbaar. Deze is alleen kleiner.

Hij/zij wordt nu geschat op 2100 gram met exact 33 weken

11. kokjes

kokjes Bekend lid

Sep 14, 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
    Jeeee ik krijg een juni baby!!! Ze willen me gaan inleiden met 38 weken. Ze is vandaag met 33 weken geschat op 2275gram. Aan de grote kant dus.

12. Prj

Prj Niet meer actief

Wat fijn. Het einde is in zicht.

Vandaag laatste keer vk vanaf de vokgende keer naar de gyn. Dan zullen we het ook horen over evt inleiden.

Ik verwacht zelf ook dat het juni wordt ivm de termijn van de andere kids

13. eerstekindje12

eerstekindje12 Actief lid

Dec 2, 2014
    415
    32
    28
    Hier woog pruts 2200gram op 32 weken, ze zouden er hier niet vroeger voor inleiden hoor:D. Gewoon termijntje uit, tenzij er indicaties zijn zoals mijn schoonzus die is wel ingeleid geweest op 38 weken, de baby woog bij geboorte 4400gram :eek:
    Verder nog een superhyperactieve baby, de buik wordt soms van links naar rechts bewogen en regelmatig heb ik nog maagzuur maar momenteel gaat het goed. Ik slaap snachts wel goed, maar blijkbaar niet goed genoeg want rond de middag val ik in slaap waar ik sta.

14. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

Jun 24, 2007
    1,643
    51
    48
    Female
    België
    Oei, dan is de mijne inderdaad maar een kleintje :eek:

Mevrouwtje zat op 33w+1d aan 1,950kg (p35)

Ach, dan past ze langer in maatje 50 :p

Mijn zoon is gehaald op 38w+3d en woog 3,9 kg. Dat hoeft ook weer niet :D

15. Prj

Prj Niet meer actief

Hier al 3 grote kinderen gehad en ik geloof gewoon niet dat deze kleiner is.

Dochter 39.2 3770
    Zoon 38,4 4430
    Zoon 37,1 4040

Alledrie ook lang zo'n 55cm en een groot hoofd. En alledrie ook spontaan geboren. Maar in het ziekenhuis gaan ze met mij het risico niet lopen me over te laten lopen gezien deze bevallingen ook allemaal moeizaam verliepen (1x aangezichtshouding, 1x sterrenkijker en 3x flink geknipt) en mijn algehele gezondheid. Maar dreigen met inleiden heeft bij alledrie geholpen dus hopelijk nu weer.

tiepmiep likes this.
  16. Romantic

Romantic Bekend lid

Nov 29, 2015
    874
    91
    28
    Ik ben heel benieuwd naar het geschatte gewicht van ons kruimeltje.. nog 1,5 week wachten!

Hier werd ik vanmiddag overvallen met een babyshower.. ik had hem echt niet meer verwacht, ik was helemaal overdonderd! Zo leuk! We hebben rompertjes beschilderd en ik heb een new-bornshoot kado gekregen, plus om straks een eerste gezinsfoto te maken...!

nu wordt het echt aftellen tot de geboorte..

17. Lieflieff

Lieflieff Actief lid

Nov 2, 2016
    276
    66
    28
    NULL
    NULL
    Leuk Romantic! :)

18. Smitje

Smitje Bekend lid

Oct 30, 2012
    512
    41
    28
    Female
    Hey allemaal, fijn om al het goede nieuws en de goed groeiende baby's te lezen! Hier ook een goede echo gehad. Ze ligt met haar hoofdje naar beneden en geen voorliggende placenta meer, dus dit keer kan ik bevallen en daar ben ik heel blij mee! Nog 2 daagjes en dan verlof. Joehoe!

Fijn weekend allemaal!

19. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

Jun 27, 2016
    2,284
    611
    113
    Ola dames!!
    Dit keer breek ik in met leuk nieuws
    Ik ben opnieuw zwanger. 6.5 a 7 w dus het is nog pril en heeeeel spannend ..
    Gisteren een kloppend hartje mogen zien dus de 1e hobbel is genomen.
    Maar nu op naar de termijn echo met dit keer hopelijk beter nieuws :)
    Jullie gaan langzaam richting verlof geniet er van ladies!

20. kokjes

kokjes Bekend lid

Sep 14, 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd, Hopenlijk over een maand of 8 een gezond kindje in je armen!!

Share This Page