Ben thuis gebleven. Bang dat ze me wilde opnemen. Natuurlijk als dat nodig zou zijn voor ons meisje is dat anders. @Nunas wat fijn dat het goedaardig was!! Een hele opluchting. Mijn bloeddruk was laatst 90/50.
@kokjes fijn dat je toch wat heb kunnen slapen. @Nunas mijn bloeddruk was altijd aan de lage kant 90/60 zo ongeveer en de laatste 3 keer was die een stuk hoger 160/95 140/90 & 120/90 Urine is gecheckt en dat was goed volgende week vrijdag weer controle ben benieuwd wat die dan doet
Wat fijn dat alles goed was nuna's. En idd dat hoor je liever achteraf. Kokjes jij hebt wel echt zware loodjes zeg. Ik merk dat ik met het goede weer weer meer kan. Mijn spieren gedragen zich echt beter. Alleen die baby ligt zo hoog dat het gewoon veel pijn aan mijn ribben doet. Op die momenten kan ik maar aan 1 ding denken, bevallen! Bevalplan moet hier van het ziekenhuis. Ik heb gewoon die van de 3e gepakt aangepast naar 4e kindje en klaar. Zijn een paar dingen die belangrijk zijn wat met vorige bevallingen niet goed ging maar verder is er maar 1 ding belangrijk op dat moment. Dat kind moet eruit haha Vanavond lopen de oudste 2 (4&5) de avondvierdaagse. Ik hoef een jaar niet dus manlief is de pineut. Ik ga ze met de jongste van 3 binnen halen. Zwanger zijn heeft ook zijn voordelen
Vandaag werd ik door mijn vrouw gebeld op mijn werk. Bij de controle bij de verloskundige bleek haar bloeddruk juist te hoog (haha contrast met PRJ). Ze moest meteen naar het ziekenhuis voor een check. Geprikt op eiwitten die kunnen duiden op zwangerschapsvergiftiging, maar gelukkig was dat niet aan de orde. Ze krijgt nu extra controles en als haar bloeddruk nog 2 keer te hoog is wordt ze met 37 weken ingeleid...
Vandaag en ook vorige dagen een moeilijke periode. Harde buiken, gezwollen voeten, wel een goede bloeddruk( die kan ik zelf meten thuis), emotioneel, pijnlijk bekken. Wat nog allemaal. Oja, krampen, lage rugpijn, .... Mijn vriendin is eergisteren bevallen, misschien is het dat. Nog een goede 4 weken en dan nooit meer zwanger!! Heel raar, maar ik kijk er naar uit om niet meer zwanger te zijn. Ik heb het lastiger dan mijn vorige 2 zwangerschappen (dan deed ik nog daguitstapjes de week voor uitgerekende datum), nu is een bezoek aan de supermarkt al teveel!
@Lalalaura als ik het dus goed begrijp heeft ze geen zwangerschapsvergiftiging alleen een hoge bloeddruk maar bij nog 2 keer wordt de ingeleid. Ik mag gewoon doorlopen met een hoge bloeddruk en wordt ook niet extra in de gaten gehouden. @eerstekindje12 nog even en dan is het zover. Ik herken je klachten wel hoor. Vandaag veel te veel gedaan maar ik moest wel voor mijn gevoel. Lig nu al heel de avond met op en af harde buiken op de bank. Soms zelf zo erg dat ik het er benauwd van krijg
Jeetje lalalaura, dat is schrikken. Hoe is je vrouw er nu onder? Kokjes, ik kan mij indenken dat je het liefste thuis sliep. Blijf wel aan jezelf denken hoor, teveel pijn is ook niet goed.. Hier vaak steken in m'n vagina, het is echt de druk op mijn baarmoedermond, want het voelt alsof ik gestript wordt (als men ooit gestript is weet je hoe klote dat voelt) .... naja het zal het nodige voorwerk geven. Veel harde buiken maar ook een zeer beweeglijk kind...
Hier al een uurtje wakker: pijn, pijn, pijn. Elke 2u moet ik gaan plassen en heb het gevoel dat ik een trap tussen m'n benen heb gehad. Regelmatig ook pijnlijke steken down there. Niet fijn
@WishfulDreaming jij ook al wakker. Ik heb een uurtje geslapen, lichaam doet zo'n zeer. Gelukkig geen pijn down under wel in me benen, bekken en lies. Net sliep ik bijna en mijn vriend laat zulke harde boeren en loopt te draaien dat ik weer klaar wakker ben. Hij komt uit een nachtdienst en was om half 4 thuis
@Luipaard ...Misschien ligt dat aan de hoogte ervan? Wat is jouw bloeddruk dan? Bij mijn vrouw loopt het duidelijk op onder invloed van de zwangerschapshormonen en ze zijn dus bang dat dat doorzet...Ik denk dat als t gewoon stabiel wat aan de hoge kant zou zijn, ze er anders naar hadden gekeken. Maar zakt t nu of stijgt t niet verder mag ze het gewoon lekker uitzingen! @Romantic, wel geschrokken maar nuchter. Ze kan er niets aan veranderen, ze doet al niets en is verder in het algemeen echt geen stresskip..Natuurlijk heeft ze de voorkeur voor wachten en niet inleiden, want dan is ie er echt zelf klaar voor... Maar dat is dus afwachten! @WishfulDreaming , Oef! Kort nachtje dan! Sterkte!
@Lalalaura alleen maar fijn datf ze zo in de gaten wordt gehouden ! Mijn bloeddruk was altijd aan de lage kant 90/60 zo ongeveer en de laatste 3 keer was die een stuk hoger 160/95 140/90 & 120/90. Vanmiddag naar me moeder en volgens mij heeft haar buurvrouw een bloeddrukmeter dus dan ga ik even kijken hoe die is
Vandaag bij de vroedvrouw geweest, helemaal gerustgesteld. De harde buiken komen door de actieve baby die nog dagelijks de voeten wisselt van zijde. Daarnaast veel uitleg gekregen, bloeddruk stond goed, urinetest op eiwitten negatief, dus het is doordat het de 3e zwangerschap is in combinatie met een superactieve baby dat ik die klachten heb. Ze heeft me ook al verwittigd voor de mogelijke zware naweeen omdat ik nu ook al dergelijke klachten heb. Verder deed de baby het prima! En de mama is weer gerustgesteld! Slaapwel en hopelijk aan allen een goede nacht.
Opnieuw van hetzelfde. 4u00: Doodop en klaarwakker. Veel te warm om te slapen. Hopelijk koelt het morgen wat af. Dit is echt niet leuk zo. Gelukkig geen pijn vandaag, enkel ongemak.
@WishfulDreaming hier ook al wakker vanaf 3 uur. Ga nu weer een poging doen want ik sliep ook pas rond 1 uur. Vandaag een drukke dag in het vooruitzicht
@WishfulDreaming en @Luipaard88 vervelend he die gebroken nachten.... vanacht 3 uurtjes geslapen. Gisteren bij de gynaecoloog geweest. Ze is helemaal ingedaald. Inleiden met 37 weken willen ze niet doen tenzij er andere problemen komen. De uitleg was dat kindjes die geboren worden met 37 weken vaker last hebben van de longen. Dus zal moeten wachten 38weken. En dat risico wil ik eigenlijk zelf ook niet lopen. Nog 3 weken uitliggen dus. Mag bellen als ik een nacht in het ziekenhuis wil slapen dmv een spuit. Verder was alles goed met ons meisje. Had wat zorgen maar die zijn gelukkig helemaal weg.
Opgestaan met leuk nieuws. Mijn vriendinnetje is bevallen met 36.4 weken! Ze maken het allebei goed en hij is toch al over de 3kg!
@kokjes hopen dat het nog 3 weken uit te houden is. Volgens mij is het komende week wat minder warm denk dat dat ook wel fijn is (ook voor de rest) Fijn dat ze al helemaal ingedaald is en dat je een nacht mag blijven wanneer jij daar behoefte aan hebt. @Skyangel dat is altijd leuk nieuws om te horen, gefeliciteerd! Maar maar 36 weken al over de 3 kilo, maar goed dat die niet in blijven zitten tot 40 weken
Kokjes, fijn dat ze er al helemaal klaar voor ligt. Nu nog 3 weken en dan is ze er! Wauw! Skyangel, gefeliciteerd met je vriendin. Dat is al een mooi gewicht bij die termijn! Na een actieve dag gisteren, ben ik vandaag moehoe! Ik ga zo ff lekker een dutje doen