Hier net weer terug van de vk voor controle. Alles goed. Hartje klinkt super, ligt nog steeds met hoofdje naar beneden gelukkig hebben het gehad over de bevalling, hoe we het graag zouden willen. Op wijzigingen of problemen tijdens de bevalling na natuurlijk. Nu elke week op controle. Voel me verder prima. Druk weekend gehad maar gisteren echt niks gedaan en dat was erg fijn. Nu even relaxen, vanmiddag op het gemak wat strijken en nog een babywasje doen. Elke dag 1 of 2 dingen ondernemen. Denk dat dat wel genoeg is. Gisteren wat last gehad van harde buiken en soms wat druk gevoeld. Volgens de vk was de kleine al een beetje ingedaald dus de druk zal daar waarschijnlijk vandaan gekomen zijn. Blij dat de kleine lekker doet wat het moet doen nu☺
Zo Wishfuldreaming, dat is een hele lijst! Zo te zien ben je dan helemaal compleet en voorbereid! Scooter, super fijn! Ik ben nu in het ziekenhuis voor de eerste controle hier. Net ook een groeiecho gehad; schatting 2800 gram. En ze is ingedaald!!! Prima! Verder had de co assistente mijn bloeddruk gemeten en ze dacht 130/90, dus toen moest ik een half uur aan de metingen. Conclusie; niks aan de hand...wat ik al dacht. Die toeters en bellen hier in het ziekenhuis...Nu zo nog een gesprek bij de verloskundige van het ziekenhuis om de bevalling door te spreken. Hopelijk hoef ik niet continu aan alle meetapparatuur, ik wil graag de mogelijkheid hebben om te douchen of om in bad te gaan.
Ik heb vrijdag weer me controle bij de verloskundige en ik denk dat ik vanaf dan ook iedere week moet langs komen. Afgelopen dagen snel last van harde buiken dus ik doe het heel rustig aan. @WishfulDreaming dat is een behoorlijke lijst zeg! Ik moet (volgens mij wordt me vriend toch wat nerveus) vandaag beginnen met me koffer inpakken. Ik zal dan de lijst hier wel delen. Vandaag wil ik nog even naar de hema om nog wat kleertjes te kopen (zo bang niet genoeg te hebben) En ik moet nog een kruik hebben... Morgen ga ik maar weer verder met de box schilderden het is niet echt lekker weer vandaag.
Wat fijn dat de controles bij de vk allemaal goed gegaan zijn. En whisfull al een datum! Spannend hoor. Koffer inpakken ben ik ook mee begonnen, maar meer omdat ik zelf wat nerveus wordt haha. Vandaag de babywasjes gedraaid. Van de week nog even een zomerslaapzakje, wikkeldeken, nutrilon en nog 1 of 2 shirtjes met korte mouwen kopen en dan hebben we alles wel klaar. Van de week een hoop kleertjes gehad van een vriendin dr baby meisje , dat is toch ook wel lekker. Weten we zeker dat we genoeg hebben! Maar welke we nu als eerste pakje gaan mee nemen.... moeilijk moeilijk
Aaah verlof! Zaterdag nog ff met de jongens naar de bios ter afsluiting. Ineens komt het nu zo dichtbij hè?! Ik denk dat ik morgen onmiddellijk mijn vluchttas ga pakken hihi! En ook op zoek naar geboortekaartje. Hier al sinds 20 weken geen echo meer gehad. Volgende week weer eens. Ben wel benieuwd joh!
Lieflieff, wat fijn dat je verlof hebt! Naar welke film ga je? Ik ga vandaag met mijn zoontje naar Casper en Emma in de bergen. Vind hij super leuk, ik vind het gezellig en eerlijk gezegd ook wel even relaxed om zo midden op de dag even lekker in de bios te zitten. ;D Butterflypassion, hier ook een boel van vriendinnen gekregen. Echt super fijn! Zo heeft ons meiske ineens een enorme gaderobe. Laat je zien welk pakje jullie hebben uitgekozen? Wij hebben het volgende als eerste pakje (heb ook korte mouwen romper, afhankelijk van het weer): Bekijk bijlage 534521 Bekijk bijlage 534522 Bekijk bijlage 534523 Bekijk bijlage 534524 Bekijk bijlage 534525
We willen naar boss baby gaan. Leek me een beetje toepasselijk Hihi! Veel plezier! Lief eerste pakje! Wij hebben een broekje en shirtje los van elkaar
Vanochtend weer controle gehad. Baby nog steeds gemiddeld en ik geloof het nog steeds niet haha Maandag de 19e terug (ben dan 37+3) en dan gaan we overleggen of er ingeleid gaat worden ivm de vorige bevallingen.
Meiden die nu verlof hebben: geniet ervan! Wishfuldreaming: wat een lijst, wel heel goed voorbereid zeg, maar je moet ook best een aantal dagen in het ziekenhuis blijven lees ik? Dat verschilt nog een aantal dagen met Nederland. Hier veel pijn in m'n onderrug en bekken. De fysio heeft mij weer goed onder handen genomen dus ik kan er weer even tegenaan. M'n peuterdochter wordt deze week elke dag een paar uurtjes door vrienden of familie vermaakt zodat ik wat extra uurtjes slaap kan pakken.. heel fijn want ik ben kapot! Mijn man is volgende week jarig en dat vieren we het weekend, dus dat wordt nog lekker druk ..
Hier is de kleine trouwens nog helemaal niet ingedaald en ligt nog steeds heel hoog. Prima voor de kleine vervelend voor mij. Waarschijnlijk blijft dat wel zo tot de bevalling. Ze daalden hier helaas nooit voor die tijd in
@Romantic tot wanneer krijg je fysio? Hier moest het helaas stoppen na week 34 dan mag ze niks meer doen
Hier ongeveer nu 2.5 kg, maar ze konden hem niet goed meten. Hij ligt zo diep ingedaald dat ze het hoofdje bijna niet meer voelen, dus draaien is echt uitgesloten. Vannacht flink voorween gehad en dit ook doorgegeven. Ze wilde alleen niet checken of ik al ontsluiting heb omdat ze bang zijn dat ze het anders stimuleren. Ik vermoed dat ik het niet ga uitlopen..
Hier gewoon fysio tot het einde. Vanavond gelukkig weer. Bij de vorige zwangerschap heb ik donderdagavond fysio gehad en 's nachts werd ik wakker met weeën. Mijn zoontje was er toen halverwege de middag. En skyangel voorweeen zeggen helaas weinig. Je kan zo tot 41 weken doorlopen al hoop ik dat niet voor je.
@Luipaard88 ik heb fysio tot het einde, ze maakt dan na de oefeningen mijn hele rug los (masseren) en is wel echt nodig, ik loop met veel pijn momenteel omdat de zo op m'n onderkant drukt, die dikkerd van een baby Voor nu laten we het zo en ik kan haar mailen voor een massage als het nog erg lang duurt en ik weer teveel pijn krijg. Voorweeën zeggen inderdaad niks (helaas) bij mn oudste had ik ze 4 weken voordat er iets gebeurde..
Hihihi laat ik het anders zeggen, mijn gevoel zegt dat ik dit niet tot 40 weken volhou. Hoop dat ik me niet vergis
Hoop het ook voor jou skyangel. Ik heb vandaag ook aangegeven dat ik het echt niet zou trekken tot na de 39 weken. Niet zo zeer met mijn fysiek nu maar vooral mentaal. Mijn bevallingen waren erg zwaar met de grote kinderen, verkeerde liggingen, lange uitdrijving, knip en een katheter omdat ik daarna niet meer kon plassen. En dat terwijl ze met 38 en 37 weken zijn gekomen. Ik hoop dat dit echt gehonoreerd wordt en ik in wk 38 wordt ingeleid ook al lijkt de kleine nu gemiddeld. We gaan het zien. Hier nog even een foto van mijn bescheiden buikje.