Haha, vast een lekker kussentje. En misschien nu al beschermend? Eerstekindje12, hoe is het vandaag gegaan met de kindjes? Kokjes wat ontzettend balen dat het slapen niet beter is gegaan... Over honger in de nacht; dat herken ik niet, maar je lijf zal het niet voor niets aangeven. Rustig aan allemaal morgen met het warme weer! Mijn plan; zoveel mogelijk in de schaduw, met mijn voeten in een voetenbadje, boekje erbij! Ik denk echetr dar mijn zoontje daar anders over denkt
Het recept voor een dag alleen met de kids is veel naar buiten en de tv. Dan zelf even mijn ogen dicht op de bank. Dan is het te overleven Vanmiddag vrijgezellenfeest gehad. Erg leuk. Gaat nog tot in de laatste uurtjes door maar voor mij was het zo welmoe genoeg. Ik lig helemaal uitgeteld op de bank. Morgen met vrienden en alle kids foto's maken. Zij is 6,5 week na mij uitgerekend. Wel heel bijzonder. En dan 's avonds lekker bbqen. Hoop wel dat ik vannacht beter slaap dan want die paar uurtjes vannacht was echt verre van genoeg.
Buikfoto!! Nu een 15tal kilo bij..bij mijn vorige was ik 23 en 20 kilo bij..dus ben tevreden. Mijn kids vandaag: zoon flink..dochter continue wenen. Had deze middag 38°koorts. Ze heeft dan 3.5u geslapen in de namiddag. Gelukkig was ml thuis tegen de tijd dat ze wakker werd. Hopeljk morgen aangenamer hier...
Goeiemorgen dames! (Ironic) hebben jullie ook zo'n hoofdpijn? Ben er net weer veel te vroeg van wakker geworden. Gisteren overdag ook al zo'n hoofdpijn. Gelukkig verbetering met paracetamol. Voor de rest onrust in de buik, nog heel actieve baby, steken in lies, beetje krampen, moeheid, bekken pijn... Wat wegen die laatste loodjes zwaar! Vandaag 37+1! Smurfje officieel voldragen. Benieuwd wat de gyn morgen zegt en of we due date 1 7 17 gaan halen! Ik weet niet hoe voorweeën voelen. Vorige keer niet gehad denk ik. Benieuwd! Heeft er al iemand wat ontsluiting? Staat er al ergens wat te gebeuren? Spannend hè!
Hier geen last van hoofdpijn (alleen figuurlijk) Wel herkenbaar veel te vroeg wakker worden. Ging om half 11 naar bed, viel rond 1 uur eindelijk in slaap vervolgens om 2.15 moeten plassen en niet meer kunnen slapen. Ben rond 5 uur maar op de bank gaan zitten en plaatjes zoeken voor op de babykamer in schilderijtjes te doen (nog geen succes) Baby is hier erg stil, al vanaf gisteren middag weinig beweging. Mocht ik om 11 uur nog niks hebben gevoeld bel ik maar de verloskundige, denk ook dat ik daarom niet kon slapen (oke ik weet het wel zeker ik maak me veel te druk maar durf het niet toe te geven) hij is ondertussen wakker Verder is de baby alleen ingedaald maar lag vrijdag nog niet vast, gebeuren hier ook nog geen spannende dingen. 01-07-2017 is wel een leuke datum om te bevallen hopelijk hou je het vol tot dan
Hier nog een slechte slaper...Om 23.00 uur naar bed, om 24.00 uur de wekker nog gezien. Om 1 uur was mijn zoontje wakker (nachtmerrie), vervolgens ligt mijn man enorm te snurken! GRRR!! Om 3 uur weer plassen en om 5 uur was mijn zoon weer onrustig en hij was om 6.45 wakker. Wat een rotnacht. Vandaag maar een flinke dut doen! Pjr, leuk met je vriendin samen zwanger op de foto! Veel plezier vandaag! Nunas, die hoofdpijn herken ik niet. Is het van slecht slapen? Even in de gaten houden en morgen melden aan de gyn. 1-7-2017 is erg mooi. Nog niet aan gedacht Luipaard, dat is ook een brakke nacht. Maak je je nu nog zorgen? Anders gewoon even bellen!
@Smitje juist nu we onze slaap hard nodig hebben gaat het niet. Hopelijk kan je vanmiddag nog even slapen. Wij krijgen visite dus dat zit er hier niet in. Maak me niet echt druk over de baby maar pieker over 1000 dingen tegelijk
Ik doe ook mee met de slechte nachten. Zo veel beenkrampen die echt wel een dik half uur aanhouden. Verder onrustige benen en alles pijn. Hoofdpijn niet gelukkig. Vanochtend maar even een huilbui gehad ben er nu zo ontzettend klaar mee maar nog even doorbikkelen. Vandaag iig maar genieten van de dag. We gaan leuke dingen doen. Dan zien we vanavond en vannacht wel weer Zijn er trouwens meer die standaard met 2 paracetamol slapen? In het begin hielp dat goed maar inmiddels....
Jammer kokjes dat je in het ziekenhuis niet beter hebt geslapen. Lijkt me zoooo letterlijk vermoeiend! Hoofdpijn heb ik wel eens maar niet constant. Wel in de gaten houden hoor anders even de vk bellen.
Standaard niet nee maar als ik hoofdpijn ofzo heb neem ik wel een paracetamol anders slaap ik echt helemaal niet! Heb uiteindelijk van 7 tot half 10 nog wat gedut tot ik wakker werd van een stevige zoen van men zoontje mamaaaaa zwembadjeeeee!! Mja men onderdruk was al eens te laag en nadien weer men bovendruk. Heb gisteren toen ik weer hoofdpijn kreeg men man naar t kruidvat gestuurd. De medisana bloeddrukmeter was daar net -40% dus een koopje. Nu kan ik het thuis toch wat beter monitoren en hoef ik niet telkens ongerust naar ziekenhuis voor banale bloeddrukmeting. Maar ik hou het idd dus in het oog want die hoofdpijn gezwollen voeten en vingers en hogere bloeddruk zouden symptomen kunnen zijn van zwangerschapsvergiftiging. Maar voorlopig is dat dus (nog) niet aan de orde en ook nog geen eiwIt in urine. Jaaaaahhhh ik vind 1 7 17 ook n erg mooie datum en ook omdat het de eerste dag van de zomervakantie is.maar we zullen zien, slechts 5% ongeveer bevalt op uitgerekende datum... Met men zoontje ging ik 6 dagen over tijd. Wat duren de dagen dan lang! Nuja 7 7 17 zou ook mooi zijn . Ik hoop ondanks mijn geklaag dat hij niet in juni komt tenzij de laatste dagen. Ik verjaar zelf 16 juni en dat is telkens tijdens de examens en dat wens ik ons smurfje niet toe! Geen leuke periode om te verjaren, nooit tijd om te feesten omdat er dan gestudeerd moet worden.... En Hiep hoi vanmorgen 2 druppels uit men linker tiet! Nooit gedacht dat ik daar zo blij mee ging zijn, maar bij men eerste zwangerschap was dat al op 27-28 weken dus ik kreeg al schrik dat het niet meer werkte de supply! Maar nu op 37+1 begint het precies dan toch of toch al aan 1 kant!
Ik heb vannacht eens een goeie nacht gehad. Maar 2x er uit gemoeten om te plassen. Voel me vandaag dan ook redelijk oké Hoofdpijn had ik afgelopen week ook 2 dagen. Waarschijnlijk combinatie van slecht slapen en vermoeidheid. Kan dat bij jou ook niet het geval zijn? Ik merk ook dat ik toch vocht begin op te houden. Zonde!
Ik ben vanochtend nog even terug gekropen. Nog 1,5 uur heel diep geslapen Daarna foto's genomen. Ze zijn zo gaaf geworden. Nu thuis rusten en dan einde van de middag lekker barbecuen. Moet zeggen leuke dingen doen geeft nog steeds zo veel energie.
Goed om te horen PRJ. Het lijkt me een goede afleiding om gewoon steeds kleine dingetjes te doen. Wij hebben net de Tripp Trapp met newbornset gehaald. Bij het in elkaar zetten bleek echter dat het pinnetje van de set kapot is... Vrouwlief is nu weer terug. Best irritant dat zo'n duur dit gewoon niet goed is.
Uiteindelijk vanmorgen al even geslapen en daar was ik erg blij mee, want ben vanmiddag verrast door mijn lieve vriendinnen met een high tea en cadeautjes!!! Super gezellig! Nu lekker even onderuit Lalalaura, irritant! Is het inmiddels geregeld?
Ja, mijn vrouw is teruggegaan. Maar het ging niet helemaal soepel. Bij de kassa vertelde ze dat het ding kapot in de doos zat. Belde de medewerkster naar boven en zei: "Ja, hij is bij het in elkaar zetten kapot gegaan... Wat moeten we daarmee?". Mijn vrouw meteen woest natuurlijk hahaha... Stom mens reageerde alsof we het zelf kapot hadden gemaakt, maar er ontbrak gewoon simpelweg een veer in het hele ding. Het zit dicht, dat kun je er zelf niet uit halen. Het is gewoon een productiefout. Dus nadat ze dat had uitgelegd, dimden ze meteen en was het ... O.. ja.. ja.. ik zie het... Maar nu dus een nieuwe en zit ook al meteen in elkaar
Hihi niet sollen met een hoogzwangere vrouw!! Krampen, misselijk, diarree.... Zou men lichaam met de grote schoonmaak begonnen zijn?
Dat heb ik van de week ook gehad nuna's. Zei hier helemaal niets. Ben benieuwd wat het voor jou zegt. De newbornset staat hier ook weer te wachten. Dat ding is zo ideaal. Zo gezellig vanaf het begin met het hele gezin aan tafel kunnen. En nu hopen dat ik vannacht weer beter slaap. En dat gun ik jullie ook allemaal!
oh wat is hier alweer veel geschreven. Wat een complete lijst wishfuldreaming! Hier is het intussen zo dat je twee dagen na de dag vd sectio alweer naar huis mag als het goed gaat. Wat een verschil dan met Belgie. Fijn dat jullie een nieuwe hebben gekregen lalalaura! die dingen zijn inderdaad vrij duur dus vind dat je er ook vanuit mag gaan dat t dan goed is Ik slaap ook slecht, voel me ook niet meer heel comfortabel. gelukkig aftellen nu. Zijn er meer die veel last hebben van voorweeen en harde buiken? Bij mij is het wel steeds aan het rommelen...
Ja rommelen kan je t wel noemen. Weet niet of het al dan niet voorweeeen zijn want herken dit niet van vorige zwangerschap. Toen niet gehad. Weet wel dat ik bij 1e zwangerschap de bevalling begonnen is met grote schoonmaak buikkrampen (blijkbaar weeën). Had dat gevoel hier daarstraks ook maar nog niet zó fel. Intussen wat rustiger. Oef. Lig nu wel lekker in bad en heb nog snel even men benen geëpileerd en ga seffes nog lekker ff nagels lakken. Just in case het zover is nog snel even groot onderhoud zeg maar