Ik doe met je mee Nunas, al 5x op het toilet met diarree, verschrikkelijk die krampen..!! Misselijk erdoor.. bah bah.. zo begon m'n eerste bevalling ook een beetje... Hier hele dikke voeten door de warmte, man mijn tenen tintelen ervan!
Ja romantic inderdaad heel herkenbaar men eerste bevalling begon ook zo. In badje was alles daarnet wel rustiger maar nu ik er uit ben terug misselijk enzo. Heb je met je 1e zwangerschap de 40w gehaald?
Ja ik was 41.5, dus wel een heel stuk later..! Het lijkt hier wat afgezwakt maar hemel.. ik wist niet dat ik zo veel kon poepen..
Hihihi spannend zeg ik was ook 40+6 de eerste keer. Arghhh zo benieuwd naar de eerste geboortes hier!!
Hier nog alles rustig, behalve dag ik niet kan slapen... dochter gaat straks de hele dag naar de opvang dus ik heb een dagje m'n handen vrij. Dat wordt vloeren dweilen, wasje draaien en voor de rest slapen! (Als er niks doorzet...)
Hier ook weer wakker met voor de verandering krampen in de kuiten Hier heb ik ook dagen dat ik veel harde buiken heb en helemaal leeg loop. Dan stapelt het weer dagen op en danheb ik weer 1 of 2 van die leegloop dagen. Zo beroerd... Ik ben er zo helemaal klaar mee!! Ik kan nog genieten van de leuke dingen dat is het niet maar ik merk gewoon dat ik echt intens moe wordt en met mijn.algehele gezondheid is dat niet zo handig. Nu maar even tv kijken en dan een nieuwe poging tot slapen. Gelukkig heb ook ik vanochtend de kids op school en.psz
Ik had weer een rustige nacht. Enkel om 2u en 5u er uit om te plassen. Valt goed mee. Gisterennamiddag nog gezwommen, die activiteit zal er ook wel voor gezorgd hebben dat ik wat dieper kon doorslapen. Zo blijft het in ieder geval wel wat haalbaar voor me. Stoelgang is hier ook wel frequenter, maar geen diarree zoals jullie beschrijven. Van 1x om de dag, naar 2-3x per dag. Ook met krampen, maar niet dat ik er ongemakkelijk van word. Wandelen wordt wel steeds moeilijker. Na 100m heb ik garanti een harde buik. Niet pijnlijk, wel vervelend. Ik roep er iig niet om, dat de bevalling nu zou beginnen. Alles is zo piekfijn geregeld qua opvang voor mijn zoontje en geboortefotograaf (ha ja, die staat ook stand-by) dat de 26e juni gewoon ideaal zou zijn Ik kijk er wel naar uit en ben nieuwsgierig naar m'n dochter. Maar als ze nu geboren zou worden, zou ze in de middelbare school steeds examens hebben met haar verjaardag (zoals @Nunas ook al aanhaalde...) Vraagje: Maakt het 'overenthousiasme' van anderen (familie) soms ook zo bang/zenuwachtig? Mijn schoonmama is heel enthousiast, wat fijn is, maar soms geeft het me wel een benauwd gevoel. Misschien wil ik mijn dochter helemaal niet delen met de wereld
Wat een nachten! Hier ook " goed" geslapen: om 1 en 3 uur plassen... Het gerommel en de diarree heb ik niet. Wel ben ik de laatste dagen heel benauwd van een neus verkoudheid in combi met weinig lucht door de baby die hoog zit. Vandaag nog plannen?
Ik ga naar dede huisarts. Het kan zo niet langer met de kramp. Voor vanmiddag mijn schoonmoeder ingeschakeld zodat ik kan slapen.
Zo wat is iedereen gezellig druk aan het kletsen. Erg leuk om te volgen hoe het met jullie gaat. De eerste rommelen al wat of hebben verdachte toilet bezoekjes. Haha. Daar heb ik dan nog geen last van. Vanmiddag naar de gynaecoloog best wel nieuwsgierig wat het plan nu is. Nog 2 weken wachten tot de inleiding zie ik niet zo zitten. Vanacht weer maar 1,5 uur geslapen. Ben bang dat ik over 2 weken zo moe ben dat ik een mogelijk 3 daagse inleiding niet vol ga houden en eindigt met een keizersnede. Niet dat een ks opzich niet goed is maar in mijn geval met de bekkeninstabiliteit moet zo veel mogelijk voorkomen worden. Erg benieuwd dus.... Is er iemand die het leuk vind om de lijst te updaten?? @overenthousiast: vooral mijn zusje... en het erge is ik heb niet z'n goede band met haar. En dat vind ik erg moeilijk om mee om te gaan. Zo van nee je hoeft niet het hele weekend vrij te houden om dan hier te zijn.....
Hier ook echt brak en gerommel. Ik hoop zo dat ik strakd genoeg energie heb voor de bevalling. Verder niks bijzonders op de planning. Vanavond wel de borstvoeding avond( word nu wel weer super nerveus als ik aan borstvoeding geven denk...) Ik heb wel een newborn shoot gewonnen, dus super blij!! Nu woensdag weer een gewone controle. Ik heb inderdaad een moeder en een schoonmoeder die overenthousiast zijn en die liever willen dat hij vandaag geboren word dan morgen...
Wat leuk dat er hier zo volop gekletst wordt! ik merk ook wel dat ik een keertje meer kom piepen lezen en schrijven nu we dichterbij de due date komen. Blijft toch spannend hè! Ben zo benieuwd wanneer de eerste hier "het is zover!" komt posten! Oh Prj ik hoop dat ze een oplossing hebben voor kuitkramp. Magnesium? Ik heb vannacht zalig geslapen. Echt niet om jullie jaloers te maken hoor dames, maar ben er echt superblij om. Zélfs geen toiletbezoekje vannacht. (Geen - null - niet - nada) Misschien omdat ik gisteren al zoveel tijd in t kleinste kamertje doorbracht en met die misselijkheid niet veel heb gegeten en gedronken. Maar echt super. Ik voel me terug een beetje opgeladen na die misselijke dag van gisteren. Oh ja kokjes inderdaad een lijst update zou fijn zijn! Vind de laatste versie zelfs al niet meer terug! WishfulDreaming ik vind dat enthousiasme en ongeduld van anderen eigenlijk (tot nu tenminste) wel leuk want zo voel ik me ook wel en dan lijk ik zelf een beetje minder gek Maar zowel men ouders als schoonouders zijn er in geslaagd nu relax op reis te zijn dus hopelijk wacht Smurfje nog wat want het zou praktisch zijn dat ze terug zijn tegen de bevalling zodat men kleuter daar kan gaan logeren! Vandaag nog wasjes doen oa men bevalling tenue, korte donkere kimono gescoord bij de lidl. Niet de duur ingeval van compleet geruïneerd achteraf, bedekkend genoeg voor tijdens de arbeid, en kan vooraan open om Smurfje op mijn huid te leggen na de bevalling. Check! En vanavond langs de gyn. Ben benieuwd wat dat steken krampen dagje van gisteren teweeg gebracht heeft. Indalen? Verweken baarmoederhals? Verkorten baarmoederhals? Beginnende ontsluiting? Ik hoop dat het afzien toch voor iéts goed was! Maar inderdaad, no rush blijf nog maar wat zitten tot 1 7 17 kleine Smurf
Dit precies! Nooit gedacht dat ik een moeder zou worden die haar kind niet uit handen wil geven (nooit gedacht dat ik überhaupt moeder zou worden) Ik kijk ook helemaal niet uit naar de kraamweek, zo'n onbekende die maar vanalles gaat doen met mijn kind Hopelijk trek ik nog een beetje bij. Zie dat er veel gerommeld wordt,hier is het erg rustig. Hou alleen mega veel vocht vast dat het gewoon pijn doet om te lopen
zwanger 1 juli Nunas - 33 jaar - 2e kindje JONGEN 2 juli eerstekindje12 - 30 jaar - 3e kindje MEISJE Johanna18 - 29 jaar - 3e kindje VERRASSING 3 juli Romantic - 28 jaar - 2e kindje MEISJE Lalalaura - 28 en 30 jaar - 1e kindje JONGEN scooter - 33 jaar - 1e kindje VERRASSING 4 juli WishfulDreaming - 31 jaar - 2e kindje MEISJE Lovefennie - 25 jaar - 2e kindje JONGEN smitje- 35 jaar - 2e kindje MEISJE 5 juli Nijntje2015 - 31 jaar - 2e kindje VERRASSING Luipaard88 - 28 jaar - 1e kindje JONGEN 7 juli kokjes - 25 jaar - 2e kindje MEISJE Prj - 32 jaar - 4e kindje VERRASSING 10 juli SkyAngel - ?? Jaar - 2e kindje JONGEN 11 juli Lieflieff - 27 jaar - 1e kindje JONGEN Butterflypassion - 27 jaar - 1e kindje MEISJE 13 juli mig1 - 25 jaar - 1e kindje JONGEN totaal: 17 7 Jongens | 6 Meisjes | 4 verrassingen Sterretjes 1548, meijtje, Toutepetite Bubbels84 - 4 januari 2017 Afspraken juni 12 juni - Nunas - controle 14 juni - luipaard88 - controle 26 juni - Nunas- controle 26 juni - WishfulDreaming - geplande keizersnede juli 03 juli - Nunas - afspraak inleiden
zwanger 1 juli Nunas - 33 jaar - 2e kindje JONGEN 2 juli eerstekindje12 - 30 jaar - 3e kindje MEISJE Johanna18 - 29 jaar - 3e kindje VERRASSING 3 juli Romantic - 29 jaar - 2e kindje MEISJE Lalalaura - 28 en 30 jaar - 1e kindje JONGEN scooter - 33 jaar - 1e kindje VERRASSING 4 juli WishfulDreaming - 31 jaar - 2e kindje MEISJE Lovefennie - 25 jaar - 2e kindje JONGEN smitje- 35 jaar - 2e kindje MEISJE 5 juli Nijntje2015 - 31 jaar - 2e kindje VERRASSING Luipaard88 - 28 jaar - 1e kindje JONGEN 7 juli kokjes - 25 jaar - 2e kindje MEISJE Prj - 32 jaar - 4e kindje VERRASSING 10 juli SkyAngel - ?? Jaar - 2e kindje JONGEN 11 juli Lieflieff - 27 jaar - 1e kindje JONGEN Butterflypassion - 27 jaar - 1e kindje MEISJE 13 juli mig1 - 25 jaar - 1e kindje JONGEN totaal: 17 7 Jongens | 6 Meisjes | 4 verrassingen Sterretjes 1548, meijtje, Toutepetite Bubbels84 - 4 januari 2017 Afspraken juni 12 juni - Nunas - controle 13 juni - Romantic - controle 14 juni - luipaard88 - controle 26 juni - Nunas- controle 26 juni - WishfulDreaming - geplande keizersnede juli 03 juli - Nunas - afspraak inleiden
Mijn schoonmoeder heeft een week verlof genomen en wil graag in ons huis logeren als wij in het ziekenhuis zijn Ik heb daar geen last van. En het is enigszins ook begrijpelijk, want ze woont 130km verderop. En onze poes gaat dat gezelschap ook zeker appreciëren MAAR... Ik wil wel enkel dat het bezoek komt tijdens de bezoekuren. En ze mag m'n dochter ook niet claimen Iedereen zegt maar van ''Ooohh, nog even en dan is ze er, wat kijken we er naar uit om ze vast te houden'' En mijn hart schreeuwt ''vasthouden?! IK GA ZE VASTHOUDEN! Mijn, mijn, mijn, mijn!'' Hopelijk draai ik nog bij. Ik heb nog enkele dagen he
Graag gegaan had even niks te doen dus kon de lijst wel even opzoeken. @kokjes veel succes vanmiddag laat maar weten hoe het ging. @WishfulDreaming hahahaha ik ken dat gevoel. Vriendin van me doet dw opleiding kraamverzorgende en ik vertelde haar dat en ze zei toen tegen mij de eerste 3 dagen moet dw baby eerst aan papa en mama wennen voor het in andere handen komt te liggen