1 t/m 15 juli 2017

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by 1548, Oct 28, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

Jul 13, 2015
    2,278
    2,523
    113
    Female
    Mijn onderkantje is ook de hele zwangerschap al opgezwollen. Een beetje een dikke perzik geworden haha:p

2. Luipaard88

Luipaard88 Bekend lid

Nov 3, 2016
    664
    467
    63
    Female
    werkloos
    Den Haag
    Wat spannend allemaal @kokjes hopelijk doet de ballon zijn werk en heb je morgen jullie kleintje in je armen.

Het verschilt per dag of het opgezet is down under. Vandaag zijn het vooral me benen.
    Sowieso een mindere dag vandaag lig al op bed hopelijk val ik zo in slaap.
    En ja ook ik zal naam en foto delen wanneer het eenmaal zover is ;)

3. Skyangel

Skyangel Bekend lid

Nov 20, 2013
    782
    99
    28
    Wat spannend Kokjes!!!!
    Hier ook gezwollen down under
    Ook echt pijn in mn onderbuik tot lager.
    Hij zit al zo diep ingedaald dat ze het hoofdje bijna niet meer kunnen voelen en het gewoon pijn doet.
    Ik hoop ook dat het niet meer lang gaat duren.

4. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

Jun 2, 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Spannend kokjes! Ben benieuwd!

5. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

Jun 24, 2007
    1,643
    51
    48
    Female
    België
    Bij mij zijn m'n tenen veranderd in worstjes. Veel te warm weer, wel nog een aantal zaakjes in orde gebracht. Voelt ook wel fijn aan.
    Morgen alweer vrijdag. Ben ik blij om.

Veel succes @kokjes

6. kokjes

kokjes Bekend lid

Sep 14, 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
    Thanks dames,

Ben echt mega zenuwachtig, zou de ballon genoeg werk hebben verricht.... die is gisteravond eruit gevallen. Maar toen ik belde vertelde de vk dat dat niet perse betekend dat er iets gebeurt daarbinnen.

7. Luipaard88

Luipaard88 Bekend lid

Nov 3, 2016
    664
    467
    63
    Female
    werkloos
    Den Haag
    Is het niet zo dat die er alleen uitvalt als er genoeg ontsluiting is?

8. Prj

Prj Niet meer actief

Snap dat je in de zenuwen zit kokjes. Hopelijk heeft hij zijn werk gedaan en zijn jullie later vandaag opnieuw papa en mama.

Ik vind het warme weer juist wel lekker. Helpt heel erg tegen spierpijn en bekkenpijn. Nu al genoeg pijn dus wat was het geweest bij koeler weer....

9. Nunas

Nunas Actief lid

Aug 31, 2016
    432
    52
    28
    NULL
    NULL
    Ja als ie eruit valt wijst dat toch op redelijk wat ontsluiting hè! :thumup: Hoe groot was die ballon? Duim voor je mee!

Merk dat mijn bekkenbodemspieren het blaasgewijs aan het begeven zijn. :oops::oops::oops: hebben jullie hier ook last van bij het niezen en hoesten etc?

Nog even gratis een virale infectie erbij gekregen in de vorm van een serieuze verkoudheid. Zit dus vandaag op men verjaardag precies in een bokaal. Oren en neus potdicht, enorme keel- en hoofdpijn. ... pffff! Ik hoop dat ik hersteld ben tegen bevalling want op deze moment zou ik geen energie en puf hebben om er een Smurf uit te duwen!

10. Prj

Prj Niet meer actief

Gefeliciteerd nuna's. Hopelijk knap je snel op!

11. ButterflyPassion

Jul 13, 2015
    2,278
    2,523
    113
    Female
    @Nunas gefeliciteerd met je verjaardag!! Hopelijk knap je inderdaad snel weer op. Dat urine verlies herken ik wel.. had het een paar weken geleden ineens. Wat bij mij helpt is opzij kijken als ik nies, dan gaat het goed:)

Hier een slechte nacht gehad, komt door mn pa...
    Ik heb niet zo een goede band met hem. Tenminste, ik vind het prima zo, als we elkaar zien is het ook best gezellig hoor meestal, we zien elkaar alleen hoogstens 2x per jaar ofzo. Dat vind ik prima en wil ik eigenlijk ook niet anders, omdat er in het gezin van mn vader altijd drama is. Ze bekijken alles van de negatieve kant, emotionele uitbarstingen enzovoorts. Ik kan en wil daar gewoon niks mee. Ik ben heel anders daar in (gelukkig!);).

Vorig jaar hing die huilend aan te telefoon, hij wilde praten. Prima.. lang verhaal kort: hij wilde me vaker zien. Dus ik heb gezegd: pap je bent altijd welkom, geef een belletje en je kan langs komen. Nou... 3x raden hoe vaak hij geef gebeld? 0x. Hij is met mn verjaardag niet eens even een bakkie komen doen. Ik ben daar 2x geweest afgelopen jaar en weetje, ik vind het wel prima. Ik heb hem qua zwangerschap op de hoogte gehouden met apjes , echo foto's en buik foto's dus probeer hem toch wel er in te betrekken.

Maarja, nu ga ik bijna bevallen en belde hij gister weer opeens. Mega emotioneel weer, waar ik dus écht niet tegen kan. Dat hij meer echo foto's wilde hebben. Dat hij elke verandering in de zwangerschap nu wilt weten dat ik dan gelijk moet laten weten. Dat hij hoopt een grotere rol te gaan spelen in mijn leven en het leven van mn kind. Mn zusje is ook zwanger, begon hij ook van ja en van haar mag ik mee naar haar echo's enzovoorts en ik vind dat zo mooi en zo bijzonder om mn kleindochter nu al te kunnen zien. En jij draagt ook mn kleindochter blabla. En als klap op de vuurpijl sluit hij het verhaal af met: lieve kanjer, ik hou zoveel van je, love you, echt waar: ik zit met tranen in mn ogen.:confused: en dan nog afwachten wat ik daarop ga zeggen. Nou dat werd dus heel ongemakkelijk..

En ik ben daar zo boos om! Mn hele leven valt hij me al lastig met zn emotionele buien en nu dus weer. Hij laat gewoon een jaar lang niks van zijn kant horen, dan gaat zn geweten ineens knagen en hangt die weer huilend (met wederom drama dus) aan de telefoon. Weetje, val mij hier gewoon niet mee lastig..:mad: Sorry dames is moest het even van me af schrijven. Ik denk dat ik hem vandaag wel terug bel als mijn emoties wat gezakt zijn;) en hem uitleg dat ik niet hou van telefoontjes van deze aard.

Zometeen ga ik eens gezellig een bakkie doen bij mn opa. Leuk leuk:)

12. kokjes

kokjes Bekend lid

Sep 14, 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd Nunas! !

Wat lastig Butterflypassion, daar zit je nu zeker op het eind gewoon niet op te wachten...

Nou heel drama vanmorgen. Ze checkte me en zegt ja ik kan er bij. Ze zit nog zo ver weg dat ik geen ontsluiting kan voelen. Misschien is ze wel gedraaid in stuit.....

Nou echo gehad en het bleek dat mijn blaas zo vol zat dat de blaasoep haar hoofdje omhoog duwde. Even geplast en voelt ze weer 3 cm!!!!! En vliezen gebroken

Nou ik kan je zeggen in dat uur van eerste inwendige onderzoek tot uiteindelijk het vliezen breken was echt hel kwa zenuwen.....

Maar nu ondertussen is de oxitoxine aangesloten en hopen we op een vlotte bevallingen vandaag of vanacht.

13. Nunas

Nunas Actief lid

Aug 31, 2016
    432
    52
    28
    NULL
    NULL
    Succes kokjes!!!!
    Jeej t eerste beebje is onderweg! Benieuwd!!!!

14. Smitje

Smitje Bekend lid

Oct 30, 2012
    512
    41
    28
    Female
    Nunas, proficiat!

Kokjes, zet hem op!!!

15. Romantic

Romantic Bekend lid

Nov 29, 2015
    874
    91
    28
    Zet hem op @kokjes!! Ik ben gewoon een beetje zenuwachtig voor je hihi..! :)

@ButterflyPassion wat een egocentrisch gedoe van je pa zeg! Lekker op het laatste moment aan komen kakken en dan niet eens rekening houden met jou behoeften in deze periode.. ik herken het helaas van mijn moeder. Die komt nu ook ineens de hoek om kijken (appt elke keer ineens) terwijl ik haar al 3,5 jaar niet gezien en nauwelijks gesproken heb.. mijn oudste heeft ze ook nog nooit gezien. Toen wel een kaartje gekregen en aantal keren foto maar nooit langsgekomen. Nou blijf dan nu ook maar lekker weg denk ik dan!

16. Prj

Prj Niet meer actief

Nou kokjes dat was zeker spannend gelukkig kan het door gaan. Ik hoop op een vlotte bevalling voor je.

Wat een gedoe met jullie families zeg. Snap heel goed dat je daar geen zinlast meer in hebt en zeker nu niet.

Gelukkig ben ik gezegend met lieve familie die er altijd voor ons is maar ons zeker niet platlopen met visites of telefoontjes maar we toch met regelmaat zien.

17. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

Jun 2, 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Oh spannend Kokjes! Ben heel benieuwd! Succes!!

18. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

Jun 2, 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Dat is niet leuk Butterfly! Ik heb zo'n schoonvader, echt heel vervelend dat soort telefoontjes (of mailtjes) Wat vind je man/vriend daarvan? Mannen kunnen dat vaak toch wat makkelijker van zich af laten glijden.

19. ButterflyPassion

Jul 13, 2015
    2,278
    2,523
    113
    Female
    Oohw kokjes wat spannend!! Zet hem op!! Ben zo benieuwd :)

Bedankt dames voor het meeleven. Ik ben nooit zo van het klagen maar moest het écht even kwijt. En wat jullie zeggen, vooral zo op het laatst heb ik daar gewoon echt geen zin in. @Johanna18 mojn man vind het héél erg vervelend voor mij, en begrijpt goed dat het me dwars zit. Hij is er ook een beetje boos over omdat hij vind dat ik nu rust nodig heb. Dus de timing vind hij op zijn zachts gezegd nog al vervelend.

Maar net echt super gezellig gehad bij opa, dus ik voel me weer een stuk beter :)

Johanna18 likes this.
  20. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

Jun 24, 2007
    1,643
    51
    48
    Female
    België
    @Nunas

Balen dat je je niet lekker voelt, en op je verjaardag is dat al helemaal niet fijn.
    Hopelijk doen de zonnestralen je snel weer opknappen, er komen er in ieder geval weer een heleboel aan, vanaf morgen!

En ondertussen:

Happy birthday!

Share This Page